ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
וזו בדיוק הבעייה. ה GTR1400 יכול להחטיף לך סטירת לחי מצלצלת עד כדי הוצאת הלסת מהמקום. אבל, אם אתה מודע ליכולותיך ורוכב בהתאם לגבולות גזרה (וירטואלית) שקבעת מראש, אני מניח שבדיוק כמו לוקי אתה תמצה את המירב מהאופנוע.
אני חושב (ואתה או לוקי תקנו אותי אם אני טועה ) שבכל רכיבה על אופנועים כמו של לוקי צריך ללמוד את המגבלות שלך (!) כרוכב לפני שתנסה למצות את מגבלת הכלי.
הבעייה שיש רוכבים החושבים שהם ולנטינו רוסי ומסיימים במקרה הטוב בחדר מיון.

גם לוקי גם אתה, אני ועוד כמה מהחבורה רוכבים בוגרים ומיושבים. אנו מחפשים מכונה שיודעת לתת בגז, אבל לא תוציא מאיתנו שדים רדומים שיסכנו אותנו . לוקי מימש את החלום והעיף את ה XV. ה GTR מכונה נפלאה ומאוזנת... אבל הבמה של לוקי, ואני ממתין בכליון עיניים לסקירה לאחר ~ 5,000 ק"מ .
האם המכונה מימשה את חלומו ...


[/RIGHT]
את היכולות שלך אתה צריך כבר להכיר ולהכיר טוב, לחפש את מגבלות הכלים האלה צריך משאלת מוות אמתית
או יכולות של גיבור על.

אצלי לפעמים קופץ הג'ינג'י ואם אני לא מרסן אותו מיד זה עלול להסתיים רע, רע מאוד.
יכולת הקשב שלי רחוקה מלהיות מושלמת ולכן כשאני רוכב אני רק רוכב נטו.
טכניקת הרכיבה שלי זקוקה לליטוש ועדיין יש מצבים שני חייב לרסן את עצמי מראש בכדי
לא להיכנס לצרה, ועדיין ויחד עם כל זה :



וכשזה קורה עם מכונה כזו...... (שש נקודות).

אף אחד לא מתכנן תאונה, כולם בטוחים שהם שולטים עד רמת הגרגר בכלי, עד שלא.

נקודה נוספת שמפריעה לי בכלים האלה כמו גם שלי, זה שברגע שעברת מאספלט למשהו
קצת אחר רוב הסיכויים שתתרגל הרמת משקולות...

בבימר לא הייתה לי בעיה לרדת לשטח קשה (תשאל את פלג). אם הקרנף זה סיפור אחר לחלוטין.