עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: CBR600F או FZ8S?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    11

    CBR600F או FZ8S?

    אהלן חברים
    אני רוכב על SV650 כחצי שנה והגיע הזמן להתקדם.
    מצד אחד אני מאוד רוצה לוותר על המדרגה של ה100+- כוח ולעלות ל150+-, מהצד השני אינני חושב שאני אצטרך כ"כ הרבה סוסים במצערת וגם התקציב לא ככ בא לטובתי.
    אז על פיירינג אני לא אוותר, והגעתי למסקנה שזה או FZ8S או CBR600F, יש המלצות או הסתייגויות מסויימות לאחד הכלים?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    על איזה שנתון מדובר ב CBR האם הכוונה להורנט עם הפירינג?
    מנסיוני של כמעט שנתיים אני מרוצה מאוד מהפייזר (עליתי אליו מדיוורז'ן XJ6 שגם הוא היה 4 צילינדר) אתה עולה מכלי של 2 צילינדר אז יהיה לך פה משהו חדש ומעניין.
    מה הצרכים שלך מהכלי?
    Tracer 900

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    11
    הצרכים הם הנאה, ובערך 1000 ק"מ בחודש בסביבות המרכז(ת"א-הרצליה-חולון) שמתוכם רבע בערך נעשים בעיר.. (תא)
    נערך לאחרונה על ידי PazH; 29-11-2016 בשעה 23:16.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    לפני כשנתיים הייתה לי התלבטות זהה ובסוף נבחר הcbr600f 2012. יש לי נסיעות דומות לשלך והcbr עושה אותן בצורה נהדרת, מבחינת נוחות יש לו תנוחה טיפה יותר שוכבת מהפייזר אבל הוא יותר קל באופן מורגש. בגדול הפייזר טיפה יותר חזק אבל הבולמים של הcbr יותר מוצלחים ובכללי הcbr מרגיש טיפה יותר ספורטיבי.
    האמת הדרך היחידה להחליט היא לעשות נסיעת מבחן, אני אישית יותר התחברתי לcbr גם מבחינת המראה אבל זה כבר אישי. אני אישית מאוד מרוצה מהבחירה שלי וגם אחרי שנתיים לא מרגיש צורך להחליף למשהו חזק יותר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי PazH צפיה בהודעה
    הצרכים הם הנאה, ובערך 1000 ק"מ בחודש בסביבות המרכז(ת"א-הרצליה-חולון) שמתוכם רבע בערך נעשים בעיר.. (תא)
    אני מצטרף לדניאל, הבעיה עם הכלים הנ"ל שהם כבר לא נמכרים כחדשים אז נושא רכיבת המבחן קצת בעייתי, מבחינת הפייזר, אני רוכב ביומיום לרוב רק בעירוני בנוסף לרכיבות סופ"ש. ביומיום הכלי פרקטי מבחינת תנוחת הכידון, תנוחת הישיבה טובה ונוחה גם אם אתה גבוה, הנוחות טובה+ , הכסא קצת דק אבל רחב ונותן אפשרות לתזוזה ושינוי מיקום. מבחינת זווית צידוד הוא מצויין, מרגיש כמעט כמו קטנוע. חסרון בעיר, בעיקר בקיץ הוא הטמפרטורות הגבוהות של המנוע בעמידה. הבלמים טובים, הייתי שמח לעוד קצת נשיכה וכמובן ה ABS שחסר...
    אני מסכים עם מה שנכתב עליו במבחנים, סה"כ זה עדיין אופנוע תקציב שהפנינה בו היא המנוע שלו (מנוע של הפייזר 1000 במקור שבוצעו בו שינויים).

    האם שקלת גם נייקדים?
    Tracer 900

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    11
    אהלן דניאל תודה על התגובה.
    עשית נסיעת מבחן על שניהם? אם כן אשמח לדעת מה אתה הרגשת שונה עליהם.. תודה
    אשמח לקבל עוד חוות דעת

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    עשיתי נסיעת מבחן על שניהם... בגדול כמו שכתבתי, הפייזר הרגיש טיפה יותר חזק , אבל יותר כבד ופחות ספורטיבי. אני אישית יותר התחברתי לcbr, לדעתי הcbr גם נראה קצת יותר ספורטיבי אבל זה כבר עניין אישי. הפייזר הרגיש לי יותר קולבויניק וזה משהו שפחות חיפשתי. דבר אחרון אם אני זוכר נכון בפייזר הבולמים לא מתכווננים (יכול להיות שאני טועה).

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    11
    תודה.. אני כרגע עם sv שהוא גם סוג דל כלבויניק.. אין לי ככ בעיה עם סה הוא אפילו מהנה

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי PazH צפיה בהודעה
    תודה.. אני כרגע עם sv שהוא גם סוג דל כלבויניק.. אין לי ככ בעיה עם סה הוא אפילו מהנה
    ההונדה לטעמי חלש ואין בו שום אבל שום טיפת ריגוש, עדיף כבר לרדת לשנתון 2007 CBR600F עם מנוע חזק ומעניין ומיתלים הרבה יותר טובים.
    הFZ8 הרבה יותר טוב לדעתי מההונדה החדש (הורנט מוחלש עם פיריינג) .
    אם אתה מחפש כולבויניק חדש אתה יכול בתקציבים של הללו למצוא כבר אחלה דיוורזין (אם אתה הולך על הונדה זה כבר מאד קרוב).
    אתה יכול לחפש גם הונדה CB1000F שאולי קצת יותר ישן אבל יהיה עדיף משמעותית על ההונדה 600 חדש.
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    ההונדה לטעמי חלש ואין בו שום אבל שום טיפת ריגוש, עדיף כבר לרדת לשנתון 2007 CBR600F עם מנוע חזק ומעניין ומיתלים הרבה יותר טובים.
    הFZ8 הרבה יותר טוב לדעתי מההונדה החדש (הורנט מוחלש עם פיריינג) .
    אם אתה מחפש כולבויניק חדש אתה יכול בתקציבים של הללו למצוא כבר אחלה דיוורזין (אם אתה הולך על הונדה זה כבר מאד קרוב).
    אתה יכול לחפש גם הונדה CB1000F שאולי קצת יותר ישן אבל יהיה עדיף משמעותית על ההונדה 600 חדש.

    אם אני יכול להתעלק על השרשור, גם אני שקלתי את הCBR650F
    אני מגיע מנייקד 500 ובא לי להתקדם לאופנוע חזק יותר עם פיירינג
    אם ההונדה לא באה בחשבון מה נשאר? זה חייב להיות חדש בגלל הצורת תשלום (מימון הסדר)
    נערך לאחרונה על ידי סער666; 01-12-2016 בשעה 08:52.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185
    סתם ככה יש לי CBR650F למכירה עם 13 אלף קמ עוד באחריות מודל 15

    משקף משופר ידיות מתכווננות מלא, סליידרים, מערכת פליטה של רמוס, כיסוי מושב אחורי תאורת לד קדימה ואחורה, מחרשה וכן הלאה.....
    האופנוע מושלם.
    0508111711

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185

    זה האופנוע

    ......
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    משה לא מדובר פה בהונדה החדש... מדובר בcbr600f 2011-2013 l, הורנט עם פיירינג. מנוע זהה לזה שיש בהורנט עם 102 כ"ס ובולמים של showa שעדיפים מהבולמים בפייזר.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
    אם אני יכול להתעלק על השרשור, גם אני שקלתי את הCBR650F
    אני מגיע מנייקד 500 ובא לי להתקדם לאופנוע חזק יותר עם פיירינג
    אם ההונדה לא באה בחשבון מה נשאר? זה חייב להיות חדש בגלל הצורת תשלום (מימון הסדר)
    אם זה חדש אתה יכול לבצע רכיבות מבחן אולי ההונדה כן יקלע לטעמך, ממה שידוע לי רוב כלי הביניים בקבוצת ה 600-750 הם בתצורת נייקד- mt 07/09 , z-800 , אפריליה שיבר, SV, gsr
    Tracer 900

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    אם זה חדש אתה יכול לבצע רכיבות מבחן אולי ההונדה כן יקלע לטעמך, ממה שידוע לי רוב כלי הביניים בקבוצת ה 600-750 הם בתצורת נייקד- mt 07/09 , z-800 , אפריליה שיבר, SV, gsr
    זה בדיוק העניין. אם ההונדה תאכזב ברכיבת מבחן, אין לי אלטרנטיבה בקטגוריה של כלי הביניים.

אשכולות דומים

  1. למכירה cbr600f 2012
    על ידי daniel cbr בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-09-2015, 12:31
  2. התלבטות בבחירת אופנוע: CBR600F vs. CBR650F
    על ידי diesel בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 30-09-2015, 09:25
  3. מחפש לקנות : Gsr750 / cbr600f
    על ידי JaniR בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-05-2015, 19:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO