על איזה שנתון מדובר ב CBR האם הכוונה להורנט עם הפירינג?
מנסיוני של כמעט שנתיים אני מרוצה מאוד מהפייזר (עליתי אליו מדיוורז'ן XJ6 שגם הוא היה 4 צילינדר) אתה עולה מכלי של 2 צילינדר אז יהיה לך פה משהו חדש ומעניין.
מה הצרכים שלך מהכלי?
אהלן חברים
אני רוכב על SV650 כחצי שנה והגיע הזמן להתקדם.
מצד אחד אני מאוד רוצה לוותר על המדרגה של ה100+- כוח ולעלות ל150+-, מהצד השני אינני חושב שאני אצטרך כ"כ הרבה סוסים במצערת וגם התקציב לא ככ בא לטובתי.
אז על פיירינג אני לא אוותר, והגעתי למסקנה שזה או FZ8S או CBR600F, יש המלצות או הסתייגויות מסויימות לאחד הכלים?
על איזה שנתון מדובר ב CBR האם הכוונה להורנט עם הפירינג?
מנסיוני של כמעט שנתיים אני מרוצה מאוד מהפייזר (עליתי אליו מדיוורז'ן XJ6 שגם הוא היה 4 צילינדר) אתה עולה מכלי של 2 צילינדר אז יהיה לך פה משהו חדש ומעניין.
מה הצרכים שלך מהכלי?
Tracer 900
הצרכים הם הנאה, ובערך 1000 ק"מ בחודש בסביבות המרכז(ת"א-הרצליה-חולון) שמתוכם רבע בערך נעשים בעיר.. (תא)
נערך לאחרונה על ידי PazH; 29-11-2016 בשעה 23:16.
לפני כשנתיים הייתה לי התלבטות זהה ובסוף נבחר הcbr600f 2012. יש לי נסיעות דומות לשלך והcbr עושה אותן בצורה נהדרת, מבחינת נוחות יש לו תנוחה טיפה יותר שוכבת מהפייזר אבל הוא יותר קל באופן מורגש. בגדול הפייזר טיפה יותר חזק אבל הבולמים של הcbr יותר מוצלחים ובכללי הcbr מרגיש טיפה יותר ספורטיבי.
האמת הדרך היחידה להחליט היא לעשות נסיעת מבחן, אני אישית יותר התחברתי לcbr גם מבחינת המראה אבל זה כבר אישי. אני אישית מאוד מרוצה מהבחירה שלי וגם אחרי שנתיים לא מרגיש צורך להחליף למשהו חזק יותר.
אני מצטרף לדניאל, הבעיה עם הכלים הנ"ל שהם כבר לא נמכרים כחדשים אז נושא רכיבת המבחן קצת בעייתי, מבחינת הפייזר, אני רוכב ביומיום לרוב רק בעירוני בנוסף לרכיבות סופ"ש. ביומיום הכלי פרקטי מבחינת תנוחת הכידון, תנוחת הישיבה טובה ונוחה גם אם אתה גבוה, הנוחות טובה+ , הכסא קצת דק אבל רחב ונותן אפשרות לתזוזה ושינוי מיקום. מבחינת זווית צידוד הוא מצויין, מרגיש כמעט כמו קטנוע. חסרון בעיר, בעיקר בקיץ הוא הטמפרטורות הגבוהות של המנוע בעמידה. הבלמים טובים, הייתי שמח לעוד קצת נשיכה וכמובן ה ABS שחסר...
אני מסכים עם מה שנכתב עליו במבחנים, סה"כ זה עדיין אופנוע תקציב שהפנינה בו היא המנוע שלו (מנוע של הפייזר 1000 במקור שבוצעו בו שינויים).
האם שקלת גם נייקדים?
Tracer 900
אהלן דניאל תודה על התגובה.
עשית נסיעת מבחן על שניהם? אם כן אשמח לדעת מה אתה הרגשת שונה עליהם.. תודה
אשמח לקבל עוד חוות דעת
עשיתי נסיעת מבחן על שניהם... בגדול כמו שכתבתי, הפייזר הרגיש טיפה יותר חזק , אבל יותר כבד ופחות ספורטיבי. אני אישית יותר התחברתי לcbr, לדעתי הcbr גם נראה קצת יותר ספורטיבי אבל זה כבר עניין אישי. הפייזר הרגיש לי יותר קולבויניק וזה משהו שפחות חיפשתי. דבר אחרון אם אני זוכר נכון בפייזר הבולמים לא מתכווננים (יכול להיות שאני טועה).
תודה.. אני כרגע עם sv שהוא גם סוג דל כלבויניק.. אין לי ככ בעיה עם סה הוא אפילו מהנה
ההונדה לטעמי חלש ואין בו שום אבל שום טיפת ריגוש, עדיף כבר לרדת לשנתון 2007 CBR600F עם מנוע חזק ומעניין ומיתלים הרבה יותר טובים.
הFZ8 הרבה יותר טוב לדעתי מההונדה החדש (הורנט מוחלש עם פיריינג) .
אם אתה מחפש כולבויניק חדש אתה יכול בתקציבים של הללו למצוא כבר אחלה דיוורזין (אם אתה הולך על הונדה זה כבר מאד קרוב).
אתה יכול לחפש גם הונדה CB1000F שאולי קצת יותר ישן אבל יהיה עדיף משמעותית על ההונדה 600 חדש.
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
סתם ככה יש לי CBR650F למכירה עם 13 אלף קמ עוד באחריות מודל 15
משקף משופר ידיות מתכווננות מלא, סליידרים, מערכת פליטה של רמוס, כיסוי מושב אחורי תאורת לד קדימה ואחורה, מחרשה וכן הלאה.....
האופנוע מושלם.
0508111711
......
משה לא מדובר פה בהונדה החדש... מדובר בcbr600f 2011-2013 l, הורנט עם פיירינג. מנוע זהה לזה שיש בהורנט עם 102 כ"ס ובולמים של showa שעדיפים מהבולמים בפייזר.