שמחתי להכיר אותך!
שמחתי להכיר אותך!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תודה למנהל
חזרה מקופחת, מפוקחת ומפוכחת למקורות
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שבת 5:00 כרגיל כולם ישנים חוץ ממני.
הכנתי את מרק הכבש לצהריים שיתבשל לו לאיטו ויצאתי לסיבוב.
הכביש רטוב אבל נראה שלא צפוי עוד גשם.
הנעתי את גדליה וצפיתי באדים שעולים מאגזוזו תוך שלבשתי את הכפפות החורפיות.
היעד אינו ידוע אך מאחר וזו רכיבה ראשונה על הכלי בתנאי רטיבות החלטתי לצאת לכיוון 443 ומשם נחליט.
האוויר הקריר על פני וצווארי ןסגירה זריזה של החלון הקדמי פתרה את הצורך בצעיף או כל פתרון אחר.
בזריזות התגלגלתי במורדות 443 וגדליה שיתף פעולה באופן מושלם.
למעט מפגשים מזדמנים עם הסימנים על הכביש שטרחו להזכיר לנו שמדינת ישראל מצפצפת עלינו הכל עף בחלקות מופתית.
הכלי מציית לכל גחמות הלב והכל בשקט מופתי.
יצאתי לכיוון 6 ושם עזרתי קצת למנוע לנקות את הפיח מהשסתומים.
קצב התאוצה של הבחור לא תואם את משקלו והוא מתעופף קדימה.
הפרונט על אף המשקל מראה סימני המראה ומהצד השני אובדן אחיזה.
החיוך המטופש עלה לי בין 2קצוות הפרצוף.
אני יכול לומר שמעל 6000 סל"ד העניינים הופכים להיות מעניינים בלשון המעטה.
חזרתי לכיוון נס הרים ובדרך החל זרזיף של גשם קל.
המשקף בולם את הרטיבות וגם המכנסים נשארו יבשות כנראה הפלסטיקה מגינה מהגשם.
כך גם הפלאפון שישב במתקן שלו על הכידון והמטען.
אני מניח שבגשם חזק יותר הדברים היו נראים קצת אחרת ובכל זאת נהדר.
לחיוב (וגם לשלילה) אני חייב לציין את חום המנוע היה לי פשוט חמים ונעים והייתי יכול להמשיך לרכוב עוד שעות רבות (יש למנוע הסתה של האוויר החם שעדיין מורכבת על המפלץ שתפקידה למנוע את תופעת החימום נראה שזה לא כלכך עובד ואני כבר חושב איך לשפר את הנושא. עד הקיץ).
סיכום שבת.
תענוג צרוף נח מהיר חם ( כמובן שבקיץ יהיה לי על מה לקטר).
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ינון, תתחדש אבל אפשר לשאול למה לא היאבוסה?, תחנת כוח בלתי נגמרת, נוח בטירוף גם לרוכב וגם למורכב והכי חשוב- שום קשר למטרו ועלויות תחזוקה לא יקרים.
miki, הייתי שוקל ברצינות את היאבוסה.
חיפשתי כלי בכיוון של תיור.
שיהיו לו ארגזי צד ( יכולת נשיאת ציוד) והאמת גם ממדים.
היבוסה בהחלט קורץ אבל אני לא יודע לגבי התקנת ארגזים וכו'.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ע
היאבוסה - עם יד על הלב ? הבעייה היא שנראה לי שלמרות רצונותי אני לא ברמת רכיבה מספיק טובה לשלוט בכלי כזה. תמיד רכבתי על אופנועים גדולי נפח אבל רגועים. מעולם לא על ספורט (שהיה שלי). חוץ מזה אשתי לא רוצה לראות אותי על ספורט. נכון לרגע זה שבוע הבא אתחדש ב ER6 לרכיבה יומיומית. היאבוסה בעיני היא ברווזון מכוער, אבל אם היא צבועה יפה כלומר צבעים בוהקים כמו כתום או אדום היא הופכת לברבור.
עניין הנוחות על גבה מפתיע עד מפתיע מאוד ... למרות שזו אינה הפעם הראשונה בה אני שומע את זה.
דווקא היאבוסה ומקבילו ה ZZR1400 יוצרים בעיני רוחי דימוי של אופנועי ספורט לעילא ולעילא. והנה, אתה מנפץ לי את הדימוי בכותבך שהוא רחוק מלהיות אופנוע ספורט. הכיצד?
רק שתבין שלפני שרכשתי את ה XV רציתי לקנות ZZR1400 עם מלא חששות בלב (אני יכול לרכוב או לא ) , הייתי בת"א באחת הסוכנויות אבל המחיר והיד לא היו לרוחי. במקביל חיפשתי גם GTR1400 .
למה GTR1400 ? כי כמו שלוקי כתב ואני אתרגם במילותי את השורה התחתונה (שלו) לדידי : ה GTR1400 מרוכך ונשלט לעומת ה ZZR1400 . מה גם שהוא מציע יכולות תיור עדיפות. מבחינתי שני האופנועים ZZR1400 וכן היאבוסה, הם אופנועים שגדולים עלי בכמה מידות למרות רצוני.
בסופו של יום, אתה, כמי שרכב על היאבוסה בא ומנפץ לי פרדיגמה ...
ואולי ... רק אולי , פתחת לי צוהר קטן שיאפשר לי להכניס את ההיאבוסה כאחד מהאופנועים הבאים שלי, לאחר עוד כמה קורסי רכיבה ואימון , ולאחר שאספר לאשתי שאמנם זה היאבוסה אבל בס"ה מדובר בחתול מגרגר (בינינו גם טיגריס בנגלי הוא חתול שמגרגר בהנאה כשהוא לועס עד דק כל עצם מעצמותך).
נערך לאחרונה על ידי miki; 03-12-2016 בשעה 19:46.
לא שאני פוסל את היאבוסה אבל מבחינת תנוחת הישיבה והסגנון זה יותר מזכיר לי את המתחרה האמיתי שלו שזה הzzr14 ודומיו.
אני תכלס עם מיקי בעניין המתון יותר.
לגבי לזווד הקונקורס ( השם הלועזי של הgtr) מגיע כבר מזווד וזה ייתרון.
כרגע המינוס העיקרי שלו זה חום המנוע (ולפחות בעייני - ואני מבטיח לעדכן בנוגע אליו לטוב ולרע) ומטרו שצריכים ללמוד קצת מאבניר (גם הם לא בדיוק פילנטרופים אבל נתקלתי ביחס יותר טוב ותשובות לקיטורים שלי גם אם הם בנאלים).
חוץ מזה שכרובי קודקוד באבניר אז אני מאמין שיש שם מישהו שיבין את הרוכב יותר טוב.
אגב תעודת עניות לאבניר בירושלים ביקשתי יותר מפעם אחת רכיבות מבחן לויסטורם 1000 ועוד כלי במטרה לרכוש חדש ואני עדיין מחכה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גם היאבוסה וגם ה-GTR1400 ודומיהם רחוקים מאד מלהיות אופנועי מתחילים.
אני מניח שלרוכב מנוסה שבילה רוב חייו בין אופנועים ספורטיביים אמתיים הוא בוגר
מסלול ומשטרת התנועה והמהירות הטבעית שלו היא 180 וצפונה הענקיים האלה
יחשבו עבורו אטיים נוחים וסלחניים אבל זה לא נכון.
למשקל האופנוע, ליכולת לתמרן במהירות אפס, לפרץ הכוח שמעיף אותו קדימה, ומהירות
הסופית נדרש רוכב מנוסה ממושמע, עם כוח פיזי לא מבוטל, וניסיון רכיבה וידע.
נכון שיש אפשרות לרכישת טכניקה רכיבה לימוד ואימון, ועדיין בבסיס הרוכב נמצאים היכולת
האמתיות של הגוף, הפסיכולוגיה של הרוכב, והפיזיולוגיה שלו, אחרת כולם היו אלופי GP או
טייסי קרב.
למדתי גם שמה שנדמה לאחד פשוט, נכון ותפור עבורו, יכול להיות הבעיה הקשה של האחר.
וכן רק הרוכב עצמו ידע בסופו של יום מה נכון לו.
אני מניח שרוכב ברמה טובה יסתדר עם כל אופנוע ואפילו יוציא תוצאות טובות, אבל הבעיה שכל
אחד מהרוכבים ממוקם במקום אחר בסקלה הזו בין אם הוא יודה בכך או לא.
בקיצור תמים תמים אבל פושע.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
וזו בדיוק הבעייה. ה GTR1400 יכול להחטיף לך סטירת לחי מצלצלת עד כדי הוצאת הלסת מהמקום. אבל, אם אתה מודע ליכולותיך ורוכב בהתאם לגבולות גזרה (וירטואלית) שקבעת מראש, אני מניח שבדיוק כמו לוקי אתה תמצה את המירב מהאופנוע.
אני חושב (ואתה או לוקי תקנו אותי אם אני טועה ) שבכל רכיבה על אופנועים כמו של לוקי צריך ללמוד את המגבלות שלך (!) כרוכב לפני שתנסה למצות את מגבלת הכלי.
הבעייה שיש רוכבים החושבים שהם ולנטינו רוסי ומסיימים במקרה הטוב בחדר מיון.
גם לוקי גם אתה, אני ועוד כמה מהחבורה רוכבים בוגרים ומיושבים. אנו מחפשים מכונה שיודעת לתת בגז, אבל לא תוציא מאיתנו שדים רדומים שיסכנו אותנו . לוקי מימש את החלום והעיף את ה XV. ה GTR מכונה נפלאה ומאוזנת... אבל הבמה של לוקי, ואני ממתין בכליון עיניים לסקירה לאחר ~ 5,000 ק"מ .
האם המכונה מימשה את חלומו ...
את היכולות שלך אתה צריך כבר להכיר ולהכיר טוב, לחפש את מגבלות הכלים האלה צריך משאלת מוות אמתית
או יכולות של גיבור על.
אצלי לפעמים קופץ הג'ינג'י ואם אני לא מרסן אותו מיד זה עלול להסתיים רע, רע מאוד.
יכולת הקשב שלי רחוקה מלהיות מושלמת ולכן כשאני רוכב אני רק רוכב נטו.
טכניקת הרכיבה שלי זקוקה לליטוש ועדיין יש מצבים שני חייב לרסן את עצמי מראש בכדי
לא להיכנס לצרה, ועדיין ויחד עם כל זה :
וכשזה קורה עם מכונה כזו...... (שש נקודות).
אף אחד לא מתכנן תאונה, כולם בטוחים שהם שולטים עד רמת הגרגר בכלי, עד שלא.
נקודה נוספת שמפריעה לי בכלים האלה כמו גם שלי, זה שברגע שעברת מאספלט למשהו
קצת אחר רוב הסיכויים שתתרגל הרמת משקולות...
בבימר לא הייתה לי בעיה לרדת לשטח קשה (תשאל את פלג). אם הקרנף זה סיפור אחר לחלוטין.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אפילו בהגדרה של האופוע הוא ספורט תיור, האופנוע גדול וכבד, מומנט מאוד גדול וממש לא צריך לחיות על הטווח העליון של הסל"ד.
ברור שהאופנוע הזה ממש לא למתחילים הרי תוך פחות משלושים שניות הוא כבר ב 300 קמ"ש ואפילו לא מרגישים שנמצאים שם מרוב שהוא עושה את זה בקלילות ובלי דרמות.
אם סיבוב, עיקול או כל דבר אחר מפתיע אותך במהירות הזאת אתה בבעיה לכן כמובן צריך להיות רוכב מנוסה על מנת לתכנן את הדרך, לצפות דברים מראש ואם נקלעת למצב מסויים לדעת לצאת ממנו אבל אני חושב שגם בנדיט לצורך העניין יכול להביא אותך למצבים מסוכנים לא פחות, אין מה לעשות, אופנוע זה תחביב מסוכן.
לא סתם הרבה בעלי היאבוסות מחליפים פשוט אופנוע אחד באחד פשוט חדש יותר.
לדעתי ההיאבוסה זה האופנוע הכי נוח וטוב שהיה לי למרות שאחריו היו לי (כולל הנוכחי) שני אקזוטיקות איטלקיות.
נערך לאחרונה על ידי Guccii800; 06-12-2016 בשעה 07:02.
אתה מרכיב ? איך הוא למורכבת ? איך התחושה במושב האחורי?
אני חייב לציין שפתחת לי פתח שאפילו לא חשבתי עליו ברצינות אלא במין חלום שלא בטוח שהיה מתגשם אלמלא שרשור זה - תודה על ההערות וההארות.
אני לא מהמתגרזנים, אוהב מאוד לרכוב, ורוכב הרבה (יחסית ) ... מחפש (כמו לוקי) נוחות + אפשרות לתת "קצת" בגז + אחזקה זולה (הכל יחסי )....
הואיל וניתן להרכיב עליו ארגזי צד, והואיל ואתה מדגיש את נוחות השימוש בו , הרי שהוא עשוי להיות אופנוע תיור מושלם.