אני קצת מקדים את המאוחר אבל בשביל מיקי הקדמתי את הפוסט.
תודה למחשבה ...
ובכן קאוואסקי gtr1400 מודל 2008..
יצאנו מסלמה לשכפול שלטים ומפתחות תוך שאנו נזהרים לא לפגוש כלי רכב קטנים בדרך.
איפה בסוף שכפלת את השלט ?
בירושלים הסרתי את ארגזי הצד והכלי חזר להיות יותר דומה לאופנוע ועדיין המראות הרחבות מתעקשות לנשק מראות כלי רכב מזדמנים. לא שהמראות רחבות,
הכבישים שלכם גם צרים וגם פוטוגניים...
המשך יבוא.
לחיוב:
נוח מאוד
מאובזר
חזק אבל ידידותי
בלי המזוודות נסבל מינוס.
לשלילה
כבד מאוד.
אבל לא מורגש ברכיבה. תזהר בחנייה- לא לבלום כשהכידון מסובב.
מנוע מקרין חום ( היה קר ועדיין המנוע היה מורגש)
תמרון מוגבל
בגלל צידוד הכידון ?
יקר להחזקה.
מה זה אומר ? כל כמה זמן צריך לראות מוסך ? מה העלות המשוערת של טיפול קטן וגדול ?
תצרוכת דלק:
כ14 קילומטר לליטר ברכיבה משולבת ורגועה.
על הנאה משלמים, ועל הנעה מהירה משלמים כפליים.
נכון לרגע זה אני מרוצה
מקווה שתהיה מרוצה ממנו תמיד.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk