החיים עם המפלץ השחור עוברים בנעימים.
הכלי הנכון לשמן הנכון רק מהדילר הלא נכון.
שיתפתי בפוסט אחר אז אני לא ארחיב אבל כל הבדיקה אצל סטפן שווה לאיבר הישיבה שלי שלא ידע לזהות חיישן אוויר תקול וחשב כי זה מצבר וכך גם ההבטחות של אישימוטו שהליקויים יתוקנו.
המפלץ עבר טיפול קטן ואישור נוסף כי ישנה נזילת שמן מאטם מכסה השסתומים והתיקון שמוסך אישימוטו עשה כשל אם נעשה בכלל.
מסביי היגוי יוחלפו גם הם למרות שנאמר שהם חדשים וכנראה שהם הסיבה לנידנוד שמופיע ברכיבה.
אז תודה לאישימוטו ולסטפן שבדק את האופנוע ללא פירוק הפלסטיקה ובדק עם מראה של רופא שיניים תחשוב על הסבה במקצוע.
אני את הפרק שלי בהלכות סוחרים (טוב ידעתי ותוזכרתי) ומכוני בדיקה למדתי.
הזמנתי חלקים כלאחר כבוד מפרטזילה לראש ומשלוח נוסף יוזמן לצורך מסביי ההיגוי ועוד כמה פיצפקע'ס.
שלט הקרבה - סאגה לא ברורה כידוע הזמנתי את הKEYFOB ויש בידי את מערכת הדיאגנוסטיקה של קאוואסאקי.
כשניסיתי לשכפל המערכת לא זיהתה את הפוב.
הפוב נבדק וכך גם המערכת של הדיאגנוסטיקה ויצא כי המק"ט של הפוב שמופיע במטרו שונה מהפוב בפרטזילה ואכן המערכת תקינה.
סביב הפוב הופיע לי סאגה שלמה מאחר וישנם מספר מק"טים לפוב לשנת הדגם. חיפשתי את המק"ט בפוב הקיים ואין אותו.
כעת אחת מן השתיים:
1. הפוב שנשלח מפרטזילה תקול
2. באמת צריך מק"ט אחר מה שנראה לי קצת מוזר אבל ייתכן.
פרטזילה מצידה לא ממהרת לעזור ובהתכתבות עמם נאמר לי שאשלח את המק"ט והם יאתרו את החלק כרגע אין קול ואין עונה.
פרט מעניין נוסף הוא שאת האמובילייזר של הפוב שיכפלתי כך שהיפותטית גם אם יאבד הפוב הישן אוכל להניע את האופנוע בעזרת הפוב החדש (מצריך הקרבה של הפוב לסוויטץ אבל יעבוד.
במסגרת הלמידה יצא כי המערכות האלקטרוניות (ברקסים אימובילייזר פוב וכו') פותחו בשיתוף עם מיצובישי.
התחלתי לחפור וגיליתי כי אכן ניתן לשכפל מפתחות עם אמובילייזר ולהשתמש בהם בקאוואסאקי כמו עם מפתח רגיל מה נראה לי כפתרון קסם לסוגיית הפוב שגם ככה מעיק.
המשימה הבאה שלי היא איתור גולם שיהיה במבנה הסוויטש של האופנוע והמח המתאים.
סיכום או תקציר לפרק הבא:
1. איתור פוב מתאים.
2. איתור מפתח מתאים
3. סוחרים מבחינתי מוקצה ואת הבדיקות אני יערוך אך ורק במוסך שאני מטפל בו (מיסטר מוטו מצויינים וגם YD נהדרים )
בגדול למעט הריג'קטים (שהיו כבר בקנייה) אין בעיות מיוחדות והריג'קטים יתוקנו בקרוב.
כמעט שכחתי החלפת פילטר אוויר מצריכה פירוק של רבע אופנוע
החל מפלסטיקה דרך לוח חשמלי כזה או אחר ורק אז מגיעים לפילטר (חשבתי שהיפנים יעילים).
חלומות לרכישה הבאה BMW K1600 GT



ציטוט ההודעה בתגובה
