אני קצת מקדים את המאוחר אבל בשביל מיקי הקדמתי את הפוסט.
ובכן קאוואסקי gtr1400 מודל 2008.
כן אני יודע שזה כלי מבית מטרו אבל רציתי כלי בעל נוחות וכן מודה שהתחשק לי להיות הכי גדול בעיר( יש יותר גדולים אבל..) ובג'אנר הזה האפצויות הן ימאהה bmw וקוואסאקי ולהלן שמו כרגע גדליה.
ובכן גדליה בעל לב רחב המונה 4 חדרים המוזנים בהזרקת דלק המספקים לשריריו 158 כוח סוס כשהram air נכנס לפעולה ומומנט מעל 13 קג"מ ( אם אני לא טועה) המזיזים מעל ל320 קילו של טוטסטרון טהור.
הלב הושתל מאחיו האתלט zzr1400 שיודע להפיק 200 כוחות סוס ואת האנרגיה מקרר נוזל ירקרק.
גדליה בעל כתפיים רחבות כשבקצה הקדמי מראות גדולות המספקות אינפורמציה טובה על הנעשה מאחור וכמובן מאפשר הצצה על הארגזי צד שהכלי מגיע איתם.
בתחום הבינה יש לגדליה מחשב דרך המפרט תצרוכת דלק, לחץ אוויר בצמיגים, 2אודומטרים מתאפסים ( מדי מרחק) שעון זמן וכמובן התראות.
כדי להעיר את גדליה לא צריך מפתח יש שלת קירבה פיתוח משותף עם מיצובישי שגם פתחה את מערכת הabs של הנער.
את כל העסק מגלגל דריישאפט שחוסך את הצורך בשימון שרשרת וניקוי עודפים.
הנעתי את גדליה המנוע מגרגר דרך האגזוז ( המכוער לטעמי) ברחש שקט.
יציאה לעבר התחנה הראשונה בשל התראה על מפלס דלק נמוך.
גדליה גמע כ17 ליטר של הנוזל היקר.
יצאנו מסלמה לשכפול שלטים ומפתחות תוך שאנו נזהרים לא לפגוש כלי רכב קטנים בדרך.
החוויה הראשונית על ירושלים תל אביב הייתה ניווט יאכטה כאשר רוחות הצד היכו ללא רחם ואחיזת כביש ירודה.
ואכן לא היה ניתן לרוץ עם הכלי.
התגלגלנו סביב ה110 קמ"ש והלב פועם בעצלתיים סביב ה2900 סיבובים לדקה.
הרכיבה בהילוכים גבוהים מונעת דרמות והתפרצויות כח והכלי ממש ידידותי.
חייב לציין שמהרגע שהכלי בתנועה המשקל נעלם והכלי מתקדם בהחלטיות ושוכחים שאנו על ממוטה מגודלת.
עד 4000 סיבובים לדקה גדליה מתעצל ( בהילוך 6) ב4000 הבחור מתעורר לחיים ואני נחשף למהירות של לקפיצת חלל על סיפון האנטפרייז.
לצערי אני לאמקפטן קירק ודארת' וידר עשוי לחכות לי עם הלייזר שלו שיחזיר לי את הרשיון לבורא.
בירושלים הסרתי את ארגזי הצד והכלי חזר להיות יותר דומה לאופנוע ועדיין המראות הרחבות מתעקשות לנשק מראות כלי רכב מזדמנים.
המשך יבוא.
לחיוב:
נוח מאוד
מאובזר
חזק אבל ידידותי
בלי המזוודות נסבל מינוס.
לשלילה
כבד מאוד.
מנוע מקרין חום ( היה קר ועדיין המנוע היה מורגש)
תמרון מוגבל
יקר להחזקה.
תצרוכת דלק:
כ14 קילומטר לליטר ברכיבה משולבת ורגועה.
נכון לרגע זה אני מרוצה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk