עמוד 4 מתוך 18 ראשוןראשון ... 2345614 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 269

אשכול: התחדשתי קאוואסקי gtr 1.4

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    וזו בדיוק הבעייה. ה GTR1400 יכול להחטיף לך סטירת לחי מצלצלת עד כדי הוצאת הלסת מהמקום. אבל, אם אתה מודע ליכולותיך ורוכב בהתאם לגבולות גזרה (וירטואלית) שקבעת מראש, אני מניח שבדיוק כמו לוקי אתה תמצה את המירב מהאופנוע.
    אני חושב (ואתה או לוקי תקנו אותי אם אני טועה ) שבכל רכיבה על אופנועים כמו של לוקי צריך ללמוד את המגבלות שלך (!) כרוכב לפני שתנסה למצות את מגבלת הכלי.
    הבעייה שיש רוכבים החושבים שהם ולנטינו רוסי ומסיימים במקרה הטוב בחדר מיון.

    גם לוקי גם אתה, אני ועוד כמה מהחבורה רוכבים בוגרים ומיושבים. אנו מחפשים מכונה שיודעת לתת בגז, אבל לא תוציא מאיתנו שדים רדומים שיסכנו אותנו . לוקי מימש את החלום והעיף את ה XV. ה GTR מכונה נפלאה ומאוזנת... אבל הבמה של לוקי, ואני ממתין בכליון עיניים לסקירה לאחר ~ 5,000 ק"מ .
    האם המכונה מימשה את חלומו ...


    [/RIGHT]
    את היכולות שלך אתה צריך כבר להכיר ולהכיר טוב, לחפש את מגבלות הכלים האלה צריך משאלת מוות אמתית
    או יכולות של גיבור על.

    אצלי לפעמים קופץ הג'ינג'י ואם אני לא מרסן אותו מיד זה עלול להסתיים רע, רע מאוד.
    יכולת הקשב שלי רחוקה מלהיות מושלמת ולכן כשאני רוכב אני רק רוכב נטו.
    טכניקת הרכיבה שלי זקוקה לליטוש ועדיין יש מצבים שני חייב לרסן את עצמי מראש בכדי
    לא להיכנס לצרה, ועדיין ויחד עם כל זה :



    וכשזה קורה עם מכונה כזו...... (שש נקודות).

    אף אחד לא מתכנן תאונה, כולם בטוחים שהם שולטים עד רמת הגרגר בכלי, עד שלא.

    נקודה נוספת שמפריעה לי בכלים האלה כמו גם שלי, זה שברגע שעברת מאספלט למשהו
    קצת אחר רוב הסיכויים שתתרגל הרמת משקולות...

    בבימר לא הייתה לי בעיה לרדת לשטח קשה (תשאל את פלג). אם הקרנף זה סיפור אחר לחלוטין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #47
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    רן תמיד מגלים דברים חדשים.
    היכולת להחזיק (פיזית )את הכלי או להתנהל איתו.
    להזכירך בקרוב אתה תחתן את אחד הילדים ומהר מאוד תהפך לסבא ויחד עם זה היכולות הפיזיות והקוגנטיביות משתנות השלפוחית תדלוף ולא בטוח שהויאגרה תעזור

    אני לא חושב ששלושתינו כבר מחפשים את המגבלות של הכלים ובשל הנסיון האישי של כולנו אנו מבינים שישנן לנו מגבלות.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #48
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    1. את היכולות שלך אתה צריך כבר להכיר ולהכיר טוב. ומי שלא, מוטב שלא ירכב בטח ובטח לא ירכיב...
    2. אצלי לפעמים קופץ הג'ינג'י ואם אני לא מרסן אותו מיד זה עלול להסתיים רע, רע מאוד. גם אצלי, אבל לכולנו יש נסיון רב שנים על אופנועים ...
    3. טכניקת הרכיבה שלי זקוקה לליטוש ועדיין יש מצבים שני חייב לרסן את עצמי מראש בכדי לא להיכנס לצרה. כמוני כמוך, אז אם בא לך איזה רענון רכיבה אצל מי ממשפרי הרכיבה, בוא נלך יחד.
    4. אף אחד לא מתכנן תאונה, כולם בטוחים שהם שולטים עד רמת הגרגר בכלי, עד שלא. אז .. בוא לא נגיע למצב הזה, ולמרות ותק של עשרות שנים על דו"ג כולנו פגיעים, מי יותר מי פחות... ואיך נעשה זאת ? ראה סעיף 3 ....

    .
    ולזה רבותי קוראים .... בגרות. היכולת להכיר במגבלות של עצמך בכל תחום שהוא.
    [QUOTE=lokimonster;78419]

    ועדיין לוקי ... בעקבות השרשור הזה נכנסתי ליוטיוב להרבה סרטוני היאבוסה ו ZZR1400 והמסקנה היא שכל עוד הגמד הרשע שעל כתף שמאל יושתק, וארכב במגבלות העצמיות ע"פ היכולות שלי, אוכל לרכוב על כל אופנוע. וגם להנות.
    עד אז ... אסתפק בכלים הנוכחיים...

  4. #49
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שוב הקנייה של הכלי היא גם אמוציונאלית.
    מבחינת הגיון יספיקו ויסטורם 650 או הER לכל משימה שהיא ואולי הוא יהיה אפילו יותר טוב מה הGTR ברוב התחומים.
    אבל החיוך שאני מקבל כשאני יושב על הGTR אני לא בטוח שהסטורם ייתן לי.
    וזה עצם העניין.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מיקי מה עם כזה?











    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 04-12-2016 בשעה 13:35.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #52
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    לא... אין לו ארגזי צד 😀

  8. #53
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    דווקא היאבוסה ומקבילו ה ZZR1400 יוצרים בעיני רוחי דימוי של אופנועי ספורט לעילא ולעילא. והנה, אתה מנפץ לי את הדימוי בכותבך שהוא רחוק מלהיות אופנוע ספורט. הכיצד?
    רק שתבין שלפני שרכשתי את ה XV רציתי לקנות ZZR1400 עם מלא חששות בלב (אני יכול לרכוב או לא ) , הייתי בת"א באחת הסוכנויות אבל המחיר והיד לא היו לרוחי. במקביל חיפשתי גם GTR1400 .

    למה GTR1400 ? כי כמו שלוקי כתב ואני אתרגם במילותי את השורה התחתונה (שלו) לדידי : ה GTR1400 מרוכך ונשלט לעומת ה ZZR1400 . מה גם שהוא מציע יכולות תיור עדיפות. מבחינתי שני האופנועים ZZR1400 וכן היאבוסה, הם אופנועים שגדולים עלי בכמה מידות למרות רצוני.
    בסופו של יום, אתה, כמי שרכב על היאבוסה בא ומנפץ לי פרדיגמה ...
    ואולי ... רק אולי , פתחת לי צוהר קטן שיאפשר לי להכניס את ההיאבוסה כאחד מהאופנועים הבאים שלי, לאחר עוד כמה קורסי רכיבה ואימון , ולאחר שאספר לאשתי שאמנם זה היאבוסה אבל בס"ה מדובר בחתול מגרגר (בינינו גם טיגריס בנגלי הוא חתול שמגרגר בהנאה כשהוא לועס עד דק כל עצם מעצמותך ).
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    גם היאבוסה וגם ה-
    GTR1400 ודומיהם רחוקים מאד מלהיות אופנועי מתחילים.

    אני מניח שלרוכב מנוסה שבילה רוב חייו בין אופנועים ספורטיביים אמתיים הוא בוגר
    מסלול ומשטרת התנועה והמהירות הטבעית שלו היא 180 וצפונה הענקיים האלה
    יחשבו עבורו אטיים נוחים וסלחניים אבל זה לא נכון.

    למשקל האופנוע, ליכולת לתמרן במהירות אפס, לפרץ הכוח שמעיף אותו קדימה, ומהירות
    הסופית נדרש רוכב מנוסה ממושמע, עם כוח פיזי לא מבוטל, וניסיון רכיבה וידע.

    נכון שיש אפשרות לרכישת טכניקה רכיבה לימוד ואימון, ועדיין בבסיס הרוכב נמצאים היכולת
    האמתיות של הגוף, הפסיכולוגיה של הרוכב, והפיזיולוגיה שלו, אחרת כולם היו אלופי GP או
    טייסי קרב.

    למדתי גם שמה שנדמה לאחד פשוט, נכון ותפור עבורו, יכול להיות הבעיה הקשה של האחר.
    וכן רק הרוכב עצמו ידע בסופו של יום מה נכון לו.

    אני מניח שרוכב ברמה טובה יסתדר עם כל אופנוע ואפילו יוציא תוצאות טובות, אבל הבעיה שכל
    אחד מהרוכבים ממוקם במקום אחר בסקלה הזו בין אם הוא יודה בכך או לא.

    בקיצור תמים תמים אבל פושע.
    אפילו בהגדרה של האופוע הוא ספורט תיור, האופנוע גדול וכבד, מומנט מאוד גדול וממש לא צריך לחיות על הטווח העליון של הסל"ד.
    ברור שהאופנוע הזה ממש לא למתחילים הרי תוך פחות משלושים שניות הוא כבר ב 300 קמ"ש ואפילו לא מרגישים שנמצאים שם מרוב שהוא עושה את זה בקלילות ובלי דרמות.
    אם סיבוב, עיקול או כל דבר אחר מפתיע אותך במהירות הזאת אתה בבעיה לכן כמובן צריך להיות רוכב מנוסה על מנת לתכנן את הדרך, לצפות דברים מראש ואם נקלעת למצב מסויים לדעת לצאת ממנו אבל אני חושב שגם בנדיט לצורך העניין יכול להביא אותך למצבים מסוכנים לא פחות, אין מה לעשות, אופנוע זה תחביב מסוכן.
    לא סתם הרבה בעלי היאבוסות מחליפים פשוט אופנוע אחד באחד פשוט חדש יותר.
    לדעתי ההיאבוסה זה האופנוע הכי נוח וטוב שהיה לי למרות שאחריו היו לי (כולל הנוכחי) שני אקזוטיקות איטלקיות.
    נערך לאחרונה על ידי Guccii800; 06-12-2016 בשעה 06:02.

  9. #54
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    לדעתי ההיאבוסה זה האופנוע הכי נוח וטוב שהיה לי למרות שאחריו היו לי (כולל הנוכחי) שני אקזוטיקות איטלקיות.
    אתה מרכיב ? איך הוא למורכבת ? איך התחושה במושב האחורי?
    אני חייב לציין שפתחת לי פתח שאפילו לא חשבתי עליו ברצינות אלא במין חלום שלא בטוח שהיה מתגשם אלמלא שרשור זה - תודה על ההערות וההארות.
    אני לא מהמתגרזנים, אוהב מאוד לרכוב, ורוכב הרבה (יחסית ) ... מחפש (כמו לוקי) נוחות + אפשרות לתת "קצת" בגז + אחזקה זולה (הכל יחסי )....
    הואיל וניתן להרכיב עליו ארגזי צד, והואיל ואתה מדגיש את נוחות השימוש בו , הרי שהוא עשוי להיות אופנוע תיור מושלם.

  10. #55
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    קראתי קצת על הבוסה ואכן כותבים שהוא נוח מאוד.
    הוא יותר ספורטיבי מהGTR בעל הספק גבוה יותר, משקל נמוך יותר ומומנט גדול יותר.
    אני חושב שההשוואה היא יותר מול הZZR של קאווא מאשר מול הGTR או הFJR של ימאהה שהן יותר קרוזינג מאשר ספורט.

    אני מניח שביום שסוזוקי יוציאו יאבוסה משונמכת (פחות הספק, זיווד וכו') ויהיה לי תקציב אני ארכוש לי אחת.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #56
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    דווקא היאבוסה ומקבילו ה ZZR1400 יוצרים בעיני רוחי דימוי של אופנועי ספורט לעילא ולעילא. והנה, אתה מנפץ לי את הדימוי בכותבך שהוא רחוק מלהיות אופנוע ספורט. הכיצד?
    רק שתבין שלפני שרכשתי את ה XV רציתי לקנות ZZR1400 עם מלא חששות בלב (אני יכול לרכוב או לא ) , הייתי בת"א באחת הסוכנויות אבל המחיר והיד לא היו לרוחי. במקביל חיפשתי גם GTR1400 .

    למה GTR1400 ? כי כמו שלוקי כתב ואני אתרגם במילותי את השורה התחתונה (שלו) לדידי : ה GTR1400 מרוכך ונשלט לעומת ה ZZR1400 . מה גם שהוא מציע יכולות תיור עדיפות. מבחינתי שני האופנועים ZZR1400 וכן היאבוסה, הם אופנועים שגדולים עלי בכמה מידות למרות רצוני.
    בסופו של יום, אתה, כמי שרכב על היאבוסה בא ומנפץ לי פרדיגמה ...
    ואולי ... רק אולי , פתחת לי צוהר קטן שיאפשר לי להכניס את ההיאבוסה כאחד מהאופנועים הבאים שלי, לאחר עוד כמה קורסי רכיבה ואימון , ולאחר שאספר לאשתי שאמנם זה היאבוסה אבל בס"ה מדובר בחתול מגרגר (בינינו גם טיגריס בנגלי הוא חתול שמגרגר בהנאה כשהוא לועס עד דק כל עצם מעצמותך ).
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    אתה מרכיב ? איך הוא למורכבת ? איך התחושה במושב האחורי?
    אני חייב לציין שפתחת לי פתח שאפילו לא חשבתי עליו ברצינות אלא במין חלום שלא בטוח שהיה מתגשם אלמלא שרשור זה - תודה על ההערות וההארות.
    אני לא מהמתגרזנים, אוהב מאוד לרכוב, ורוכב הרבה (יחסית ) ... מחפש (כמו לוקי) נוחות + אפשרות לתת "קצת" בגז + אחזקה זולה (הכל יחסי )....
    הואיל וניתן להרכיב עליו ארגזי צד, והואיל ואתה מדגיש את נוחות השימוש בו , הרי שהוא עשוי להיות אופנוע תיור מושלם.
    בדרך כלל לא מרכיב, אישתי אף פעם לא ישבה מאחור, אבל הילדים שלי ישבו הרבה ואף פעם לא התלוננו, בניגוד לאופנועים אחרים שהיו לי.
    הכיסא האחורי רחב ומרופד כמו הכיסא רוכב, נרא ה לי שלמורכב נוח לפחות כמו לרוכב, אם זכור לי נכון, במבחני דרכים ציינו שהאופנוע נוח למורכב.

    דוגמא למבחן, מוזמן לקרוא, ברוב המבחנים רשום את אותו הדבר במילים שונות.

    http://cars.walla.co.il/item/1348073

    עכשיו עשה לי חשק שוב לאחד כזה.

  12. #57
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    קראתי קצת על הבוסה ואכן כותבים שהוא נוח מאוד.
    הוא יותר ספורטיבי מהGTR בעל הספק גבוה יותר, משקל נמוך יותר ומומנט גדול יותר.
    אני חושב שההשוואה היא יותר מול הZZR של קאווא מאשר מול הGTR או הFJR של ימאהה שהן יותר קרוזינג מאשר ספורט.

    אני מניח שביום שסוזוקי יוציאו יאבוסה משונמכת (פחות הספק, זיווד וכו') ויהיה לי תקציב אני ארכוש לי אחת.
    יש היאבוסה משונמכת, קוראים לה b king

  13. #58
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הקינג כבודו במקומו מונח אבל זה ג'אנר מגניב אחר.
    סך הכל נכון לכתיבת שורות אלו הכלי נהדר.
    הורדתי את ארגזי הצד ( או שאני רוכב עם אחד) עד שאסיים את בניית הפלטפורמה לארגז האחורי.
    טעימה מהעבודה:



    כמובן שהמשך והסבר יבוא.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    אולי הבוסה לחלק יהיה נוח ולחלק לא, אבל הכל יחסי.
    אי אפשר להשוות טילי מפשעה כמו הבוסה או ה ZX14/ZX11 או ההונדה BB, מול ה GTR, ה FJR או ה RT/K1200-1300GT.
    אלו האחרונים יותר מוכווני טורינג מהיר.
    גם אי אפשר להשוות את ה K1200S/1300S או ה VFR1200 , אם כי זה יותר מתקרב לספורט.
    הבוסות והנינג'ות הגדולות והציפור של הונדה זה נישה אחת - כל הכלי בנוי למעל 200/+, כל השאר שהזכרתי למעלה אפשרי להתנהל אפילו בסביבות ה 100 קמ"ש בטיול עצל.
    עכשיו אל תקפצו כל אלה שהיו/יש להם בוסות (או ציקי עם הציפור..) ותצהירו שאפשר לטייל על הטילים האלה לאורך זמן על 100/+, התנוחה ממש לא תומכת בזה. אלא אם כן אתם ממש אוהבים שמשקל חצי הגוף העליון נופל על הידיים.
    היה לי ZZR1100 כ 7 שנים לפני ה K, ועוד היתה חפיפה של רכיבות על שניהם כמעט חודש. וואלה הגרמני כמה שהמנוע שלו יותר ספורטיבי , הרבה יותר נח.
    וממש לא נראה לי שהקאווא' משנות ה 90' שונה מהותית מתנוחת הישיבה של הבוסות/ZX/ציפורשחורה
    נערך לאחרונה על ידי erani99; 07-12-2016 בשעה 10:13.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  15. #60
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אולי הבוסה לחלק יהיה נוח ולחלק לא, אבל הכל יחסי.
    אי אפשר להשוות טילי מפשעה כמו הבוסה או ה ZX14/ZX11 או ההונדה BB, מול ה GTR, ה FJR או ה RT/K1200-1300GT.
    אלו האחרונים יותר מוכווני טורינג מהיר.
    גם אי אפשר להשוות את ה K1200S/1300S או ה VFR1200 , אם כי זה יותר מתקרב לספורט.
    הבוסות והנינג'ות הגדולות והציפור של הונדה זה נישה אחת - כל הכלי בנוי למעל 200/+, כל השאר שהזכרתי למעלה אפשרי להתנהל אפילו בסביבות ה 100 קמ"ש בטיול עצל.
    עכשיו אל תקפצו כל אלה שהיו/יש להם בוסות (או ציקי עם הציפור..) ותצהירו שאפשר לטייל על הטילים האלה לאורך זמן על 100/+, התנוחה ממש לא תומכת בזה. אלא אם כן אתם ממש אוהבים שמשקל חצי הגוף העליון נופל על הידיים.
    היה לי ZZR1100 כ 7 שנים לפני ה K, ועוד היתה חפיפה של רכיבות על שניהם כמעט חודש. וואלה הגרמני כמה שהמנוע שלו יותר ספורטיבי , הרבה יותר נח.
    וממש לא נראה לי שהקאווא' משנות ה 90' שונה מהותית מתנוחת הישיבה של הבוסות/ZX/ציפורשחורה
    נשמע כאילו אני משווק את ההיאבוסה ואני לא, לא נתקלתי בשום מבחן שרשם שהיאבוסה לא נוח לשימוש זה או אחר.

אשכולות דומים

  1. חלקים לקאוואסקי kle500
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 08:29
  2. קאוואסקי gtr1.4 2008 - מחלות ילדות
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 10:57
  3. קוטר צנרת פליטה קאוואסקי er 5
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:38
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 18:57
  5. התחדשתי
    על ידי Guccii800 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 14:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO