מדהים!!! איזה יופי
עכשיו אני מבין טוב יותר מה קורה לצמיג בעת בלימה או האצה חריפה.
מדהים!!! איזה יופי
עכשיו אני מבין טוב יותר מה קורה לצמיג בעת בלימה או האצה חריפה.
גם הבלמים מתחממים לא מעט לאחר רכיבה ממושכת
מגניב ממש, תודה.
אגב, למישהו יש תיאוריה למה הצמיג במכונית F1 מתחמם יותר בחלק הפנימי מאשר בחיצוני? ציפיתי לתוצאה הפוכה.
אני משער, בגלל שהמכונית מחוברת לצמיג מהצד, זה מתנהג קצת כמו מנוף.
המשקל מופעל מהצד אז החלק שיותר קרוב אליו עובד יותר קשה.