כלי חביב ונחמד, אדם עם זקן....
תתחדש, וי סטרום 650 כלי מעולה
לפחות תגיד להם מי הכלה, אחרת איך הם יוכלו לקיים את הטקס הכנסייתי...
כלי חביב ונחמד, אדם עם זקן....
תתחדש, וי סטרום 650 כלי מעולה
גם לכרובי יש זקן והוא בצד השני.
גם לבני בייקר יש זקן והוא בצד של הזקנים (מבוגרים).
הזקן זה מלכודת דבש.
הזהרתי.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
^^^
יותר לכיוון מלכודת לאוכל שלא הצליח להיכנס לפה (טוב בסדר, גם דבש נכנס להגדרה הזאת)...
תתחדש, רכב בכייף על כל כלי שתבחר, עניין השמירה על הרשיון הוא שיקול חשוב . . .
מי כמונו יודע מה GTR מסוגל לעולל לרשיון בהאצה תמימה או עקיפה חפוזה![]()
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
ויצ'טום 1000... אבל אני יודע מי בעל הזקן ומקורבותו לעופר-אבניר (לא, לא כרובי!!)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
מועד החתימה.
יום חמישי בבוקר אני מתייצב בבית הכנף האדומה לחתום על חוזה.
הרכש nc750x יד ראשונה 0 קילומטר מהיבואן.
אבל ללא חלקת הקבר שהזוכה הישר הציע ( אז ayalzo כל הכבוד).
אני נכנס לבית הונדה מלווה ביועץ שלי בן ה8, א' עורך דין במקצועו ושושנים שהתגלו כהשקעה הכי טובה שלי.
וכעת לטוויסט אני בא לסכם את הדברים ולפתע מחיר הבסיס שלפחות אני שמעתי קפץ בכ5000 שקלים ( ייתכן שלא שמעתי טוב) גם האביזרים קצת התייקרו וההנחה עליהם עמדה על 25 אחוז המימון פתאום נשמע קצת אחרת והכל למעט המחיר שהציעו לי על הgtr עלה ( קיבלתי הצעה די הוגנת על הgtr).
א' עובר על פרטי ההזמנה וישר שואל את השאלות הנכונות שהן בן כמה האופנוע.
והתשובה מאפריל 2017 כלומר עוד מעט שנתיים בארגז מה שאומר צמיגים עשויים להיות בני כ3 ( נכון איפסון בתנאים מבוקרים אבל עדיין ישנים) מצבר אם הוא לא מוחלף אז ישן ועוד שפע תופעות של כלי עומד.
א' מביט עליי בדאגה ולמרות שהוא לאורך כל הדרך התנגד לnc בגלל המנוע העצלן שלא ממש מתאים לטמפרמנט שלי ואומר לי חביבי תערוך חישוב מסלול מחדש.
האמת שרציתי את ההונדה אני עדיין רוצה אבל לכלי בגיל הזה המחיר באמת לא מתאים ולדברי א' גם 51k שאני לפחות הבנתי שמבקשים עבורו לא ממש מתאים לכלי בן שנתיים.
אז מהונדה נפרדנו נראה לי שהם עשו שטות כי בכל זאת התכוונתי לשלם עוד 9000 שקל לפני הנחה (הציעו 25 אחוז) על אביזרים מקוריים וכל זה על 5000 שקל הפרש עבור כלי בן שנתיים.
ערכנו חישוב מסלול.
מטרו כן אלו עם המבצעים מוכרים טרייסר07 ב52k עבור יד ראשונה מיבואן.
אני מודה שלא ממש בא לי עליו אבל במחיר הזה ולאור המצב הכלכלי שלי היום זו נראית עיסקה מצוינת כך גם הוורסיס 650.
את סוזוקי אני אוהב אבל הויסטורם קצת יקר יותר והgs750 שעשוי להיות עסקה טובה קצת חוטא למטרה
לצערי אני כיום עם תקציב מוגבל ולכן כלי חדש זה סוג של התיעלות ולכן גם אני פונה לאדוונצ'ר מקטגורית ביניים שיתן לי כלי תיור עם יכולת בין עירונית טובה ונוחות במסעות ארוכים.
היתרון של הmt וגם הוורסיס יבוא לידיי ביטוי במנוע חזק יותר מההונדה ( ולדעתי העם בציון פחות סלחן על ביצועי המנוע ).
אבל היי אם מישהו שם בהונדה שומע אני עדיין מוכן לקחת את הnc אבל במחיר של הטרייסר ולא במחיר של חדש.
אז השאלה על מה loki ירכב בהמשך הדרך עדיין נשארה פתוחה וloki יאפסן את האגו באחד מארגזי הקאוואסאקי ויכנס למטרו ואולי יצא עם אופנוע חדש.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אם כבר לא אדוונצ'ר אמיתי אז למה לא טרייסר 900 משומש? יתן לך מספיק נוחות ופרקטיות אבל גם כוח ופאן כדי שלא תתבאס אחרי הבהמה שהייתה לך.
Tracer 900
מצטרף לדרז.
עשיתי סיבוב על הmt900 וזה היה לי סוג של overkill תחושה של רעשן על סטירואידים.
ירדנו היום לת"א ( הכנופיה מירושלים) כדי לבחון כלים שהמשותף להם הוא מחיר סובב 50k מנוע ביינוני וכמובן אדוונצ'ר.
ביקרנו במטרו סניף מנחם בגין.
חייב לציין שהשירות מצויין והם קשובים לצרכים ונאותו לארגן במקום רכיבת מבחן על הטרייסר 700 ועל הוורסיס 650.
ובכן הטרייסר עם מנוע זריז ורץ למעלה בסל"ד.
התחושה פחות תזזיתית מה900 הרגיל והוא היה בהחלט מהנה לרכיבה.
לאחר כחצי שעה בתנועה מעורבת איילון עירוני העכוז הזכיר לי שהוא קיים שם.
מבחינת הנדסת אנוש הפריע לי מיקום המתגים של הצופר בעיקר.
התחושה ששידרה סביבת הנהג הייתה של משהו רפוי ולא אחוד אולי אפילו זול ( לא היו קירקושים או משהו כזה).
המזלג הקדמי הרגיש רזה והכידון לא היה מזיק לו סנטים או שתיים לצדדים.
משם עברתי לוורסיס 650 שאגב המחיר שלו כחדש מצויין.
הכלי שקיבלתי עבר איזו טראומה קלה בצד ימין כך שהמנוף של הבלם הקדמי היה עקום קצת ולדעתי גם הכידון למרות שנאמר לי שהוא התעקם ממכה.
הוורסיס בהחלט הרגיש אחוד וגדול.
המושב מחד נח ותומך מאידך דוחף אותך על המיכל.
צליל המנוע חביב והכלי מזנק בהחלטיות אך פחות מתלהב מהmt.
סביב 6000 סל"ד ישנן ויברציות מאוד לא נעימות וב130 המנוע נשמע עסוק מאוד.
לוח השעונים קריא עם מד סל"ד גדול במרכז וחיווי מהירות דיגטלי.
הבנתי מהר שהוורסיס הוא החוליה החלשה כי בפרוש לא נהנתי ממנו בשום צורה.
ייתכן שאם היו דוחפים לו את המנוע של הmt הדברים היו אחרים.
החלטתי ללכת על הmt ואחרי דין ודברים מול איש המכירות נרקחה עיסקה דיי הוגנת בעבור כלי יד 1 0 קילומטר.
א' ושושנים שהצטרפו ציינו שיש nc משומש ושווה להגיע לבדוק.
יצאנו ואכן היה אבל לא ניתן היה לעשות עליו טרייד מאחר וזה תיווך והציעו חדש.
גוללנו את השתלשלות העיניינים ואכן יצא שאיש המכירות בירושלים טעה אבל במקום לומר טעיתי אמר שאני לא שמעתי או זכרתי נכון היה מבצע על 61 ו10k מתחת זה 51 זה קורה.
ובכן טלפונים שיחות ועוד ונרקמה עיסקה יפה במחיר קצת יותר גבוהה ממחיר המקור אבל הוגנת תוך שאנו מדברים אף נכנס רוכש ושאל על הgtr.
חיפשנו בבונדד אופנוע מבציר יותר חדש ואף מצאנו.
בכל מקרה שילמנו דמי קדימה ושבוע הבא נעביר את היתרה ונתחיל פרק חדש על ההונדה שם נספר על חווית הרכיבה ( יש הטוענים שזה לא קיים בnc).
חשוב לציין ששלושתינו הסכמנו שיש תחושה מאוד איכותית בהונדה שלא מורגשת במתחרים שבדקנו ( כולל החדשים באולם תצוגה) החל מהרכבת הפלסטיק תחושה והפתיחה והסגירה של העזרים השונים הכל אחוד ובמקום.
כאן המקום להודות לחברה מbig boys. על הנכונות והסבלנות .
למטרו מנחם בגין שבהחלט היו אדיבים וסבלניים וכן אם לא היינו מגיעים להבנה בהונדה אז הmt היה נרכש.
לישי וניר ממיסטר מוטו/רק אופנועים ושאר הצוות שתיחזק לי את הgtr ואת הבאנדיט ליפניו על שירות מצויין.
ליואש ודני מy.d בירושלים שגם טיפלו בנו וימשיכו לטפל בנו עם המעבר להונדה.
ומעל כולם לכנופית 4 בשורה הירושלמית שתמכה הדריכה ודחפה לעיסקה.
נ.ב מקווה שעם 2 צילינדרים פחות 50 אחוז בנפח ן2 שליש פחות בהספק תמשיכו לקבל אותי.
Loki
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תתחדש!
אם תחליט שזה לא בשבילך (יש לא מעט nc שנמכרים אחרי מספר שבועות), אני מוכן לקנות ממך.
(גם אני הייתי בדרך להונדה שבוע שעבר ורק בלת"מים שיבשו הכל).
תודה.
יש בביג בוייז טוייז אחד חדש עם 300 קילומטר שעשוי להתאים לך ויחסוך לך את כל המסביב (מיגון ארגז וכו').
תראה בכמה תצליח להוציא.
בנוסף ישנם כמה יד 1 עם 0 קילומטר (נכון למועד הרכישה שלי) היו תכלת אדום ושחור.
ממליץ לך לוודא מועד ייצור.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אחלה ביג בויז!
תתחדש לוקי! זה נשמע שאתה מתבגר
דרך אגב, בלי תמונות זה עדיין לא קרה.