אז ככה,
רן - אכן יש לי סוג של מרדף אחרי הכח.
זה לא קשור למקומי בשרשרת המזון או יכולות רכיבה או חס וקרפס קינאה.
זה קשור לסוג של הנאה מיחידת ההנעה שגיליתי בכלים בעלי האופי של הבאנדיט והgtr אני מניח שגם הfjr היה נכנס בקבוצה או אחד מדגמי הbmw מי אמר 1600 סמ"ק.
אני בהחלט לא מחפש כלים המוגדרים ספורט או סופר חזקים דוגמת הzzr או היאבוסה למרות שיש בהם משהו קורץ.
אני אוהב את המומנט ואת העובדה שאין התפרצויות כח ושהכל לינארי ועגול.

מיקי אתה מפרגן לי אבל אני לא תופס מעצמי רוכב טוב וזה הקו שמנחה אותי לאורך השנים הבוגרות שלי.
אני מודע לירידה בתגובות שלי וגם בצד הקוגנטיבי שמלכתחילה לא היה גבוהה במיוחד

אכן אתה גורם מרגיע בקבוצה וזה מצויין ואני לא חושב שערן רוכב קצה וגם רן לצורך העניין לא נמנה על רוכבי הקצה.
זו ערובה לשנים ארוכות יותר וטוב שכך.
בכל מקרה אני במסע לימוד של הקוואסאקי.
אגב מהירות יש הבדל בין כביש ישר ופתוח לרכיבה טכנית וכולנו מודעים לזה.
אני לא רואה ( למעט ההיבט החוקי) במהירות גבוהה על כביש דוגמת 6 כסיכון הסביבה או התפרעות ( כמובן בהתאם לתנאי הדרך והעומסים) ואכן זה נחמד לדעת שאפשר באופן תיאורטי לסיים את כביש 6 מהצפון ועד הדרום בחצי שעה.
כמובן שלא ניסיתי אבל אולי פעם ניקח מעבורת לגרמניה ונבדוק את הנושא.
בכל מקרה שבת מתקרבת וצריך לחשוב על מפגש אז........

Sent from my LG-H815 using Tapatalk