כמה זמן אתה מתכנן להישאר עם האופנוע? אם שלוש שנים ומעלה, לך על חדש, אם שנה עד ל a לך על יד שניה. הירידת ערך של חדש תתקזז יותר ככל שתחזיק את הכלי יותר.
שלום לכולם,
החלטתי לקנות אופנוע 250 סמ"ק, אחרי עיון בפורום כנראה אלך על ה-Z250.
אני בן 22, הוצאתי A1 לפני שנה, היה לי קטנוע 125 סמ"ק בגיל 18 כחצי שנה.
הנסיעות יהיו כ-25 ק"מ ליום.
אני די נעול על אופנוע מאשר קטנוע, מעדיף גם כיף בנסיעה.
אם אחליט לקנות אופנוע חדש התקציב שלי הוא 24-25 אלף נטו לאופנוע.
יש לי כמה התלבטויות.
1. האם ללכת על ה-Z250? שוב, עיינתי הרבה בפורום והבנתי שהוא מתאים לצרכים שלי, אבל רציתי לשמוע אולי יש הצעות אחרות שיתאימו לי
2. האם כדאי ללכת על אופנוע חדש? אני מאמין שיהיה לי את האופנוע לפחות לשנתיים שלוש, ותכלס ראיתי שאין הבדל עצום במחירים ביד 2 מאשר חדש מהחברה. ואם כן חדש, לחכות ל-2017? זה משנה משהו?
תודה רבה לעוזרים!
כמה זמן אתה מתכנן להישאר עם האופנוע? אם שלוש שנים ומעלה, לך על חדש, אם שנה עד ל a לך על יד שניה. הירידת ערך של חדש תתקזז יותר ככל שתחזיק את הכלי יותר.
היי,
תבדוק גם את הבנלי 250.
בהצלחה!
אל תקנה את הבנלי, שילכו לישון על האף עם האופנוע הזה.
גם מייבאים לנו את הגרסא העלובה עם הצילינדר הבודד וגם בלי ABS, לא רואה למה שווה לקנות אותו.
לדעתי תקנה Z250 יד שנייה כי גם אם נראה לך שלא, מהר מאוד תרצה משהו חזק יותר.
גם Z250 הוא צילינדר בודד ולגבי ה-ABS -הצדק עימך.
כנראה שזה השיקול היחיד נגדו. (לדעתי)
שי.
שיקולים מעניינים יש לך... כמה כלים כאלה אתה מכיר שחצו את רף ה-100 אלף קילומטר? 50 אלף? 30 אלף? אתה יודע לספר איך הם התמודדו עם הקילומטרים האלה? מה הבעיות הנפוצות של הדגם? בסדר, נגיד שבארץ הכלים חדשים והמידע עוד לא קיים - יש לך לינקים למידע הזה ממקורות בחו"ל?
וכאן, בארץ... כמה זמן לוקח לבעליהם להיפטר מהם בתום התקופה? איך זמינות החלקים אצל היבואן?
אם תדע לענות לי - הכל דבש. אם לא - אז מערכת השיקולים שלך לוקה בחסר.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אתה חד לאללה.
יודע מה ? תן לי את הנתונים שביקשת ממני על ה-Z250 ואביא לך על הבנלי.
ושים לב שאתה מדבר איתי על נפח 250 סמ"ק צילינדר בודד, כן?
100,000 ק"מ... (גיחוך קטן)
שי.
על ה-250 סינגל אין לי מידע. אני יכול לבדוק, כאן בארץ.
ב-GPX250 של האקסית שלי פתחתי מנוע בכ-80 אלף מייל (קרוב ל-130 אלף ק"מ), ולא זיהיתי סימני פתיחה קודמים. החלפתי באופן יזום רינגים וגומיות שסתומים, והאופנוע חזר לשירות. אומנם הוא טווין, אבל יש גם סינגלים שמחזיקים לא רע:
http://www.bigdogadventures.com/WR250R.htm
שני WR250R עם 50 אלף מייל (80 אלף ק"מ). מנוע לא נפתח. סינגל, ועוד אחד שעובד קשה.
אין צורך בגיחוכים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לגבי השנה, לחכות ל-2017 או שזה לא משנה?
ב2017 יגיעו הכלים בתוספת ABS,למיטב הבנתי.
הכי הגיוני ונכון שתעשה נסיעות מבחן על הכלים ותקנה את מה שלדעתך עושה אותך מאושר.
שי.
תודה על התשובה שי, כבר יש בקוואסקי ABS
סוזוקי אינזומה 250
2 צילינדרים
אני עליו כל יום 60 קמ כיוון
ונסיעות לצפון (מילואים וכזה)
ידידותי נח לא משתגע
וכלי להתחלת למידה
מצוין
Sent from my iPhone using Tapatalk
IMG_0898.JPGIMG_0899.JPG
Sent from my iPhone using Tapatalk
אהבתי את הצורה ה" קלסית" של הכלי הזה,וגם מושב נורמלי לשני אנשים.
אופנוע פשות ואמין.
מה זה ארגז ישיש לך בצד?
נערך לאחרונה על ידי Busy; 08-12-2016 בשעה 11:24.