ותגידו לענת(?) שיש רגעים שמביך לצלם.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זו לא הזמנה ראשונה וגם לא אחרונה.
אכן הנער בגר ואביו הופך לפגר.
הנער מחוצ'קן ומרדן חושב שהוא גבר אני מקווה רק שיזהר עם זה האיבר.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
צרכנות נבונה.
הזמתי לי פילטרי אוויר לטיפול הבא.
השילוח שהוזמן היה בדואר רגיל ולא אקספרס או משהו דומה.
כנראה שבגלל שהזמנתי שתיים המוכר החביב שלח באקספרס ועוד בdhl.
תוך פחות משבוע אני מקבל הודע למייל יש עבורך חלק שמחכה לשחרור.
מתקשר לשירות לקוחות לברר מחיר.
ופה החלו תשובות כגון תלוי בשירות מה החלק ועוד שאר התחמקויות.
הסברתי יפה שאני רוצה לדעת מה מחיר השירות כדי להחליט האם להשיב את המשלוח ולהתעמת עם המוכר ונאמר לי כ280שקל.
Wtf
חלק בשחרור מהיר 280 שקל.
חוטף הקריזה פילטר שיחרור ולמה dhl.
לפני שאני מתחיל רעש פניתי לasafa וmasteroz להתייעצות שבסופו של דבר הוחלט ( עוד לפני התשובה בעיות בדחיית סיפוקים).
רשמתי מכתב נזעם בו אץכיתבתי את מיודעי ממבקר המדינה ועוד כמה כתובות על השתלשלות העניינים תוך שאני מדגיש שמדובר בחלק בשחרור מהיר.
שעתיים אחרי הודעה החלק שוחרר ובדרכו אליך.
כעת שאלה לחברת dhl.
למה להקשות את החיים?
ולמה לא להיות שקופים?
אם נתעלם רגע מחוסר הרצון שלכם לתת מידע השירות היה מצויין ואדיב אפילו מענה מהיר.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כי שיטת מצליח.. איתך לא הצליחו, אבל כנראה עם הכמה לפניך ואולי גם לא מעט אחריך כן.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
מעוזות לא מוכרים.
שבת כרגיל קמים בשעות שכל אדם נורמאלי נמצא עדיין בשלב של קרי לילה.
מנסה להתארגן עם מה שפחות רעש ולרדת לשחרר את הסאקי ממרבצו.
האוויר הקריר מעורר אבל בכל זאת משהו בהתנהלות הולך אחרת.
אני מתלבט האם לקחת את השואי הסגורה שלי בעקבות בעיות שחוויתי עם המשקף שנתלש לי ברכיבה בשבוע שעבר ( על כך ארחיב אחרי תגובת שואי) בקסדת הניאוטק החדשה שלי.
לבסוף נפל הפור על הניאוטק ויצאתי איתה תוך שאני נמנע מלפתוח את המשקף יתר על המידה או לרכוב מהר כשהמשקף של האופנוע מורד.
הכיוון ציר 60 לכיוון באר שבע.
אני נפגש עם קפטן שושנה ואסף שכבר מורגלים בשעות ההזויות הללו ואנו חיש קל יוצאים לעבר הר גילה.
האופנוע נינוח והדרך מגניבה.
הנופים של הרי יהודה והכפרים הערביים שנשארו פחות או יותר כמו בעבר מדהימים.
מדי פעם ישנם ריחות של טאבון או זבל שהם שורפים וכמובן ריחות של השדות מסביב.
אנו חולפים על פני מערת המכפלה ( טוב לא בדיוק) וכמובן דוהרים בואך עיר האבות.
משום מה הרכיבה לא הייתה כתמול שילשום והייתה קשה.
שילוב של העיפות והתעסקות סזיפית עם המשקף הארור של הניאוטק הפריע לי לריכוז דבר שהוביל לטעויות של מתחילים.
הורדתי קצב והדברים קצת הסתדרו ובכל זאת היה לי קשה וכמוביל אני מקפיד להיות בקשר עין עם הסביבה וכמובן עם החברה מאחור.
מאידך הנוף של האדמות הארץ הקדושה מרהיב והאוויר של הבוקר נותן תחושת אופריה נהדרת.
מערכת התאורה של הקאווא מאירות את הכביש באלומה רחבה ולמרחק גדול.
אני חושב שהקווא מתהדר באחת ממערכת תאורה הכי טובה שיקיימת ( או לפחות שנתקלתי בה) מכל כלי רכב כולל אוטובוסים שנהגתי ומכוניות.
עצרנו בתחנת דלק של צומת דבירה לקפה נראה היה שכולנו היינו זקוקים לה ושושנה הציע שינוי כיוון שהתקבל בברכה.
סיימנו בבית ג'וברין בצפייה לגלוצ'י שיגיע.
החזרה הביתה כבר היתה קלילה העייפות חלפה ואני בכל זאת נשארתי בקצה איטי ומהנה תוך שאני נהנה מגלי המומנט שהקאווא יודע לספק.
המנוע הענק שלו יודע לספק רוגע פשוט משלבים ל שישי ומתגלגלים בין 40 קמ"ש ועד כמה שרוצים.
![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אחרי שבוע של הזנחה לטובת הפיאט השובבה יצאנו קבוצת הקשישים הירושלמית לסיבוב בוקר של שבת.
הכיוון סדום ערד משם סוסיה יציאה בתרקומיה לכיוון בית גוברין וחזרה לעיר הקודש.
הדרך הייתה רגועה בגלל השואי המחורבנת שטרם פתרתי את בעיית המשקף וחיישן abs אחורי שמדי פעם מתעורר ומצריך עצירה לאיפוס.
רכבנו בקצב מנהלי ולא היו יותר מדי דרמות חוץ מהמחסור באוויר בקסדה.
חיש קל הגענו לכביש ערד שם כאילו כולנו התעוררנו והקאווא שיתף פעולה באופן מושלם תוך שאני פותח פער כדי לצלם את שאר השותפים.
משום מה החום בקסדה נשכח וכמובן ככל שעלינו כך האוויר התקרר.
הרכיבה בקצב איטי לקאווא עם פיצוי של מנוע גדול מאפשרת התקדמות זריזה בהשוואה לכל רכב על הכביש.
קצה המגף מדי פעם מזכיר לי שאני ירדתי די נמוך.
אחרי הטיפול הגדול המנוע חזר לנשום וממש מורגשת הקפיצה בהספק כשהראם נפתח שאפילו סיפק דריפט קטן ולא משעשע באחת ההטיות באזור ירושלים.
אני חושב שהצמיגים כבר מדורגים וכמובן צריך לבדוק את החיישן הארור.
על הקסדה אני ארחיב בהמשך.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
החיים עם הGTR עוברים בנימנום מסויים ואני פחות רוכב לאחרונה ( יש את חבובה הפיאט האדומה).
לאחר הגשמים גיליתי כי נורת הABS דולקת באופן קבוע ולצורך כך קבענו לצאת באחת השבתות אני הבן שלי וא' שם בדוי לרכיבה לראשון לצורך איבחון התקלה ויעוץ מחבר יקר שיודע דבר או שתיים בתחום האופנועים.
הרכבנו את ארגזי הצד העמסנו את מחשב הדיאגנוסטיקה כבל מאריך ועוד כמה זוטות ולאחר ניפוח אוויר ( פרוייקט מעצבן שיפתר בקרוב על ידי רכישת שסתום זווית ) יצאנו לדרך.
המסלול היה דרך עין כרם נס הרים והסתיים בראשון.
פרט מעניין היה שההתנהגות של האופנוע עם מורכב ( הבן שלי שוקל כ70 קילו ) הייתה מופתית ולדברי א' הקצב היה יותר גבוה מהרגיל.
את הכבישים של נס הרים העברנו בהנאה רבה וחיש קל הגענו לראשון.
בראשון חיברנו הכל ואכן התקלה הופיע וקיבלתי שיעור מהיר בזיהוי של הרכיבים והחיווט.
בחזור רכבנו בדרכים יותר קונציונאליות והשמועה הייתה שהGTR ידע לפתוח פער יפה מול הZ1000SX של א' למרות שאנו ביחד עם האופנוע שוקלים כחצי טון ויושבים זקוף.
המושג ספורט תיור קיבל תוקף ואכן בזוג הוא מתנהג יותר טוב מאשר עם רוכב יחיד ( ייתכן שמצריך כיוון שונה ).
לא חשתי בשום נדנוד משום סוג וכאמור האופנוע היה צפוי נשלט ומהנה.
האופנוע יורד יפה בפניות הארוכות בדרך והכלי פשוט מתמסר לגחמות הרוכב.
מאחור לא נשמעו טענות רבות וגם אני לא ממש סבלתי מהרוח בטח כאשר המשקף החשמלי במצב מורם ואנו צלחנו את הדרך בזריזות מופתית.
לסיכום - הGTR בהחלט אופנוע מיוחד.
יש לו המון חסרונות והוא ממש לא מתאים לכל אחד.
כנושאת מטוסים ציוד ושתי רוכבים אני חושב שאין לו תחליף והוא בהחלט כלי שמבצע הכל על הצד הטוב ביותר ברמת פינוק נוחות ( בחורף חמים ונעים בקיץ קצת פחות) ביצועים והתנהגות.
ככלי אורבני הוא נכשל למרות שללא המזוודות צד הדברים קצת משתפרים.
לאחרונה השתנה אופי הרכיבה שלי ואני שוקל להפרד ממנו לטובת כלי יותר ספורטיבי (או דו"ש גדול אני עוד עורך חשבון נפש) ואני שוקל החחלפה.
אם היינו מדינה נורמלית פשוט היה עומד לצד הGTR אופנוע נוסף אבל במעמדי כיום אני צריך למצוא פשרות.
בברכת סעו, רכבו וחרשו את הארץ
לוקי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא הבנתי איך אופנוע יכול להיות "חמים" בחורף, כלומר בעצם הבנתי שהאופנוע חמים, אבל איך זה יכול להשפיע על הרוכב מבלי לשנות את העובדה שהוא נמצא על כלי פתוח לכל עבר ?
הכלי עוטף אותך כמו בועה ובשילוב עם חום המנוע שנפלט לעבר הרגליים ( יש גם מסיט אוויר שנועד להסרה בחורף כך שהאוויר מגיע לרוכב) ובהחלט מחמם.
השאלה שלך צריכה להיות לגבי הקיץ ושם החום בהחלט מציק בהשוואה להמון אופנועים אחרים שהיו לי.
בדגמי 2010 ומעלה שיפרו את תיעול האוויר.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI