כן זו מכונית חשמלית, ושוב אפשר לראות כאן את קצב ההתפתחות החשמלי לעומת מכוניות בנזין ודיזל. אני חושב שלתעשיה כבר ברור לאן הרוח נושבת.
http://www.thecar.co.il/%D7%94%D7%9B...-%D7%94%D7%A0/
כן זו מכונית חשמלית, ושוב אפשר לראות כאן את קצב ההתפתחות החשמלי לעומת מכוניות בנזין ודיזל. אני חושב שלתעשיה כבר ברור לאן הרוח נושבת.
http://www.thecar.co.il/%D7%94%D7%9B...-%D7%94%D7%A0/
קונצרן פולקסווגן מפרסם אסטרטגיה רשמית חדשה - "בעתיד הנעה חשמלית תהיה חלק מליבת המותג פולקסווגן"
http://www.nrg.co.il/online/90/ART2/...at=974&loc=109
ייצור של 6 מכוניות בסה"כ לא מסמנים שום קצב התקדמות טכנולוגי.
התקדמות מתקיימת כאשר הטכנולגיה יותר יעילה וסקלאבילית בביצועים מהטכנולוגיות הנוכחיות ונגישה לקהל רחב.
טסלה תהיה יותר מקוריוז כשיתחילו למכור את ה 3.
למשל גיר הטיפטרוניק החל את חייו בפורשה במחיר אסטרונומי, עד שמיצובישי הצליחה לייצר גרסה מוצלחת משלה ב 3000$
שלדות אלומיניות באופנועי ספורט הופיעו בדגמים של יצרנים אקזוטיים עד שהיפנים הצליחו לפתח הליך ייצור המוני וזול והורידו את הטכנולוגיה לעם
אתה לא מעודכן, טסלה כבר מוכרים את ה-3 ותוך שבוע בערך שולמו מעל 400,000 מקדמות מלקוחות, מה שגרם לחברה להכריז על בניית מפעל הסוללות הגיגה-פקטורי. המסירה בהמשך.
ועוד בטרם ה-3 יש מעל 150,000 טסלות נעות על הכבישים.
יונדאי, קיה, ב.מ.וו, מרצדס, רנו, ניסן (ועוד כמה) כולן כבר משווקות רכבים חשמליים, והזרוע נטויה. חשוב לזכור שחברות שמתבססות על רכבי בנזין יהיה להן מאוד קשה להתנתק מההרגלים הישנים.
והשבוע מרצדס פירסמה את המשאית החשמלית שלה, כולל מפרט, מה שמעיד על מוצר די מוגמר:
https://youtu.be/SJ9ILV3pBjo
ה 3 עוד לא נמסרה ללקקוח הראשון ככל הידוע לי, נראה אם הם יעמדו בלוח הזמנים שלהם, טסלה S זה אוטו לאמידים.
התכוונתי למכונית הסינית שאמור להבנות ממנה 6 עותקים בלבד.