זה בדיוק העניין. אם ההונדה תאכזב ברכיבת מבחן, אין לי אלטרנטיבה בקטגוריה של כלי הביניים.
מה קריטי כ"כ בפירינג? האמת שלא סתם שאין כרגע כמעט דגמים אם פירניג, הנייקד על כל צורותיו מאוד פופולרי כיופם והוא גם יותר פרקטי ליוניום ובמקרים של החלקות.
אפשר להסתפק במגן רוח ופירינג חלקי או גם אם אין מגן רוח אז להוסיף.
מה קריטי כ"כ בפירינג? האמת שלא סתם שאין כרגע כמעט דגמים אם פירניג, הנייקד על כל צורותיו מאוד פופולרי כיופם והוא גם יותר פרקטי ליוניום ובמקרים של החלקות.
אפשר להסתפק במגן רוח ופירינג חלקי או גם אם אין מגן רוח אז להוסיף.
ממש לא קריטי, יותר עניין של חשק מאשר פרקטיות
נערך לאחרונה על ידי סער666; 03-12-2016 בשעה 13:50.
תודה על התגובות..
בהתחשב בנסיבות יש לי דיל הרבה יותר מפתה עם פייזר מאשר עם cbr - נעדכן בהמשך ..
טוב לשמוע :-)
אני רק אוסיף את השנקל שלי...
רוכב יום יום על fz8 (נייקד) על קו ירושלים תל אביב. כיף של אופנוע, תנוחה נוחה, מנוע ממש מהנה, במיוחד בין 7-9.5 אלף סל"ד.
לא תתחרט
טוב לשמוע :-)
אני רק אוסיף את השנקל שלי...
רוכב יום יום על fz8 (נייקד) על קו ירושלים תל אביב. כיף של אופנוע, תנוחה נוחה, מנוע ממש מהנה, במיוחד בין 7-9.5 אלף סל"ד.
לא תתחרט
מחזק! באמת שאין לי אינטרס סמוי ואני בטוח שההונדה נהדר, אבל אם יש לך דיל טוב על הפייזר לך על זה.