ע"פ המוסך המנוע גוסס. הרעש מגיע ממנו ולא מהגיר.
נאמר לי שזה מסתכם במנוע חדש, מה שכמובן לא יקרה.
לא נאמר לי במדוייק מה במנוע בעייתי. יש מה להתעקש על פרטים(אמרו שלא שווה לתקן בגדול)?
ואוף טופיק- כמה אני אצליח לקבל על הכלי?
צודק, אבל לא פיענחתי את ההתעקשות שלך נכון. זה היה נראה שאתה מתנגד לעצם הקשר בין 2 התקלות ולא בהקשר לשרשור הנוכחי. מתנצל אם לא הובנתי נכון, נמשיך הלאה.
נשמח לעדכון. כפי שכתבתי בהתחלה - גם אם התיאור והרעש נשמעים מחשידים לכיוון הרע, במקרה הזה אין תחליף לבדיקה של הכלי. כמו כן, בבדיקה הדבר הראשון שעושים זה לנקז את השמן - צריך לחפש בשמן שבבי מתכת, אם הם שם - זה הופך את ההערכה של מיסב שהלך לעוד יותר סבירה.
ע"פ המוסך המנוע גוסס. הרעש מגיע ממנו ולא מהגיר.
נאמר לי שזה מסתכם במנוע חדש, מה שכמובן לא יקרה.
לא נאמר לי במדוייק מה במנוע בעייתי. יש מה להתעקש על פרטים(אמרו שלא שווה לתקן בגדול)?
ואוף טופיק- כמה אני אצליח לקבל על הכלי?
לפרוטוקול אתה בהחלט צודק, אבל היה חסר חצי ליטר שמן ולכן האשמה היא שלי קודם כל על שלא בדקתי כמו שצריך (יכול להשבע שבדקתי אחרי שהוא היה מונע 5 ש', בטוח לא הספיק להתחמם).
אני אשאל פרטנית מחר בבוקר לגבי הדברים שפירטת ואדרוש תשובה. אני מאוד נזהר במילים שלי כי מדובר במוסך מאוד מאוד מוכר בסצנה המקומית ואני עצמי מטופל בו כבר כמה שנים טובות.
מחר כשאהיה חכם והחלטי יותר - אחליט על נתיב מועדף ובמידת הצורך אצור איתך קשר בפרטי.
נערך לאחרונה על ידי asaf16; 27-11-2016 בשעה 17:06.
טוב, אז ככה.
לא נפתח המנוע, הרעש נשמע כאילו הוא מגיע מהחלק התחתון של המנוע, כלומר במילותיו - הקראנק (אמר לי שמיסב טלטל וקראנק זה אותו דבר) ושזו עבודה של 5 אלף.
התיבה שלך מלאה
לך זה כבר לא יעזור אבל ראיתי יותר מדי אנשים (וגם מכונאים) שפשוט לא יודעים לבדוק שמן. קנית אופנוע? RTFM!!!
במקרה הזה למשל, ההוראות בספר הרכב לא ברורות (מה שגורם דווקא לאנשים לנסוע עם יותר מדי שמן).
דבר נוסף, ואקוטי הוא נושא השיפוע בקטנוע הנ"ל (ומנסיוני ברוב הכלים הדומים בקטגוריה) כל הטיה קטנה לצדדים או קדימה/אחורה, גורמת להבדלי ענק במדידה. עד כדי כך שנראה כאילו שיש מעל ל-full בזמן שהמנוע מגיע לשלב של צימאון.
זה לא שייך.
כל עוד שהנורית לחץ כבויה זה מעיד שיש מספיק שמן בשביל לשמור על המנוע והמפלס ממש לא חייב להגיע לפול בשביל שזה יתקיים.
כאשר המפלס יהיה מידיי נמוך על מנת לשמור על לחץ תקין היא תדלוק באופן קבוע ולא תהבהב.
הבהובים רנדומליים מעידים בד"כ על שחיקה באחד המיסבים שניזון מקו לחץ גבוהה שיוצא מהמשאבה.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 28-11-2016 בשעה 20:55.
זה מאוד קשור, כי אם אתה בודק שמן לא נכון ובטוח שיש לך מלא שמן בזמן שהאופנוע יבש,
אתה תסע בלי שמן ובמצבים מסוימים (האצה/האטה) המשאבה לא תשאב מספיק שמן, ולכן גם הנורית תכבה ותידלק בהתאם.
ראיתי את זה קורה במציאות יותר מפעם אחת וראיתי את זה קורה גם ברכבים.
(ההערה על עודף שמן היתה סתם כדרך, אגב בלי קשר לשרשור, כי ספציפית בקטנוע הזה הרבה טועים בבדיקה וממלאים יותר מדי).
מאוד לא,אולי קצת וזה לא מדויק אז תרשה לי לתקן.
כשאין שמן,כשהמנוע יבש לדבריך זה אומר שאתה רוכב עם נורת שמן דלוקה קבוע.
במצב שיש איבוד לחץ רגעי,כשהמרווחים טובים יש סיכוי קלוש שמיסב טלטל קורס, כי הוא מפוצה באופן כמעט מידי ותבנית ההופעה שלו קבועה - האצה או האטה,האטה יותר נפוץ במנועים האלו לצורך העניין אבל בכללי גם האצה בהחלט אפשרית.
בגלל זה בכוונה השתמשתי במילה רנדומליים,כשיש איבודי לחץ רנדומליים - בלי תבנית קבועה זה לא מעיד על מפלס נמוך אלא על תקלה כמו מרווח ייתר באחד המיסבים שניזונים מקו לחץ גבוהה,בשחיקה של פנימית במשאבה\החלקה שלה בסתימה במסנן,חיישן לחץ דפוק ועוד סיבות פחות סבירות.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 28-11-2016 בשעה 23:48.