והפעם צרכנות ותודה לחברי הפורום ומטרו שלימדו אותי שאפשר גם אחרת.
ובכן אתמול הגיעו לי 2 חבילות מהדואר.
אם נתעלם לרגע מהשירות הקלוקל של דואר ישראל הדבר טרוויאלי לכשעצמו.
ובכן לא ממש.
אני את סודות הרשת גיליתי אחרי שנשבעתי שממטרו לא ארכוש כלום (למעט בלת"מ שלא היה עד עתה).
עד היום את כל הטיפולים ערכתי במוסכי חברה אם זה עופר אבניר ובשנים קודמות מטרו בהתאמה לכלי עליו רכבתי.
לא קיטרתי ולמרות התדמית הבכיינית שהרווחתי בעמל רב לא ייללתי מעולם ושילמתי עשרות אלפי שקלים טיבין ותקילין בתחזוקה וחלפים לאורך 28 שנות הרכיבה.
לאחר הטיפול הכושל של אישימוטו והוזמנו אחר כבוד ערכת חלפים מלאה שתחכה לטיפול הבא בו גם אכוון שסתומים ואפתור את הנזילה ממכסה השסתומים.
הקוואסאקי gtr נחשב בארץ וגם בעולם לכלי יקר לאחזקה בשל המורכבות שלו וגם החלפים לא ממש זולים וזה מקבל משנה תוקף בחברת מטרו שגובה תשלום בין כפול לפי ארבע בערך.
לאחר בירור קצר במחסן חלפים הבנתי שאם אני רוצה להמשיך לרכוב על מרצדס עלי להתייעל וכך עשיתי.
ובכן ב1100 שקל בערך הבאתי חלפים שבארץ היו עולים לי לא פחות מ3000 שקל ויותר ( בארץ הייתי מצטמצם למה שהכרחי).
החל מאטמים לכניסות של הפלאג דרך אטמים לברגים ואפילו ברגים חדשים ( כל החלקים סביב המכסה יוחלפו).
לגבי טיפולים שוטפים יש את רענן שאני צריך להגיע אליו - אני לא מוצא את הזמן אבל אני אגיע בכוונה לא רכשתי פילטרים וכו למעט אחד לטיפול קטן).
בחישוב גס בהפרש שתרמתי ליבואנים במשך 12 שנה יכולתי לרכוש gtr חדש ( היו זמנים שעשיתי טיפולים 3 פעמים בשנה ויותר)
אני חייב לציין לטובה את השירות של פרטזילה ( אני מקווה שאצליח לפתור את נושא השלט קירבה שהם שלחו לי ) שתוך שבועיים החבילה נחתה אצלי.
בנוסף את suncoastcycel שהגעתי אליהם דרך האיביי וגם שלחו בזריזות ( הדואר הדפוק החזיק לי אותה במשך חודש לפחות).
אז שוב תודה לכל מי שעזר לי עם נפלאות הרשת למאסטר עוז שעזר ועודנו עוזר וכמובן למטרו שנתנו לי סטירת לכי מצלצלת והאירו את עייני.



Sent from my LG-H815 using Tapatalk