זירו ישראל יוצאים במבצעי סוף שנה שנראים אגרסיביים לאלו שממש רוצים ולא הרשו לעצמם עד כה:
http://fullgaz.co.il/%D7%96%D7%99%D7...9%D7%99%D7%9D/
מישהו מתכוון לגשת לסוכנות בעקבות ההנחות האלו?
זירו ישראל יוצאים במבצעי סוף שנה שנראים אגרסיביים לאלו שממש רוצים ולא הרשו לעצמם עד כה:
http://fullgaz.co.il/%D7%96%D7%99%D7...9%D7%99%D7%9D/
מישהו מתכוון לגשת לסוכנות בעקבות ההנחות האלו?
דגם מחיר רגיל מחיר מבצע סה"כ הוזלה MMX - דגם צבאי, רישוי אפור 69,900 37,900 32,000 FX אנדורו ZF3.3 55,900 49,900 6,000 FXS סופרמוטו ZF3.3 55,900 49,900 6,000 FX אנדורו ZF6.5 68,900 52,900 16,000 FXS סופרמוטו ZF6.5 68,900 52,900 16,000 DS אדוונצ'ר ZF9.8 78,900 70,900 8,000 S נייקד ZF13.0 90,900 78,900 12,000 SR נייקד ZF13.0 106,900 89,900 17,000 DSR אדוונצ'ר מקס ZF13.0 109,900 89,900 20,000
לאיזה רשיון מתאים ה MMX ?
להבנתי, ניתן להגביל כל אופנוע זירו לA2
לו הייתי יכול הייתי קונה את ה s.
היות וגם אחרי מבצע זה יקר טילים, אני אתפשר על 400-500 סמ"ק בגבול ה 40 אלף.
אין הצדקה לכאלו מחירים לדעתי, עם כל הכיף שברכיבה על אחד.
מה שכן, זה מחיר מציאה לעומת השינויים לרעה שיהיו בתמחור ובגודל הסוללות של דגמי 2017. אז מי שמתלבט לקנות עכשיו זה רווח כפול לעומת בינואר
Sent from my D5803 using Tapatalk
אני מציע לכל מי שחושב במונחי "זה יקר \ זה זול" לקחת דף ועט ולכתוב את כל ההוצאות השנתיות כולל הכל שיש עם אופנוע (400-500 סמ"ק כפי שציינת במקרה שלך) מול זירו.
גם אני חשבתי שלא ארשה לעצמי אחד עד שישבתי וכתבתי הכל. ככל שכתבתי מפורט יותר כך בחישוב הזירו יצא משתלם יותר.
ביטוח, דלק, שמן, פילטר שמן, כיוון שס', אטמים\נזילות, נוזל קרור, טיימינג, אגזוז (למי שמחליף), תקלות וקלקולים, יישור קו, גלגלי שיניים, פלאגים, פילטר אויר וכך האלה. זה מצטבר...
אתה צודק,
מבחינתי ההתלבטות הגדולה היא לקנות זירו S או לחלופין, ולמרות שלא באמת ניתן להשוות, אבל מבחינה תקציבית בעיקר, דיוק 390 או כלי בעלות דומה.
מבחינת עלויות כלי - ההבדל מסתכם ב35 אלף שקל, ובדגמי 2017 אפילו יותר ככל הנראה (45 אם עושים חשבון לדגם 4 סוללות כיום)
מבחינת עלות חודשית, שבה לוקחים בחשבון טיפולים, ביטוח ודלק הזירו זול ב800 שקל בערך, כאשר השימוש שלי הוא 90ק"מ בינעירוני כל יום
אז נכון שאם אני אסכם את העלות החודשית על פני 3 שנים (בפועל יותר, אבל אני מקצין ל 3 שנים כדי לקזז "הפתעות תחזוקה") אני מוציא את הסכום הזה בהפרשים,
אבל ההבדל בסכום הרכישה הראשוני הוא עצום, ואי אפשר להתעלם ממנו
מה גם, השוק של הכלי כיד שניה מאוד מצומצם מבחינת קהל יעד, וזה עשוי להערים קשיים במכירה, וכשמדובר בכלי כה יקר, אני מעדיף לקנות כלי שיש לו שוק גדול יותר משמעותית, עם מחיר רכישה משמעותית יותר זול.
האופציה האחרת היא לקחת הלוואה, על ההפרש הכספי שאני מסרב להוציא בהתחלה, אבל איפה זה מותיר אותי? אני מקזז את ההבדל בעלויות התחזוקה בתשלום ההלוואה.
buddy123 הי, כל החשבונות שעשית הם כמעט נכונים, עם 90 ק'מ ביום אתה באמת תחסוך סביב ה-1000ש'ח בחודש, אבל.... להשוות את ה- zero s לדיוק 390 זה לא בדיוק השוואה נכונה. אם תעמיד את הזירו מול כלי דומה לו מבחינת הביצועים תגלה שהפערים במחירי קניה מתבטלים כמעט לחלוטין ואז נתוני החיסכון הופכים להיות משמעותיים!!
בהצלחה בכל מקרה, גיל.
למה אף אחד לא מתענין ב MMX ?
היי גיל,
ברור, וגם ציינתי זאת שההשוואה היא נכונה מבחינה טכנית, אלא מבחינת עלות בלבד כדי לא להטעות
הרישוי האפור של ה-MMX מאוד בעייתי. לא ניתן לבטח, ומוגבל מאוד באזורי הרכיבה המותרים.
Sent from my XT1585 using Tapatalk