תוצאות 1 עד 15 מ 269

אשכול: התחדשתי קאוואסקי gtr 1.4

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    החיים עם המפלץ השחור עוברים בנעימים.
    הכלי הנכון לשמן הנכון רק מהדילר הלא נכון.
    שיתפתי בפוסט אחר אז אני לא ארחיב אבל כל הבדיקה אצל סטפן שווה לאיבר הישיבה שלי שלא ידע לזהות חיישן אוויר תקול וחשב כי זה מצבר וכך גם ההבטחות של אישימוטו שהליקויים יתוקנו.
    המפלץ עבר טיפול קטן ואישור נוסף כי ישנה נזילת שמן מאטם מכסה השסתומים והתיקון שמוסך אישימוטו עשה כשל אם נעשה בכלל.
    מסביי היגוי יוחלפו גם הם למרות שנאמר שהם חדשים וכנראה שהם הסיבה לנידנוד שמופיע ברכיבה.
    אז תודה לאישימוטו ולסטפן שבדק את האופנוע ללא פירוק הפלסטיקה ובדק עם מראה של רופא שיניים תחשוב על הסבה במקצוע.
    אני את הפרק שלי בהלכות סוחרים (טוב ידעתי ותוזכרתי) ומכוני בדיקה למדתי.

    הזמנתי חלקים כלאחר כבוד מפרטזילה לראש ומשלוח נוסף יוזמן לצורך מסביי ההיגוי ועוד כמה פיצפקע'ס.

    שלט הקרבה - סאגה לא ברורה כידוע הזמנתי את הKEYFOB ויש בידי את מערכת הדיאגנוסטיקה של קאוואסאקי.
    כשניסיתי לשכפל המערכת לא זיהתה את הפוב.
    הפוב נבדק וכך גם המערכת של הדיאגנוסטיקה ויצא כי המק"ט של הפוב שמופיע במטרו שונה מהפוב בפרטזילה ואכן המערכת תקינה.

    סביב הפוב הופיע לי סאגה שלמה מאחר וישנם מספר מק"טים לפוב לשנת הדגם. חיפשתי את המק"ט בפוב הקיים ואין אותו.
    כעת אחת מן השתיים:
    1. הפוב שנשלח מפרטזילה תקול
    2. באמת צריך מק"ט אחר מה שנראה לי קצת מוזר אבל ייתכן.
    פרטזילה מצידה לא ממהרת לעזור ובהתכתבות עמם נאמר לי שאשלח את המק"ט והם יאתרו את החלק כרגע אין קול ואין עונה.
    פרט מעניין נוסף הוא שאת האמובילייזר של הפוב שיכפלתי כך שהיפותטית גם אם יאבד הפוב הישן אוכל להניע את האופנוע בעזרת הפוב החדש (מצריך הקרבה של הפוב לסוויטץ אבל יעבוד.
    במסגרת הלמידה יצא כי המערכות האלקטרוניות (ברקסים אימובילייזר פוב וכו') פותחו בשיתוף עם מיצובישי.
    התחלתי לחפור וגיליתי כי אכן ניתן לשכפל מפתחות עם אמובילייזר ולהשתמש בהם בקאוואסאקי כמו עם מפתח רגיל מה נראה לי כפתרון קסם לסוגיית הפוב שגם ככה מעיק.
    המשימה הבאה שלי היא איתור גולם שיהיה במבנה הסוויטש של האופנוע והמח המתאים.

    סיכום או תקציר לפרק הבא:
    1. איתור פוב מתאים.
    2. איתור מפתח מתאים
    3. סוחרים מבחינתי מוקצה ואת הבדיקות אני יערוך אך ורק במוסך שאני מטפל בו (מיסטר מוטו מצויינים וגם YD נהדרים )

    בגדול למעט הריג'קטים (שהיו כבר בקנייה) אין בעיות מיוחדות והריג'קטים יתוקנו בקרוב.
    כמעט שכחתי החלפת פילטר אוויר מצריכה פירוק של רבע אופנוע
    החל מפלסטיקה דרך לוח חשמלי כזה או אחר ורק אז מגיעים לפילטר (חשבתי שהיפנים יעילים).


    חלומות לרכישה הבאה BMW K1600 GT

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    החיים עם המפלץ השחור עוברים בנעימים. אכן. אופנוע נחמד, נוח וחזק ... אחת הבעיות שלו היא שסיבוב קליל של המצערת מביא אותך בלי משים לשלילה מיידית גם אם אתה לא חוליגאן.

    המפלץ עבר טיפול קטן ואישור נוסף כי ישנה נזילת שמן מאטם מכסה השסתומים והתיקון שמוסך אישימוטו עשה כשל אם נעשה בכלל. מאחר ושנינו סובלים מאותה בעייה אולי זה חלק מהחיים עם GTR ואחת ל X ק"מ צריך להחליף אטם.
    מסביי היגוי יוחלפו גם הם למרות שנאמר שהם חדשים וכנראה שהם הסיבה לנידנוד שמופיע ברכיבה. ן אני לא בטוח שמיסבי ההיגוי הם הגורם לנדנוד. עשיתי השבוע שני דברים: החלפת מיסבי היגוי וכן שיפוץ בולמים קדמיים.
    אמנם רכבתי מעט מאוד כ 150 ק"מ אבל מהמעט הזה אני יכול לומר כמה דברים: האופנוע דבוק לכביש, אפשר להכנס להטייה נחמדה מאוד, עדיין יש את תחושת הנדנוד אבל היא קלה יותר ואני סבור שהיא מגיעה מהארגז האחורי שמותקן אצל שנינו. כאשר אני חולף ליד משאית בכביש מהיר הטורבולנציה שלה מגבירה את הנדנוד, לכן אני מתחיל להאמין שזה בגלל הארגז. אני פשוט עצלן ולא בא לי לפרק את הארגז...

    אז תודה לאישימוטו ולסטפן שבדק את האופנוע ללא פירוק הפלסטיקה ובדק עם מראה של רופא שיניים תחשוב על הסבה במקצוע.
    אני את הפרק שלי בהלכות סוחרים (טוב ידעתי ותוזכרתי) ומכוני בדיקה למדתי. את ה XV ו את ה GTR קניתי בלי שום בדיקת מומחה. הפעם האחרונה שקניתי אופנוע עם בדיקה היתה ה K1200LT האופנוע נראה כאילו יצא מהמפעל . למחרת הבדיקה ABS שבק חיים. והסכום שהוצאתי בגין כל התיקונים ומכירה חופזת בגלל שהייתי על סף התמוטטות עצבים הכניסו אותי להוצאות של אופנוע חדש מהניילון. מאז החלטתי שאני קונה אופנוע ככל שניתן בלי בדיקה של מומחה. מבקש לראות את כל הטיפולים שעשה, מתבונן בבעלים מתחקר. במידת הצורך לוקח אותו למוסך. לא שאני מומחה באופנועים אבל בשני אופנועים שקניתי הבדיקה כשלה ולא איתרה כשלים כאלו ואחרים.


    התחלתי לחפור וגיליתי כי אכן ניתן לשכפל מפתחות עם אמובילייזר ולהשתמש בהם בקאוואסאקי כמו עם מפתח רגיל מה נראה לי כפתרון קסם לסוגיית הפוב שגם ככה מעיק.
    המשימה הבאה שלי היא איתור גולם שיהיה במבנה הסוויטש של האופנוע והמח המתאים. לא כל אחד מוכן לשכפל, הם טענו שזו מערכת מיוחדת...

    סיכום או תקציר לפרק הבא:
    1. איתור פוב מתאים.
    2. איתור מפתח מתאים
    3. סוחרים מבחינתי מוקצה ואת הבדיקות אני יערוך אך ורק במוסך שאני מטפל בו (מיסטר מוטו מצויינים וגם YD נהדרים ). אחרי הרבה שיטוטים וכעסים על חאפריות זלזול בלקוח ועבודה לקוייה, מצאתי מוסך של איש אחד, מחירים סבירים, ועבודה דייקנית : זיו מוטו אזור התעשייה של באר טוביה.


    חלומות לרכישה הבאה BMW K1600 GT
    כן K1600GTL זה גם החלום שלי או R1200RT . רכבתי על אופנועי BMW מספיק ק"מ ושנים כדי להבין שאת הנוחות של BMW אתקשה לקבל בכל אופנוע אחר. ואם אין הפתעות מיוחדות האופנוע לא יקר לאחזקה במיוחד דגמי ה R .אחזקת ה GTR גבוהה מאחזקת אחד מדגמי ה R.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

אשכולות דומים

  1. חלקים לקאוואסקי kle500
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 09:29
  2. קאוואסקי gtr1.4 2008 - מחלות ילדות
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 11:57
  3. קוטר צנרת פליטה קאוואסקי er 5
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 11:38
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 19:57
  5. התחדשתי
    על ידי Guccii800 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 15:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO