תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: עזרה בבחירת אופנוע הראשון, הקנייה מתבצעת היום

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    5

    עזרה בבחירת אופנוע הראשון, הקנייה מתבצעת היום

    בבקשה ממכם תקראו עד הסוף זה נורא חשוב לי

    אני מעוניין בקניית אופנוע A1 אני דיי חדש בכל הקטע הזה אבל הספקתי לסוע על כמה אופנועים בחודש הזה, דוד שלי השאיר לי את הטימקס 530 שלו לשבוע, והיה לי נהדר, הסתדרתי איתו לגמרי הוא נוח ומהיר אבל אני מחפש יותר את הריגוש של ההילוכים, אני מתלבט בין NINJA 300 חדש מהחברה לבין CBR500R כמעט חדש, נסע רק 3 אלף ק"מ והוא נמכר ב 43 אלף, הנינגה עולה 37 אלף חדש, עכשיו השאלה שלי מה יותר נוח יציב וספורטיבי ליום יום, אני נוסע בערך 40 ק"מ + ביום ביום, אין לי בעיה להשקיע את הסכום על ה CBR אבל חשוב לי גם לדעת אם הטיפולים שלו יותר יקרים, ואם הוא באמת יותר יציב מהנינגה, כי הצמיד האחורי שלי הוא 180 ולא 160, האם זה מורגש באמת, נסעתי על הנינגה והברקסים שלו על הפנים, הנינגה היה חדש מהחברה בדיוק סיים הרצה אז אין בעיה בברקסים או משהו.. אני אשמח לחוות דעת שלכם

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    שניהם יהיו טובים ומספיקים לדרישות שנתת.
    אני חושב שטווח הטיפולים גדול יותר בהונדה (יתרון גם לאמינות וגם להוצאות).
    מבחינת רוחב צמיג ובטיחות - כל אופנוע מתוכנן בהתאם לכוח שהוא נותן, תסמוך על המהנדסים ביפן שהם יודעים מה הם עושים.

    אם הבלימה בנינג'ה לא מספקת אותך והתקציב מאפשר - לך על ההונדה. אחרי בדיקה במוסך, כמובן.

    תתחדש ורכיבות טובות!
    #ממליץ לך על מיגון מלא וקורס/רענון רכיבה מתקדמת.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    30
    אתייחס פה רק לנושא הטיפולים, תבדוק מה באמת העלות פר טיפול, כי אני התרשמתי שהטיפול בהונדה אמנם עם מרווח כפול מאשר המתחרים אבל המחיר גם קרוב לכפול
    אשמח אם מישהו יגלה לי שאני טועה אבל לפי אחד הסיקורים פה עלות טיפול קטן 1000 וגדול 1800 כשאצל יצרנים אחרים טיפול קטן הוא בערך 500-600 וגדול 1000
    כך שהמטרד היחידי הוא תדירות הביקור במוסך לטיפול.

    Sent from my D5803 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי sisoavi צפיה בהודעה
    בבקשה ממכם תקראו עד הסוף זה נורא חשוב לי

    אהשאלה שלי מה יותר נוח יציב וספורטיבי ליום יום, אני נוסע בערך 40 ק"מ + ביום ביום, אין לי בעיה להשקיע את הסכום על ה CBR אבל חשוב לי גם לדעת אם הטיפולים שלו יותר יקרים, ואם הוא באמת יותר יציב מהנינגה, כי הצמיד האחורי שלי הוא 180 ולא 160, האם זה מורגש באמת,
    CBR500R צמיג אחורי
    160/60-17

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    A1 ונסעת על טימקס ?


    Tapatalk - just tap it..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    מה הבעיה?
    TMAX הוא A1.
    בדיוק 47 כ"ס.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    זכור לי שרק הישנים (500, לא 530) נכנסים ברשיון הזה.. טוב..

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת אופנוע 800סמ"ק
    על ידי Zplanet בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 09:08
  2. עזרה בבחירת אופנוע דו"ש
    על ידי ofirl808 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 17:45
  3. עזרה בבחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 21:56
  4. עזרה בבחירת קטנוע לקנייה עד 5 וחצי אלף.
    על ידי pizzaboy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-01-2016, 21:21
  5. עזרה בבחירת אופנוע ראשון
    על ידי שגיא רבד בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 19:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO