עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: Xevo 250 נכבה באמצע נסיעה

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    להבא תהיה יותר מפורט,בבקשה.
    כשמישהו רושם - לא מבין את הקשר למה שרשמת ואתה בתגובה עונה לו,"מניסיון מר" הוא מסיק שאתה מניסיונך חושב שזו הסיבה למה שקרה.
    ...
    אתה בן אדם וגם אתה יכול לטעות,אני מניח שבניסוח אז אפשר להודות בצורה מנומסת ולהמשיך הלאה.
    צודק, אבל לא פיענחתי את ההתעקשות שלך נכון. זה היה נראה שאתה מתנגד לעצם הקשר בין 2 התקלות ולא בהקשר לשרשור הנוכחי. מתנצל אם לא הובנתי נכון, נמשיך הלאה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי asaf16 צפיה בהודעה
    טוב, תודה רבה לכם. either way, i'm screwed.
    אעדכן מחר אם וכאשר הבעיה תאובחן.
    נשמח לעדכון. כפי שכתבתי בהתחלה - גם אם התיאור והרעש נשמעים מחשידים לכיוון הרע, במקרה הזה אין תחליף לבדיקה של הכלי. כמו כן, בבדיקה הדבר הראשון שעושים זה לנקז את השמן - צריך לחפש בשמן שבבי מתכת, אם הם שם - זה הופך את ההערכה של מיסב שהלך לעוד יותר סבירה.

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    39
    ע"פ המוסך המנוע גוסס. הרעש מגיע ממנו ולא מהגיר.
    נאמר לי שזה מסתכם במנוע חדש, מה שכמובן לא יקרה.
    לא נאמר לי במדוייק מה במנוע בעייתי. יש מה להתעקש על פרטים(אמרו שלא שווה לתקן בגדול)?
    ואוף טופיק- כמה אני אצליח לקבל על הכלי?

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    רק לפרוטוקול,זה לא המוסך שאמר לך את זה?
    ציטוט נכתב במקור על ידי asaf16 צפיה בהודעה
    במוסך נאמר לי שאם יש מספיק שמן בבדיקה אז הבעיה היא כנראה ביוניט ואלא אם כן זה מפריע לי בעין אין מה לתקן.
    לא ודאי שאין מה לתקן,צריך לפתוח את המנוע ולאבחן את הנזק,אם אין נזק למיסבי הבלוק (שלא ניתנים להחלפה בדגם הזה) ואין נזק משמעותי לשאר המכלולים מלבד הגל ארכובה (קראנק) שווה לתקן.

    אוף טופיק - תן פרטים על הכלי שלך אולי אקנה.

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    39
    לפרוטוקול אתה בהחלט צודק, אבל היה חסר חצי ליטר שמן ולכן האשמה היא שלי קודם כל על שלא בדקתי כמו שצריך (יכול להשבע שבדקתי אחרי שהוא היה מונע 5 ש', בטוח לא הספיק להתחמם).
    אני אשאל פרטנית מחר בבוקר לגבי הדברים שפירטת ואדרוש תשובה. אני מאוד נזהר במילים שלי כי מדובר במוסך מאוד מאוד מוכר בסצנה המקומית ואני עצמי מטופל בו כבר כמה שנים טובות.

    מחר כשאהיה חכם והחלטי יותר - אחליט על נתיב מועדף ובמידת הצורך אצור איתך קשר בפרטי.
    נערך לאחרונה על ידי asaf16; 27-11-2016 בשעה 17:06.

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    39
    טוב, אז ככה.
    לא נפתח המנוע, הרעש נשמע כאילו הוא מגיע מהחלק התחתון של המנוע, כלומר במילותיו - הקראנק (אמר לי שמיסב טלטל וקראנק זה אותו דבר) ושזו עבודה של 5 אלף.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אוקיי.
    אם תחליט להיפטר ממנו פנה בפרטי.

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    39
    התיבה שלך מלאה

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לך זה כבר לא יעזור אבל ראיתי יותר מדי אנשים (וגם מכונאים) שפשוט לא יודעים לבדוק שמן. קנית אופנוע? RTFM!!!
    במקרה הזה למשל, ההוראות בספר הרכב לא ברורות (מה שגורם דווקא לאנשים לנסוע עם יותר מדי שמן).
    דבר נוסף, ואקוטי הוא נושא השיפוע בקטנוע הנ"ל (ומנסיוני ברוב הכלים הדומים בקטגוריה) כל הטיה קטנה לצדדים או קדימה/אחורה, גורמת להבדלי ענק במדידה. עד כדי כך שנראה כאילו שיש מעל ל-full בזמן שהמנוע מגיע לשלב של צימאון.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    זה לא שייך.

    כל עוד שהנורית לחץ כבויה זה מעיד שיש מספיק שמן בשביל לשמור על המנוע והמפלס ממש לא חייב להגיע לפול בשביל שזה יתקיים.
    כאשר המפלס יהיה מידיי נמוך על מנת לשמור על לחץ תקין היא תדלוק באופן קבוע ולא תהבהב.
    הבהובים רנדומליים מעידים בד"כ על שחיקה באחד המיסבים שניזון מקו לחץ גבוהה שיוצא מהמשאבה.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 28-11-2016 בשעה 20:55.

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה מאוד קשור, כי אם אתה בודק שמן לא נכון ובטוח שיש לך מלא שמן בזמן שהאופנוע יבש,
    אתה תסע בלי שמן ובמצבים מסוימים (האצה/האטה) המשאבה לא תשאב מספיק שמן, ולכן גם הנורית תכבה ותידלק בהתאם.
    ראיתי את זה קורה במציאות יותר מפעם אחת וראיתי את זה קורה גם ברכבים.
    (ההערה על עודף שמן היתה סתם כדרך, אגב בלי קשר לשרשור, כי ספציפית בקטנוע הזה הרבה טועים בבדיקה וממלאים יותר מדי).

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מאוד לא,אולי קצת וזה לא מדויק אז תרשה לי לתקן.

    כשאין שמן,כשהמנוע יבש לדבריך זה אומר שאתה רוכב עם נורת שמן דלוקה קבוע.
    במצב שיש איבוד לחץ רגעי,כשהמרווחים טובים יש סיכוי קלוש שמיסב טלטל קורס, כי הוא מפוצה באופן כמעט מידי ותבנית ההופעה שלו קבועה - האצה או האטה,האטה יותר נפוץ במנועים האלו לצורך העניין אבל בכללי גם האצה בהחלט אפשרית.

    בגלל זה בכוונה השתמשתי במילה רנדומליים,כשיש איבודי לחץ רנדומליים - בלי תבנית קבועה זה לא מעיד על מפלס נמוך אלא על תקלה כמו מרווח ייתר באחד המיסבים שניזונים מקו לחץ גבוהה,בשחיקה של פנימית במשאבה\החלקה שלה בסתימה במסנן,חיישן לחץ דפוק ועוד סיבות פחות סבירות.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 28-11-2016 בשעה 23:48.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי asaf16 צפיה בהודעה
    התיבה שלך מלאה
    טופל

אשכולות דומים

  1. מנוע נכבה באמצע נסיעה - CBR250R
    על ידי VAZA בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-07-2016, 03:05
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 16:45
  3. פלאג קופץ החוצה באמצע נסיעה
    על ידי HAIM841 בפורום פורום טכני
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 11-03-2016, 11:15
  4. מנוע נכבה באמצע נסיעה ולא מניע אח"כ
    על ידי Amitay בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-03-2016, 13:26
  5. אקסייטינג נתקע באמצע נסיעה, אין מים
    על ידי amit1001 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 11:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO