עמוד 13 מתוך 18 ראשוןראשון ... 31112131415 ... אחרוןאחרון
תוצאות 181 עד 195 מ 269

אשכול: התחדשתי קאוואסקי gtr 1.4

  1. #181
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הGTR כבודו במקומו מונח כלי טוב חזק אבל בשימוש הנוכחי הוא קצת כבד. מילא כבד .. עם זה ניתן להתמודד, הבעייה (שלי) שהוא גבוה ומטעה ... מצד אחד הוא יוצר רושם של אופנוע תיור נמוך (הכל יחסי כמובן) . אבל אני לא מן הנמוכים ומתקשה להגיע עם שתי כפות רגליים יציבות לקרקע.
    אני חיי עם זה אבל אם אני אמצא מתכון משופר למה לא ללכת עליו ? ברור , זו אינה חתונה קתולית

    אני חייב לציין שהGTR יודע לתת ריגושים יודע גם יודע, אבל בוא ... עם יד על הלב התאוצה שלו עדיין מפתיעה אותך ? זה הפך לחלק ידוע מראש של הרכיבה שאנו רוכבים על אחד האופנועים המהירים מסוגו.. אולי סף הריגושים שלי ממצה עצמו מהר מידי, יתכן והאשמה בי כי תמיד חיפשתי את הריגוש בסכנה (התמתנתי מאוד לכשהתבגרתי). אודה ולא אבוש שהתאוצה שלו מעלה לי תמיד חיוך, אבל ... כפי שכתבתי לפני כן, זה כמו להסתובב עם בחורה יפה, מושכת סקסית .. אבל אעפס ... קצת חסרים נושאי שיחה ו..."זיונים זה לא הכל" ... ואולי התבגרתי ואני כבר לא מחפש את הריגוש הזה אלא ריגוש מסוג אחר...

    ועל אף עלומיי שעברו אני עדיין בבוקר קם עם זיקפה נו טוב אתה עדיין ילד ... תזקיר לי .. זיקפה זה ווילי של בולבולונים נכון ? אצלנו המבוגרים זה סטופי ...
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    השרשור הזה מרתק בעיניי, כיוון, אך לא רק, שהוא תופס אותי בהמון מקומות אישיים ומחשבות דומות. מסתבר שלכולנו אותה מחשבה... אני מניח שלכולנו יש את ניצוץ המחשבה האם האופנוע מתאים, האם אני מחפש משהו אחר... צ
    ניכר המתח בין המצוינות הדורשנית לפשטות הסלחנית והתנועה שביניהם. בעולם אוטופי הפתרון אולי להחזיק שני כלים: בהמת סמ"קים וטכנולוגיה וכלי נוסטלגיה בנוסח אינפילד/גוצי ושותפיהם, או בכלל אופנוע אספנות.
    אני מחזיק שני כלים משני עולמות שונים לחלוטין ...
    בנוסף ל GTR יש לי קאסטום כבד 1900CC ... יש בו משהו שאין ב GTR החל בתנוחת הרכיבה המשך בנינוחות שהוא משרה, במומנט העצום , גסות המנוע, רעש האגזוזים, ההתנעה הקשה והמאבק בין הסטרטר לבין המנוע בהורדת ידיים מי ינצח , מקום לרוכב ולמורכב - הוא מרווח בצורה יוצאת דופן שלא היתה לי מעולם על אף אופנוע (ואני רוכב על אופנועים גדולים ) וכלה במערכת סטראו 4 רמקולים רבי עוצמה ..
    אבל אני עדיין לא שלם עם אף אחד מהאופנועים.
    אתמול ראיתי סרטונים של ה GL1500 .. (כן, אופנוע ישן שלא מיוצר מזמן והוחלף ע"י GL1800) שישה צילנדרים מנגנים בסרנדה ווקלית שאין דומה לה.. כי למנוע 6 צילינדר ומעלה יש צליל ייחודי שאף 4 בשורה לא יודע לתת. לפעמים הסאונד עושה את כל ההבדל.. תשאלו כל הארליסט והוא יעיד על כך...
    וואלה בא לי אחד כזה...
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  2. #182
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    היום טעמתי מהפרי האסור
    המתנתי עד שהגשם התפוגג והכבישים התייבשו היטב, לבשתי את מעיל העור החדש (לראושנה בחיים עם עור), ויצאתי משוחרר מנטלית מכל מה שקשור לחיים האמיתיים ושחררתי את הבהמה - נקרא לו ג'עפר לצורך העניין.
    תאוצות בשליש העליון של הסקאלה, עד לקו האדום, בהילוכים 2-3-4. אווי אווי אווי. בכביש 6953 (משמר העמק - עין השופט) סגרתי את כל רוחב הצמיג, שפשפתי את המגף באספלט לראשונה, מבלי להתכוון לכך. והכל בנונשלנטיות ובלי דרמה.
    אורקסטרה של אדרנלין-מכונה-אספלט, על גבול החוויה הרוחנית. לגמרי אפשר להתמכר לחרא הזה.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  3. #183
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    עברה שנה ( קצת יותר) מאז שהמפץ השחור אצלי.
    הכלי עבר כ7000 קילומטר תחת ידיי.
    הטיפול הראשון היה גדול ובוצע במעמד הקנייה ( ללא הצלחה גדולה ) שם יישרנו קו שמנים אטם מכסה שסתומים שנותר נוזל אטם בולם במזלג.
    טיפול שני היה קטן ובוצע בירושלים וכלל שמן ופילטר שמן ( 600 שקל - סביר ) הוחלפו זוג צמיגים בעלות של 2000 ש"ח דרך ספורטישופ.
    נותר לסדר כאמור אטמי מכסה שסתומים מיסביי היגוי.
    הכלי עובד יפה וללא תקלות למעט נושא חיישני האוויר שטרם סידרתי.
    בתנועה צפופה הוא קצת מסורבל והורדת הארגזי צד הקלה על העניין ואם אני מקפל את המראות אז כל עוד אני לא מצודד חזק אני מצליח לפלס את דרכי בתנועה הצפופה באופן סביר.
    תופעה מעצבנת היא שכשהמראה מקופלת בצידוד חזק הברקס או המצמד ( בהתאמה לכיוון הפנייה) נלחצים ויודעי דבר יעידו כמה זה לא נעים להחזיק 330 קילו בהטייה.
    בבין עירוני כצפוי מהיר נח בטוח וצפוי כבישים טכניים יכול לבצע ( לקחת אוניית משא ולבקש שתפנה כמו ג'טסקי לא ממש בשבילו) מאידך פניות מהירות וארוכות אפשר לרדת נמוך ולגרד רגליות במהירות שבואינג 747 ממריא.
    אני מקפיד לרכוש חלפים מחו"ל העלויות לא זולות אבל בהשוואה למטרו זה פינטס. יש לי כבר ארסנל חלפים בבית כולל דברים שלא חשבתי להביא.
    מערכת הדיאגנוסטיקה מאפשרת לי לאפס תקלות ולבדוק תקלות דרך המחשב שזה מגניב.
    לבנתיים את נושא הפוב לא פתרתי וזאת בשל טעות של פרטזילה ( הסתמכתי על האתר עם המק"ט) ומסתבר שהתדרים (או לפחות המק"טים) שונים בין כלים שיועדו לאטלנטי (CONCOURS) לבין הכלים לשוק האירופי (GTR).
    אני מצאתי את הפוב שאני צריך אבל התשלום שלי נדחה טרם בדקתי למה.
    סוגיה נוספת שטרם פטרתי היא נידנוד מעצבן של הכלי לצדדים כנראה בגלל מסביי ההיגויי שיוחלפו לקראת הקיץ.
    מבחינת הצלחות הצלחתי לשכפל את האמובילייזר ( עוקף את הפוב ) ואני עובד על מפתח עם צ'יפ ואז לא צריך את הפוב ופשוט נכניס מפתח קובנציונאלי לסוויטש שמנטרל את האימובילייזר.
    צריח(כ)ת דלק כצפוי לא ממש חסכוני ממוצע של 6.4 ליטר ל100 קילומטר אבל ופה אבל גדול:
    שיוט רגוע פה על כביש שש לצורך העניין יכול להיות עניין פלילי לחיצה על הגז משולה לעונש מוות על ידי המחוקק ותדע ללגום גם פחות מ9 קילומטר לליטר ולהביא אותך לאילת מירושלים בפחות משעה ( אם הכביש ישר ולא מפותל).

    בגדול ניתן לראות גם 18 קילומטר לליטר בבין עירוני בקצב של כ150 קמ"ש לשעה ( לא שבדקתי את זה כמובן).
    ובכן סיכום שנה ראשונה:
    לחיוב:
    מנוע רב גווני
    נוחות טובה
    אמין ( נכון לרגע זה)
    מהנה ברוב המקרים - כל עוד זוכרים שזו ספינת משא ולא ג'וי מקס.
    ניתן לתחזוקה עצמית ברוב המקרים - כאמור הצלחתי להתגבר על הצורך במחשב דיאגנוסטיקה על ידי רכישת המחשב עצמו.
    יש מקום איחסון
    תאורה מצויינת ( בכל קנה מידה כולל בהשוואה לרכב)
    יש גל הינע לא צריך לשמן שרשרת (אני לא מרגיש את המשיכה שלו).
    רכבתי לאילת עם 2 עצירות קטנות וחזרתי משם עם עצירה אחת לתדלוק.
    חסרונות:
    כבד
    תנועה צפופה קשה לתימרון ( תוסיפו את הכבד)
    ברוב המקרים שתיין לא קטן.
    חום מנוע מורגש יפה ברגליים ( פתרו את זה בדגמי 2010 אם אני לא טועה) בחורף מהווה יתרון
    יקר לאחזקה בייחוד אם אנו תלויים במטרו.
    מחסור במערכת הגבלת אחיזה - (לכלי יש עודף כח ) עד דגמי 2010 ( שוב אם אני לא טועה)
    הבולמים והשלדה קצת מתקשים להתמודד עם המשקל תחת לחץ בכבישים טכניים בייחוד בבלימה הורגש יפה ברכיבה שלי לאילת שהאופנוע היה עמוס בארגזים מנעולים בגדים מיים וכו'.

    אומנם לאחרונה אני לוטש עיינים לכיוון כלי סופרספורטיבי אבל האופנוע ישאר אצלי לשנה שנייה סך הכל הוא מבצע יפה את המוטל עליו סוג של באנדיט אם יוחלף זה יהיה להיאבוסה או ZZR שנגדיר אותם סופר טורר או כלי סכין דוגמת ג'יקסר R1 וכו' להל"ן סופרספורט.
    הכלי מקבל ציון 8.5 בסולם LOKIMONSTER

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #184
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אמממ... מה לגבי ה MT10 בגרסת הטורר?

  5. #185
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אמממ... מה לגבי כאפה מאפסת בגרסת הטורר?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #186
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מצמץ כרגע לא רלוונטי והתהיות הן לגבי חזק יותר ומהוקצע יותר כך שהMT הוא סוג של פשרה - לא מתקדם מאוד בהספק ולא בהכרך ספורטיבי דיו.
    לכן להערכתי הוא יורד מהמשוואה.

    שושנה צא לנופש - יש'ך וורסיס כלי נחמד והגיוני לכל הדעות עזוב אותך מסיון זה עובד רק עליך.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #187
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    אצלי - אוטוטו סוגר 18K ק"מ בפחות משנה... התובנות של שנינו די זהות. מסכים עם כל מה שלוקי כתב. גם לי אין שום כוונה לממן את מטרו. השבוע הוזמנו חלפים ב 400$ מפרטזילה לצורך טיפול גדול הכולל החלפת אטם מכסה שסתומים. כן זה המון המון כסף , אבל במטרו היה כנראה עולה בין פי 2 לפי 3. גם לוקי וגם אני מתחזקים את האופנוע בתחזוקה מונעת ובחיים לא תחזוקת שבר.
    כתבתי ואכתוב שוב לכל מי שמתכנן לקנות GTR או ZZR : בעיית הבעיות ב"אופנוע" (ןלא ברוכב ) הינה שמהירות השיוט שלו יכולה להפוך "לשיט" אחד גדול אם יש מכמונת מהירות בסביבה.. סיבוב מצערת הכי קטן מביא אותך למהירויות לא שפויות בעליל.. חייבים לבקר ללא הרף את המהירות.

    לסיכום ...
    אני מרוצה!
    הסתייגות:
    הGTR אופנוע נוח למדי אבל BMW נוח פי כמה. לכן, גם אני לוטש עיניים לכיוון קצת שונה מלוקי - אל משפחת ה RT1200 או K1600 אבל ... יש שיקול כלכלי שמעכב את המעבר.
    בניגוד ללוקי ואולי בגלל הפרש גיל של 10 שנים ביננו (לטובתו - אני הזקן בחבורה ) , אני כבר לא מחפש את המהירות הטוטאלית ש ה GTR נותן , אני מחפש את הנוחות הנינוחות והאפשרות לשמוע מוסיקה ולא דרך קסדה אלא מהרמקולים של האופנוע... את זה יש רק שתי משפחות שיכולות להעניק לי : BMW או GL1800 רק שהמחיר שרוצים על האחרון לא שפוי בעליל....
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  8. #188
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שבת ערן מתקשר נפגשים בלטרון.
    מעיר את המנכ"לית ושואל אם את בעניין לצאת לסיבוב קפה וביקור אצל האחיינית הטרייה שלי עם השתיים וחצי שיניים בת ה8 חודשים.
    המנכ"לית נענית לחיזורים ואנו יוצאים ביעף נמוך ללטרון.
    מזג האוויר נעים ואחרי מספר דקות מורגש שהצמיג כבר בטמפרטורת עבודה.
    מחשש ממפגש עם כחולי המדים אנו רוכבים בקצהץב מנהלי על הקצה הנמוך של הסל"ד.
    החלון החשמלי מורם ואוויר חמים מגיע לגוף ולרגליים.
    הירידות של כביש אחד נבלעות תחת צמיגיי המפלץ והמנוע יוצא בהכרזה של זה כל מה שיש לך לתת.
    לך תסביר לו שאנו כבר בברירת קנס.
    20 דקות אחרי אנו בלטרון פוגשים חברים ומכרים מהעולם הדו"ג כולל ברוטלה אחת למכירה שבהכרות עם הבעלים אני ממליץ עליה בחום ( אפשר לפנות אלי בפרטי ואני יתווך בינכם ללא דמי תיווך).
    לטרון נקןדת מפגש נהדרת לרוכבים ובית ה.פה שם לטעמי טוב החל מהקפה וגם האוכל.
    בעבר את הקפה שתינו בקריית גת אבל שם הוא שווה לאיבר הישיבה - בכל מקרה נחזור למה שחשוב וזה האופנועים שמגיעים החל מקשישים פרוקי גב שהגיעו בשאון של אופנוע משתעל העונה להארלי וי סטורמים וקפטן שושנים שהגיע באיחור מסרותי כשאנו היינו עם הפנים ליציאה.
    המשכנו לרמת גן הgtr משתף פעולה נהדר עם המנכ"לית ו45 הקילוגרמים שלה.
    אנו ביעף נמוך על 5000 סל"ד (באחד ההילוכים הנמוכים) הספרטינה ( עקלתון פנייה ארוכה) ואנו יורדים נמוך ועולים בסל"ד.
    אני מחייך לעצמי.
    חיש קל אנו על כביש 4 משם לשדרות ירושלים אומרים שלום לאחיינת שלי.
    חזרנו דרך סבתא גולדה ומשם בקלילות לכביש אחד ומשם ל443.

    בכביש 443 אני משחרר קצת את מחט הסל"ד והאופנוע על 320 הקילו שלו פלוס 160 שלי וזוגתי שתחייה יורדים נמוך בפניות של 443.
    בשל הקור היחסי נחשי הזפת שמתקנים את החריצים לא נותנים את תחושת ההחלקה או המעקב של הצמיג ובהחלט ניתן לרכוב בקצב מעורר זיקפה.
    רמזורים מזדמנים מאפשרים לנו לחוות זינוקים ותאוצות מטורפות שאני חושב שהבאנדיט לא ידע לספק.

    מהר מאוד הגענו לסיבוב של נבי סמואל ( קבר שמואל הנביא) אני לא אשתף באיזה קצב אבל יעדכן שהצ'יקן סטרייפ הגיע קרוב לסולייה הן בשמאל והן בימין.

    הנחיתה בבית הייתה רכה ואני מבין את גדולתו של הקאוואסאקי וגורם לי לסלוח לו על החום יתר בקייץ או הגמלוניות שלו בתנועה הצפופה.

    אני מתחבר פה לחוות דעת שקראתי וצפיתי בהן בעיתונות חו"ל בה הגדירו אותו ( מבחנים של אופנועים בני גילו 2008 עד 2010 בערך במבחנים עדכניים יותר באופן טבעי יש יותר ספורטיביים ועדיפים) כספורט תיור עם דגש על יכולת ספורטיבית כאמור תאומת גילו.

    אגב בשל צינון ממושך לא רכבתי כשבועיים פלוס והפקקים אכלו לי את הלב ברכב והחזרה לאופנוע החזירה אותי לפרופורציות בהן הגמלוניות נעלמה והפקקים לא כלכך נוראים.

    מבחינת תצרוכת דלק רכיבה רגועה וחסכונית מתורגמת למהירויות בהן הברירת קנס כבר לא קיימת כולל בכביש 6 מאידך שם האופנוע הכי חסכוני כי אנו נמצאים בתוך עקומת המומנט המיטבי.
    זו סוג של אנומליה מגניבה שאני מניח לא תעמוד להגנת מי שיתפס בקצב הזה ( לא שניסיתי את זה כמובן).

    סיכום
    רמת ההנאה שאני שואב מרכיבות השבת עצומה וכן יש משהו במנוע הגדול הזה עם המומנט ההספק האופי והתפעול של הכלי שבהחלט יוצר חבילה מהנה ומאוזנת שמכפרת על התנאים העירוניים ועלויות האחזקה.


    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #189
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שבת פוקח את עין ימין חושך בחוץ.
    בפורום כולם עדיין ישנים.
    סוגר אותה.
    השעה 7:20 ושתיי עיינים פקוחות והוואטס כבר מזמזם.
    מי פנוי לסיבוב.
    מציץ על השותפה שבקול מנומנם אומרת הבטחת לי קפה.
    אין יותר טוב מזה.
    התארגנות זריזה תוך כדי מתן תשובות תיאום עמדות וויז למנוע הפתעות ואנו על 1400סמ"ק 158 כוח סוס. בדהרה קלילה בתחום המותר.
    חיש קל שער הגיא פוגשים את קולומבוס ןהחרג'וק על 125 הסמ"ק שלו.
    מסתערים על לטרון נחושים לנצח בקרב מחת הסל"ד של קולומבוס מציגה 800 סיבובים לדקה שמתורגמים למהירות פלילית של 110 קמ"ש.
    10 דקות אחרי אנו בלטרון.
    הקפה לאטה אמריקנה אנא עארף על השולחן עם הסלט טונה שלי.
    זמזום מנועים איטלקים וצביקה מגיעים ולאחריהם אנפילד ומיקי על 1900 הסמ"ק הרועמים.
    קישקושים של בנות על מידות מגפיים קסדות ביריות.
    קללות קלות על נושאים ברומו של עולם כמו ברקת חרדים ועיריית ירושלים.
    הקפה נגמר ואף אחד לא רוצה לחזור הבייתה.
    אפילו הבוסית השתכנעה לשכוח את הילדים ולהמשיך בשמש הנעימה לסיבוב נוסף.
    מיקי מוביל ואנו אחריו נהנים מסמפוניה של מנוע וי טווין 1900 סמ"ק ורעשיי בק פייר שמבריחים את השועלים ממקום המסתור שלהם.
    אני מתגלגל על 2000 סיבובים לדקה והמחשב מציג צריכת דלק שלא מוכרת לי של כ4.3 ליטר ל100 קילומטר.
    פתאום אני מגלה את הנוף.
    הרגליות לא מגרדות את הריצפה והכל רגוע נעים ומהנה.
    מגיעים לשריגים אחלה נקניקיה והמשך דיונים על בנייה מניות נדל"ן קוסמטיקה ילדים ושו"ת.
    הפעם אין תמונות אז תצטרחו להאמין לי שהכל ירוק והאוויר מהנה.
    חזרתי הבייתה ארוחת צהריים ואז נדב בן ה7 אבא בוא נצא לרכיבה.
    נו באמת איך אפשר לסרב יצאנו לגלידה במתחם התחנה.
    סיכום
    אין על אישתי בעולם
    חלי אני יודע שמיקי אומר את אותו הדבר.


    lokimonstet

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #190
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    זמזום מנועים איטלקים וצביקה מגיעים ולאחריהם אנפילד ומיקי על 1900 הסמ"ק הרועמים.
    סיכום
    אין על אישתי בעולם
    חלי אני יודע שמיקי אומר את אותו הדבר.
    lokimonstet
    xv1900.jpg

    היום היה חוויתי ללא ספק.. נהנתי מאוד.
    ככל שאני נהנה לרכוב על ה GTR , יש משהו מדליק (ומעייף) ברכיבה על ה XV . הוא מחייב רכיבה נינוחה ואיטית כי המשקף הנמוך יוצר מערבולות בקסדה, ובכלל קרוזר כמוהו אוהב רכיבה בקו ישר כשהמנוע באמצע הסקלה (קו אדום 5000 סל"ד ). המושבים לא בדיוק נוחים. אבל, רכיבה איטית מלווה במוסיקה משובחת ובת זוג משנה את מהות הרכיבה. ב GTR אתה חייב לנטר מהירות, כאן כמעט ולא.
    יחד עם זאת, הרכב שניסה לעקוף אותי במחלף מכביש 42 ל 7 , לא ישכח את ההאצה שנועדה להשאיר אותו מאחור כי התקרב אלי יתר על המידה. בכל זאת (למיטב זכרוני ) המומנט של המפלץ הכסוף מצוי על הסקלה שבין GTR לבין ZZR1400 , פראייר הוא לא.

    אם אני משווה רכיבה על שתי הבהמות הכבדות, כל אחת מהן מייצגת ז'אנר אחר לחלוטין. עד היום לא החלטתי מה הכי "נכון" לי - מהירות או נינוחות .


    נ.ב....

    עברתי תחקור של הסקוריטטה בעניין החיפושית.. אם אני כותב כאן הכל עבר בשלום.
    יצאתי פטור מנזיפה של חלי , שכן היא חזרה ומלמלה משהו על כך שאני איש לא שפוי ולא צפוי .
    אשרי האיש שנשוי לאישה שמבינה את גחמותיו המוטוריות ומשתפת איתן פעולה (בנתיים ) ...
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  11. #191
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    רגע ומה תוצאות החקירה?
    הפילטר עבר מכס?

    lokimonstet

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #192
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    רגע ומה תוצאות החקירה?
    הפילטר עבר מכס?
    lokimonstet
    1. תוצאות החקירה ? שאני לא שפוי... אבל יש תעודה רשמית שמאשרת זאת .
    2. הפילטר (אוויר) + אטם מכסה שסתומים עברו בפעם הראשונה כשהחבילה מפרטזילה הגיעה פתוחה.

    מחר, אתגבר על הקריזה שיש לי על המכס ואתקשר אליהם כדי להבין למה לכל הרוחות החבילה עדיין מעוכבת למרות ששילמתי כל מה שרצו. ירצו תוספת נוספת יקבלו, רק כבר שישחררו את החבילה. בגללם אני משבית את ה GTR כמעט לחלוטין.
    ככל שאני חושב על כך, התיעוב שלי כלפי הרשויות מתעצם בכל מפגש...
    למה צריך מס נוסף על חבילות המכילות חלקי חילוף לכלי רכב... די כבר עם הרגולציה המטורפת הזאת.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  13. #193
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שבת 7:00 מתארגנים ליציאה.
    הכיוון מזרחה ארץ המרדפים רימונים גיתית פצאל ירושלים.
    מזג האוויר קריר ונעים ואני יוצא מהבית יעף נמוך.
    הכבישים ריקים ואני נותן מזור למחט הסל"ד.
    המפלץ מגיב בווילי קל ונשלט במהירות שכבר נושקת לתלת ספרתית.
    אני מחייך לעצמי בקסדה ונהנה מפרץ קל של אדרנלין.
    חיש קל אני פוגש את אסף והשושנים בתחנת הדלק של מישור אדומים.
    קפה דלוח עם רן שהגיע אחר כבוד אחריו הצטרף אסף.
    אנו יוצאים לכביש אלון על נופיו הירוקים.
    למי שלא מכיר זה כביש צר טכני מאוד שמשלב נופים מההממים בכל עונות השנה כמובן שבתקופה זאת גם ירוק.
    האוויר הקריר עושה לנו ולמנועים טוב.
    הכביש הריק מהווה פלטפורמה נהדרת להכרת מגבלות האופנוע אבל בקצב איטי.
    חיש קל אנו מסיימים ועולים לכיוון רימונים.
    מחט הסל"ד שוב רצה למעוזות פחות מוכרים ואנו עפים בקצב נהדר.
    ספרטינות ארוכות סיבובי s בתוך נוף של השומרון בואך מדבר יהודה.
    הוורסיס אחרי ואחריו f800 עומדים יפה בקצב כאשר בישורות אני תופס פער עצום.
    היכולת של המנוע גדולה על השלדה והמכלולים וכמובן שהם גדולים עליי ואני מודה שיש לי עוד המון מקום לשיפור.
    עצירה באחת המצפורים לריענון ושוב מהר לפני תום הפס מהבית ממשיכים לכיוון גיתית וחמרה.
    בראש עובר לי שאם למות זה הזמן כשאני מחייך וטוב לי.
    כמובן שאני מתכוון להשאר לעוד כמה עשורים כדיי לקטר ולהתבכיין.
    ככה זה אשכנזים.
    פצאל פוגש את אבי ברמן ממונט ואת קוטי שרוכב גם על gtr רק שהםעם הוא בא עם המשפחה.
    סוג של חינוך מוטרי מגניב.
    מפצאל חזרנו ובדרכנו הייתה לנו התקלות עם סמויים.
    אז חברים מתנ"א שם מכה בכל הכח שימו לב.
    לשמחתי עבר בשלום יחסי.
    שבת נהדרת על סל"ד גבוהה.

    לגבי הgtr
    אני לומד אותו.
    מתלה קדמי יחסית רופס האמת שציינו את זה במבחנים שצפיתי בהם ובאמת תחת לחץ זה מורגש.
    אחורי דווקה משתף פעולה יפה.
    בגדול הכלי משתף פעולה יפה ויחסית לא מעייף.
    נוחות נהדרת ובמזג אוויר קריר המנוע לא מעיק.


    מויי ביין

    lokimonstet

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #194
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    למה בעצם משמשת העריסת מזוודות ממונית מרצדס שהתקנת מעל הארגז האחורי בקומה שלישית?
    ובאותו עניין לא היה כדאי כבר להמשיך את הקו ולשים גם כיסוי/ריפוד חרוזים חומים על המושב?

  15. #195
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    למה בעצם משמשת העריסת מזוודות ממונית מרצדס שהתקנת מעל הארגז האחורי בקומה שלישית?
    ובאותו עניין לא היה כדאי כבר להמשיך את הקו ולשים גם כיסוי/ריפוד חרוזים חומים על המושב?
    הרגת אותי!

    הרבה זמן לא צחקתי ככה...

    כנראה שהתשובה תהיה פחות דאווין, יותר פרקטיות,
    אבל אחרי יציאה כזו לא משנה מה יגידו...

אשכולות דומים

  1. חלקים לקאוואסקי kle500
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 08:29
  2. קאוואסקי gtr1.4 2008 - מחלות ילדות
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 10:57
  3. קוטר צנרת פליטה קאוואסקי er 5
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:38
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 18:57
  5. התחדשתי
    על ידי Guccii800 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 14:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO