תוצאות 1 עד 15 מ 269

אשכול: התחדשתי קאוואסקי gtr 1.4

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אילת -
    במסגרת תפקידי בעבודה אני אמור לבקר בלשכות שלנו בכל הארץ.
    מאחר והתחדשתי בכלי חוצה יבשות החלטתי לוותר על רכב או טיסה ולהגיע לאילת ביעף נמוך על גבי הקאוואסאקי.
    לאחר חשבון נפש והערכות שכללה תולעים לארגז האחורי + קומפרסור + בוסטר וכמה בקבוקי מים, כיסוי,ואמצעי נעילה.
    במזוודות הצד נארזו בגדים להחלפה, נעליים, כפכפים, וווסט קירור ( קירורית ) שעובד על בסיס של נידוף מים ויושב תחת הג'קט.

    המזוודות של הGTR הן בעלות מנגנון ניתוק מהיר כך שהן כמו מזוודה לכל דבר, מנתקים אורזים ומחברים חזרה- מגניב לאללה.

    יצאתי מירושלים באיחור אופנתי סביב השעה 05:00 לכיוון אילת.
    עצרתי באלמוג לתדלוק וויתרתי על הקפה הדלוח שלהם (אחד הגרועים בארץ ) והמשכתי לכיוון אילת.
    הקטע שבין אלמוג לכביש הערבה התאפיין בשינויי טמפרטורה כאשר שככל שהדרמתי נהיה יותר נעים. ( יש לציין שלא השתמשתי בקירורית עד אילת).
    הקוואסאקי מצידו שיתף פעולה והפניות נעשו בקצב משביע רצון והרמוניה מושלמת של צליל מנוע הטייה ובוב דילן בסקאלה ריידר.
    עצירה הבאה הייתה בחצבה שם שתינו קפה מילנו רבע מיכל לכל צרה שלא תהיה והמשכנו דרומה.

    באחד המקטעים נתקלתי בשיירה של כלי רכב אותם עקפתי ( כמובן אחד אחד ולא כמקבץ).
    הסיבה לשיירה מסתבר שלוש נבלות של חברת תעבורה שנוהגים משאיות להעברת מכוניות כשהם צמודים אחד לתחת של השני ובכך מונעים אפשרות של עקיפה ( בייחוד בקצב תאוצה של כלי רכב רגילים).
    חיכיתי לקטע מישורי שייתן לי טווח ראייה ואז יצאתי לעקיפה תוך שאני לוחץ ברביעי את המצערת.
    הקוואסאקי קיבל חיים חדשים ונתקלתי בתופעה שלא הכרתי.
    האופנוע מצוייד במערכת תזמון שסתומים משתנה שכנראה נכנסת לפעולה כשלוחצים חזק.
    הקוואסאקי נתן קריאת קרב והתחושה הייתה תאוצה וצליל ותחושה שמזכירה החלקה של המצמד.
    עקפנו חיש קל את בני הבלי יעל והמשכנו בקצב מהלתי לעבר אילת תוך שאני נהנה מהצל הנשקף מימין והנוף.
    נחתתי בשלום באילת ולשמחתי המזג אוויר היה סביר יחסית.

    בחזור יצאתי סביב 4:00 תדלקתי ביציאה מאילת ויצאתי לירושלים.
    כדי לא לסבול מהחום לבשתי את המכנס הממוגן מעל התחתונים (בלייד מאוורר) ואת הקירורית.
    מלאתי פחות מרבע טנק ויצאתי צפונה.
    בשל החושך רכבתי במתינות יחסית ובכל זאת עלי לציין כי מערכת התאורה של הGTR לא פחות ממושלמת.
    האור הגבוהה מהיר קדימה ומתפרש לכל רוחב הכביש ואני לא זוכר שהיה לי אופנוע שמאיר טוב כמותו כולל מכוניות.
    הקירורית כצפוי עזרה מאוד והחזיקה מעמד כשעה וחצי של רכיבה וסביב שפך זוהר עצרתי בתחנה והסרתי אותה ( היא עדיין הייתה רטובה אבל העיקה ולא עזרה) ומלאתי עוד רבע מיכל.
    המשכתי צפונה לכיוון ירושלים תוך שאני נהנה מההטיות, הנוף והמוזיקה בדיבורית.

    סיכום:
    1. מערכת תאורה מ צ ו י י נ ת!
    2. חום מנוע בקצב רכיבה גבוהה פחות מורגש במהירות חוקית עשוי להעיק בדגמי 2010 פתרו את הבעייה.
    3. אומנם אנידיווידואלי אבל רכבתי כשעתיים רצוף לפני שהעכוז והחלק הקדמי של הקרסול נתנו אותות של חוסר נוחות.
    4. לא חישבתי את צריכת הדלק אבל הערכה שלי של כ18 קילומטר לליטר בקצב רכיבה משתנה.
    5. הבולם האחורי היה במצב מכוון לשיכוך בינוני - במהמורות הוא קצת "בועט" מעבר לזה אופי אמריקאי רך ובכל זאת בעיקולים אפשר הטיות מכובדות ללא דרמה וזאת למרות המשקל שהיה בארגזים.
    6. נשיאת ציוד - נהדר כמצופה מאופי הכלי.
    7. בלמים מתקשרים מצויין לא מתעייפים תחת עומס.
    8. בטיחות אקטיבית - יודע להאיץ ומתנהג מאוד יפה בתחום הדינאמי וכאמור בלמים טובים שלא מתעייפים (התחממות וכו').
    9. עונה יפה להגדרה של ספורט תיור.
    במחיר של כ50 אלף שקל יש לנו חבילת ביצועים הלקוחה ממכוניות על, נוחות טובה ויכולת מצויינת (אני מניח - מקווה שלא אתבדה) שמגובה באמינות יפנית.
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 28-06-2017 בשעה 11:05.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הקוואסאקי קיבל חיים חדשים ונתקלתי בתופעה שלא הכרתי.
    האופנוע מצוייד במערכת תזמון שסתומים משתנה שכנראה נכנסת לפעולה כשלוחצים חזק.
    הקוואסאקי נתן קריאת קרב והתחושה הייתה תאוצה וצליל ותחושה שמזכירה החלקה של המצמד.
    יש לאופנוע הזה תאוצה פשוט מטורפת. זה מתחיל במעיין יבבה \ יללה (לא סגור איך לקרוא לזה ) והוא מאיץ כאילו אין מחר.
    בשל החושך רכבתי במתינות יחסית ובכל זאת עלי לציין כי מערכת התאורה של הGTR לא פחות ממושלמת.
    האור הגבוהה מהיר קדימה ומתפרש לכל רוחב הכביש ואני לא זוכר שהיה לי אופנוע שמאיר טוב כמותו כולל מכוניות. כן, שני הפנסים הקדמיים מאירים היטב, למרות זאת חושב להתקין גם פנסי ערפל, רק שמחייב קצת ולוגיסטיקה על הדרך מה שמעכב כרגע את היישום.
    המשכתי צפונה לכיוון ירושלים תוך שאני נהנה מההטיות, הנוף והמוזיקה בדיבורית.

    סיכום:
    1. מערכת תאורה מ צ ו י י נ ת!
    2. חום מנוע בקצב רכיבה גבוהה פחות מורגש במהירות חוקית עשוי להעיק בדגמי 2010 פתרו את הבעייה. נכון, קשה להתעלם מהחום המוקרן לרגל ימין, יחד עם זאת מאחר ואצלי הרכיבות הן רק בינעירוניות אז זה (כמעט) לא מפריע לי.
    3. אומנם אנידיווידואלי אבל רכבתי כשעתיים רצוף לפני שהעכוז והחלק הקדמי של הקרסול נתנו אותות של חוסר נוחות. אצלי - אין מצב, אני חייב לעצור כל כמה עשרות ק"מ לכמה דקות. אני מניח שהבעייה אינה בכיסא אלא בגב הדפוק שלי.
    4. לא חישבתי את צריכת הדלק אבל הערכה שלי של כ18 קילומטר לליטר בקצב רכיבה משתנה. אם אתה רוכב רגוע בלי האצות פראיות אז כן, זו הצריכה אליה גם אני מגיע.
    5. הבולם האחורי היה במצב מכוון לשיכוך בינוני - במהמורות הוא קצת "בועט" מעבר לזה אופי אמריקאי רך ובכל זאת בעיקולים אפשר הטיות מכובדות ללא דרמה וזאת למרות המשקל שהיה בארגזים.
    6. נשיאת ציוד - נהדר כמצופה מאופי הכלי.
    7. בלמים מתקשרים מצויין לא מתעייפים תחת עומס. שלא יתעייפו .. אתה לא רוצה לדעת כמה עולה זוג דיסקים קדמיים
    8. בטיחות אקטיבית - יודע להאיץ ומתנהג מאוד יפה בתחום הדינאמי וכאמור בלמים טובים שלא מתעייפים (התחממות וכו').
    9. עונה יפה להגדרה של ספורט תיור.
    במחיר של כ50 אלף שקל יש לנו חבילת ביצועים הלקוחה ממכוניות על, נוחות טובה ויכולת מצויינת (אני מניח - מקווה שלא אתבדה) שמגובה באמינות יפנית.
    אמנם אחזקתו אינה מהזולות, אולם היחס בין המחיר לתמורה שווה את ההנאה. כמוני כמוך מקווה שיהא אמין בלי בעיות מיותרות.

    נ.ב - למה קשרת את העמוד לאופנוע ? גונבים עמודים באילת ?
    ולמה גדליה לא מכוסה ? איזה מין יחס זה - אתה במזגן והוא בחום הלוהט ...
    נערך לאחרונה על ידי miki; 30-06-2017 בשעה 17:22.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

אשכולות דומים

  1. חלקים לקאוואסקי kle500
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 09:29
  2. קאוואסקי gtr1.4 2008 - מחלות ילדות
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 11:57
  3. קוטר צנרת פליטה קאוואסקי er 5
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 11:38
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 19:57
  5. התחדשתי
    על ידי Guccii800 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 15:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO