הקוואסאקי קיבל חיים חדשים ונתקלתי בתופעה שלא הכרתי.
האופנוע מצוייד במערכת תזמון שסתומים משתנה שכנראה נכנסת לפעולה כשלוחצים חזק.
הקוואסאקי נתן קריאת קרב והתחושה הייתה תאוצה וצליל ותחושה שמזכירה החלקה של המצמד.
יש לאופנוע הזה תאוצה פשוט מטורפת. זה מתחיל במעיין יבבה \ יללה (לא סגור איך לקרוא לזה
) והוא מאיץ כאילו אין מחר.
בשל החושך רכבתי במתינות יחסית ובכל זאת עלי לציין כי מערכת התאורה של הGTR לא פחות ממושלמת.
האור הגבוהה מהיר קדימה ומתפרש לכל רוחב הכביש ואני לא זוכר שהיה לי אופנוע שמאיר טוב כמותו כולל מכוניות.
כן, שני הפנסים הקדמיים מאירים היטב, למרות זאת חושב להתקין גם פנסי ערפל, רק שמחייב קצת ולוגיסטיקה על הדרך מה שמעכב כרגע את היישום.
המשכתי צפונה לכיוון ירושלים תוך שאני נהנה מההטיות, הנוף והמוזיקה בדיבורית.
סיכום:
1. מערכת תאורה מ צ ו י י נ ת!
2. חום מנוע בקצב רכיבה גבוהה פחות מורגש במהירות חוקית עשוי להעיק בדגמי 2010 פתרו את הבעייה.
נכון, קשה להתעלם מהחום המוקרן לרגל ימין, יחד עם זאת מאחר ואצלי הרכיבות הן רק בינעירוניות אז זה (כמעט) לא מפריע לי.
3. אומנם אנידיווידואלי אבל רכבתי כשעתיים רצוף לפני שהעכוז והחלק הקדמי של הקרסול נתנו אותות של חוסר נוחות.
אצלי - אין מצב, אני חייב לעצור כל כמה עשרות ק"מ לכמה דקות. אני מניח שהבעייה אינה בכיסא אלא בגב הדפוק שלי.
4. לא חישבתי את צריכת הדלק אבל הערכה שלי של כ18 קילומטר לליטר בקצב רכיבה משתנה.
אם אתה רוכב רגוע בלי האצות פראיות אז כן, זו הצריכה אליה גם אני מגיע.
5. הבולם האחורי היה במצב מכוון לשיכוך בינוני - במהמורות הוא קצת "בועט" מעבר לזה אופי אמריקאי רך ובכל זאת בעיקולים אפשר הטיות מכובדות ללא דרמה וזאת למרות המשקל שהיה בארגזים.
6. נשיאת ציוד - נהדר כמצופה מאופי הכלי.
7. בלמים מתקשרים מצויין לא מתעייפים תחת עומס.
שלא יתעייפו .. אתה לא רוצה לדעת כמה עולה זוג דיסקים קדמיים 
8. בטיחות אקטיבית - יודע להאיץ ומתנהג מאוד יפה בתחום הדינאמי וכאמור בלמים טובים שלא מתעייפים (התחממות וכו').
9. עונה יפה להגדרה של ספורט תיור.
במחיר של כ50 אלף שקל יש לנו חבילת ביצועים הלקוחה ממכוניות על, נוחות טובה ויכולת מצויינת (אני מניח - מקווה שלא אתבדה) שמגובה באמינות יפנית.