ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
מניסיון מר:
אם יש לך פריצה באטם ראש והמים מגיעים לשמן - מהר מאוד הלחץ יירד מספיק כדי להדליק חיישני לחץ שמן, ואם אתה סוחב את זה אפילו כמה עשרות ק"מ - אז הדבר הבא שיקרה, זה מיסב טלטל. במקרה הכי טוב תהיה אפשרות לחרוט קראנק ולהשתמש במיסב במידה עבה יותר, במקרה הגרוע אין מנוס מלהחליף קראנק.
לא מבין לפי אתה קובע בצורה אוניברסלית שזה מה שיקרה אבל מניסיון במנוע מאותה משפחה (וכנראה עם משאבת שמן זהה וקוטר\אורך מעברים מאוד דומה ) זה ממש לא קשור.

לגבי המיסב טלטל,גם לא בהכרח למה שהנזק לא יגיע קודם למיסבי הקייסים?

בדגם הזה בטלטל יש מיסב מחטים ואין אפשרות לעשות US בגלל שיש מידה אחת בלבד.
לדגם ה 200 קיימת ערכת שיפוץ שכוללת טלטל ומיסב אם הפין שמחבר את הקראנק שרד אולי אפשר למצוא גם ל 250.