שבת ערן מתקשר נפגשים בלטרון.
מעיר את המנכ"לית ושואל אם את בעניין לצאת לסיבוב קפה וביקור אצל האחיינית הטרייה שלי עם השתיים וחצי שיניים בת ה8 חודשים.
המנכ"לית נענית לחיזורים ואנו יוצאים ביעף נמוך ללטרון.
מזג האוויר נעים ואחרי מספר דקות מורגש שהצמיג כבר בטמפרטורת עבודה.
מחשש ממפגש עם כחולי המדים אנו רוכבים בקצהץב מנהלי על הקצה הנמוך של הסל"ד.
החלון החשמלי מורם ואוויר חמים מגיע לגוף ולרגליים.
הירידות של כביש אחד נבלעות תחת צמיגיי המפלץ והמנוע יוצא בהכרזה של זה כל מה שיש לך לתת.
לך תסביר לו שאנו כבר בברירת קנס.
20 דקות אחרי אנו בלטרון פוגשים חברים ומכרים מהעולם הדו"ג כולל ברוטלה אחת למכירה שבהכרות עם הבעלים אני ממליץ עליה בחום ( אפשר לפנות אלי בפרטי ואני יתווך בינכם ללא דמי תיווך).
לטרון נקןדת מפגש נהדרת לרוכבים ובית ה.פה שם לטעמי טוב החל מהקפה וגם האוכל.
בעבר את הקפה שתינו בקריית גת אבל שם הוא שווה לאיבר הישיבה - בכל מקרה נחזור למה שחשוב וזה האופנועים שמגיעים החל מקשישים פרוקי גב שהגיעו בשאון של אופנוע משתעל העונה להארלי וי סטורמים וקפטן שושנים שהגיע באיחור מסרותי כשאנו היינו עם הפנים ליציאה.
המשכנו לרמת גן הgtr משתף פעולה נהדר עם המנכ"לית ו45 הקילוגרמים שלה.
אנו ביעף נמוך על 5000 סל"ד (באחד ההילוכים הנמוכים) הספרטינה ( עקלתון פנייה ארוכה) ואנו יורדים נמוך ועולים בסל"ד.
אני מחייך לעצמי.
חיש קל אנו על כביש 4 משם לשדרות ירושלים אומרים שלום לאחיינת שלי.
חזרנו דרך סבתא גולדה ומשם בקלילות לכביש אחד ומשם ל443.
בכביש 443 אני משחרר קצת את מחט הסל"ד והאופנוע על 320 הקילו שלו פלוס 160 שלי וזוגתי שתחייה יורדים נמוך בפניות של 443.
בשל הקור היחסי נחשי הזפת שמתקנים את החריצים לא נותנים את תחושת ההחלקה או המעקב של הצמיג ובהחלט ניתן לרכוב בקצב מעורר זיקפה.
רמזורים מזדמנים מאפשרים לנו לחוות זינוקים ותאוצות מטורפות שאני חושב שהבאנדיט לא ידע לספק.
מהר מאוד הגענו לסיבוב של נבי סמואל ( קבר שמואל הנביא) אני לא אשתף באיזה קצב אבל יעדכן שהצ'יקן סטרייפ הגיע קרוב לסולייה הן בשמאל והן בימין.
הנחיתה בבית הייתה רכה ואני מבין את גדולתו של הקאוואסאקי וגורם לי לסלוח לו על החום יתר בקייץ או הגמלוניות שלו בתנועה הצפופה.
אני מתחבר פה לחוות דעת שקראתי וצפיתי בהן בעיתונות חו"ל בה הגדירו אותו ( מבחנים של אופנועים בני גילו 2008 עד 2010 בערך במבחנים עדכניים יותר באופן טבעי יש יותר ספורטיביים ועדיפים) כספורט תיור עם דגש על יכולת ספורטיבית כאמור תאומת גילו.
אגב בשל צינון ממושך לא רכבתי כשבועיים פלוס והפקקים אכלו לי את הלב ברכב והחזרה לאופנוע החזירה אותי לפרופורציות בהן הגמלוניות נעלמה והפקקים לא כלכך נוראים.
מבחינת תצרוכת דלק רכיבה רגועה וחסכונית מתורגמת למהירויות בהן הברירת קנס כבר לא קיימת כולל בכביש 6 מאידך שם האופנוע הכי חסכוני כי אנו נמצאים בתוך עקומת המומנט המיטבי.
זו סוג של אנומליה מגניבה שאני מניח לא תעמוד להגנת מי שיתפס בקצב הזה ( לא שניסיתי את זה כמובן).
סיכום
רמת ההנאה שאני שואב מרכיבות השבת עצומה וכן יש משהו במנוע הגדול הזה עם המומנט ההספק האופי והתפעול של הכלי שבהחלט יוצר חבילה מהנה ומאוזנת שמכפרת על התנאים העירוניים ועלויות האחזקה.
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk



ציטוט ההודעה בתגובה