התמונות לא משהוא אבל ניתן לראות שיש 3 צילנדרים שעובדים טוב ואחד קצת עשיר
לאחרונה הxj6 2009 שלי התחיל לצרוך יותר דלק, מ17-18 ל15-16 (קמ לליטר).
בדיוק עברתי 60,000 אז בטיפול שמתי פלאגים אירודיום(הבדל זניח במחיר אבל לא מרגיש הבדל).
ליפני שאני רץ למוסך שיפרק את כל החיישנים ולא ימצא כלום (אני קצת צוחק, וקצת לא) רציתי לשאול אתכם לגבי הפלאגים הישנים, ומה אני יכול ללמוד מהצבע שלהם כדי לחפש בעצמי.
אציין שהפילטר אוויר עבר ניקוי קל ונראה בסדר - ולא הוחלף (לפי הספר)
בנוסף אציין שיש לי ספר מוסך (או איך שלא קוראים לזה בעיברית - service manual)
Sent from my A0001 using Tapatalk
התמונות לא משהוא אבל ניתן לראות שיש 3 צילנדרים שעובדים טוב ואחד קצת עשיר
רעיונות איך לאתר את הבעיה?
Sent from my A0001 using Tapatalk
תבדוק בטח יש לך דליפת אוויר או הפילטר אוויר סתום.
יכול להיות שיש סדקים במאניפולדים או משהו לא יושב בהם טוב ודולף אוויר זה יגרום לתערובת עשירה בחלק מהצלינדרים (בלא דולפים)
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אתה צריך להגיע לגוון אפרפר בכל המצתים שזה מראה על תערובת תקינה.
אם יש פס כהה בתחתית ציפוי החרסינה,החלף את המצת [מעל ראש ההברגה].
ותבדוק מה שכתב סטרלוק מעלי.
לא מצאתי דליפת אווייר.
רעיונות איך לאתר אותה?
Sent from my A0001 using Tapatalk
לחפש טוב טוב או להחליף יזום מאניפולדים וצינורות נשם וסרק.
אגב היצרן אומר להחליף כל 4 שנים.
באוטו ובאופנוע כחלק מיישור קו אני מחליף את כל הצינורות וואקום הגומי זה פותר הרבה בעיות ומשפר צריכת דלק ישר.
זה לרוב צינורות סטנדרטיים שנמכרים בעלות שקלים בודדים למטר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
על הסעפות של המצערות אפשר לעבור עם שפריצר מים + סבון,במקום הדליפה הבועות יתנפחו.
צינורות וואקום שדורשים החלפה ירגישו כמו צינורות מפלסטיק,אם הצינור תקין הוא ירגיש גמיש ורך.
כמובן שאם בצינור יש קרע זה לא מונע החלפה.
תבדוק בנוסף שתיבת האוויר אטומה,שהמובילים שלה שלמים ומחוברים היטב לסעפות ושמסנן האוויר שלם ולא קרוע.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 24-11-2016 בשעה 11:17.
לגבי בדיקת דליפה במניפולדים -
התז WD40 על צנרת הגומי המחברת אל המנוע, בזמן עבודה.
אם יש סדק ודליפה מאחד מהם אתה אמור לשמוע הבדל בפעולת המנוע.
בעדינות עם ההשפרצה ותנקה יפה אחרי שתדומם.
*...ו כל מה שכתב טריבל מעלי![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תודה רבה לכולם, אני אשב על זה בקרוב. בניגוד ל cb750 שלי... היפני הזה דחוס וקשה להגיע להכל, ויצריך יום רציני לזה, אבל אני אתחיל עם השפריצר
Sent from my A0001 using Tapatalk
עדיף במקום WD40 להתיז ספריי קרב'. חוסך את הצורך בניקוי.
כאשר יש בריחת ניצוץ התזת ספריי קרב' יכולה להיגמר בצורה לא נעימה ובנוסף הספריי הזה מאוד לא בריא לגומי.