מניסיון מר:
אם יש לך פריצה באטם ראש והמים מגיעים לשמן - מהר מאוד הלחץ יירד מספיק כדי להדליק חיישני לחץ שמן, ואם אתה סוחב את זה אפילו כמה עשרות ק"מ - אז הדבר הבא שיקרה, זה מיסב טלטל. במקרה הכי טוב תהיה אפשרות לחרוט קראנק ולהשתמש במיסב במידה עבה יותר, במקרה הגרוע אין מנוס מלהחליף קראנק.
אני מתיחס לתקלה שאני משער שקיימת אצלך עפ"י הסימנים והרעש, בלי קשר למה גרם לה. לא 100% וודאי, כמובן, אבל די סביר שזה המצב.



ציטוט ההודעה בתגובה