תוצאות 1 עד 15 מ 269

אשכול: התחדשתי קאוואסקי gtr 1.4

תצוגה בשכבות

  1. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    דווקא היאבוסה ומקבילו ה ZZR1400 יוצרים בעיני רוחי דימוי של אופנועי ספורט לעילא ולעילא. והנה, אתה מנפץ לי את הדימוי בכותבך שהוא רחוק מלהיות אופנוע ספורט. הכיצד?
    רק שתבין שלפני שרכשתי את ה XV רציתי לקנות ZZR1400 עם מלא חששות בלב (אני יכול לרכוב או לא ) , הייתי בת"א באחת הסוכנויות אבל המחיר והיד לא היו לרוחי. במקביל חיפשתי גם GTR1400 .

    למה GTR1400 ? כי כמו שלוקי כתב ואני אתרגם במילותי את השורה התחתונה (שלו) לדידי : ה GTR1400 מרוכך ונשלט לעומת ה ZZR1400 . מה גם שהוא מציע יכולות תיור עדיפות. מבחינתי שני האופנועים ZZR1400 וכן היאבוסה, הם אופנועים שגדולים עלי בכמה מידות למרות רצוני.
    בסופו של יום, אתה, כמי שרכב על היאבוסה בא ומנפץ לי פרדיגמה ...
    ואולי ... רק אולי , פתחת לי צוהר קטן שיאפשר לי להכניס את ההיאבוסה כאחד מהאופנועים הבאים שלי, לאחר עוד כמה קורסי רכיבה ואימון , ולאחר שאספר לאשתי שאמנם זה היאבוסה אבל בס"ה מדובר בחתול מגרגר (בינינו גם טיגריס בנגלי הוא חתול שמגרגר בהנאה כשהוא לועס עד דק כל עצם מעצמותך ).
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    גם היאבוסה וגם ה-
    GTR1400 ודומיהם רחוקים מאד מלהיות אופנועי מתחילים.

    אני מניח שלרוכב מנוסה שבילה רוב חייו בין אופנועים ספורטיביים אמתיים הוא בוגר
    מסלול ומשטרת התנועה והמהירות הטבעית שלו היא 180 וצפונה הענקיים האלה
    יחשבו עבורו אטיים נוחים וסלחניים אבל זה לא נכון.

    למשקל האופנוע, ליכולת לתמרן במהירות אפס, לפרץ הכוח שמעיף אותו קדימה, ומהירות
    הסופית נדרש רוכב מנוסה ממושמע, עם כוח פיזי לא מבוטל, וניסיון רכיבה וידע.

    נכון שיש אפשרות לרכישת טכניקה רכיבה לימוד ואימון, ועדיין בבסיס הרוכב נמצאים היכולת
    האמתיות של הגוף, הפסיכולוגיה של הרוכב, והפיזיולוגיה שלו, אחרת כולם היו אלופי GP או
    טייסי קרב.

    למדתי גם שמה שנדמה לאחד פשוט, נכון ותפור עבורו, יכול להיות הבעיה הקשה של האחר.
    וכן רק הרוכב עצמו ידע בסופו של יום מה נכון לו.

    אני מניח שרוכב ברמה טובה יסתדר עם כל אופנוע ואפילו יוציא תוצאות טובות, אבל הבעיה שכל
    אחד מהרוכבים ממוקם במקום אחר בסקלה הזו בין אם הוא יודה בכך או לא.

    בקיצור תמים תמים אבל פושע.
    אפילו בהגדרה של האופוע הוא ספורט תיור, האופנוע גדול וכבד, מומנט מאוד גדול וממש לא צריך לחיות על הטווח העליון של הסל"ד.
    ברור שהאופנוע הזה ממש לא למתחילים הרי תוך פחות משלושים שניות הוא כבר ב 300 קמ"ש ואפילו לא מרגישים שנמצאים שם מרוב שהוא עושה את זה בקלילות ובלי דרמות.
    אם סיבוב, עיקול או כל דבר אחר מפתיע אותך במהירות הזאת אתה בבעיה לכן כמובן צריך להיות רוכב מנוסה על מנת לתכנן את הדרך, לצפות דברים מראש ואם נקלעת למצב מסויים לדעת לצאת ממנו אבל אני חושב שגם בנדיט לצורך העניין יכול להביא אותך למצבים מסוכנים לא פחות, אין מה לעשות, אופנוע זה תחביב מסוכן.
    לא סתם הרבה בעלי היאבוסות מחליפים פשוט אופנוע אחד באחד פשוט חדש יותר.
    לדעתי ההיאבוסה זה האופנוע הכי נוח וטוב שהיה לי למרות שאחריו היו לי (כולל הנוכחי) שני אקזוטיקות איטלקיות.
    נערך לאחרונה על ידי Guccii800; 06-12-2016 בשעה 06:02.

אשכולות דומים

  1. חלקים לקאוואסקי kle500
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 08:29
  2. קאוואסקי gtr1.4 2008 - מחלות ילדות
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 10:57
  3. קוטר צנרת פליטה קאוואסקי er 5
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:38
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 18:57
  5. התחדשתי
    על ידי Guccii800 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 14:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO