עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: מחפש דוש עם נטייה לשטח

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    7

    מחפש דוש עם נטייה לשטח

    שלום
    מתלבט בין 4 דגמים:
    125 דופ- קטמ, ה.מ six cop
    250 מרובע- ajp pr5 או crf250l
    קראתי עליהם בכל חור אפשרי התרשמתי בנסיעת מבחן על שני המרובעים אך הדופ קורץ לי מאוד. האחזקה של ארבעתם לא אמורה להיות גבוהה בסהכ.
    תקציב 25-30k והעדפה מסוכנות (בגלל אשראי)
    אני אוהב גז והרבה..שאני קורא על אופנוע מסויים שאומרים שהוא "מתפרץ מידי" מעיף רוכבים באויר" "לא למתחילים" וכד אז את אותו כלי הייתי רוצה אבל אין תקציב של 50/60 k ומעלה ואופנוע פחות 2010/09 לא ככ הייתי רוצה (למרות שיהיו כאלו שיתנגדו לאמרה זו על השנתון.
    הנוחות על הכביש לא מעניינת אותי בכלל בשביל הקילומטרים הבודדים שאני עושה בשבוע.
    הajp לדעתי המנצח בחבורה אך לא ככ זמין בסוכנויות במחיר הזה למרות שדופ שוב מאוד קורץ
    אשמח להמלצות איזה מהם יהיה חווית שטח הכי טובה
    תודה לעונים
    נערך לאחרונה על ידי asafs; 03-12-2016 בשעה 15:08.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    היי אסף. ראשית, מה הנסיון שלך ברכיבה? איפה אתה מתכוון לרכב?

    אני חושב שהגעת למסקנה נכונה.
    קצת קשה להכניס את ה CRF-L וכל השאר לאותו משפט. זה לא באמת אופנוע שטח אלא פשרה למי שרוצה לרכב הרבה בכביש ולרדת לשטח קל מדי פעם.
    לגבי שאר התמודדים; הסיקס קומפ הוא כלי מגניב, לא יקר לקניה ולאחזקה(במידה ומצאת אחד שמור) ובגדול די עונה על הדרישות הכלליות שלך וישאיר לך עודף.
    הקטמ מדהים ( היה לי שניים במשך 4 שנים) בית ספר אמיתי לרכיבת אנדורו אבל, אחזקה לא מתפשרת של כלי מקצועי על כל המשתמע מכך, רק ברמת התחזוקה בלבד(מעבר לתקלות ) תתכונן להוצאה של אלפי שקלים בשנה. אין ארוחות חינם...
    אישית, אני מאוד מחובר לPR5. אופנוע שטח רב-גווני שמסוגל לבצע גם טיולים בנעם מצד אחד וגם אנדורו אמיתי בכל תוואי בצורה טובה, עם מבנה , מתלים ושלדה מצויינים לטעמי.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    182
    תפור עליך הWR250R לדעתי.
    דוש חריף עם יכולות שטח גבוהות וייכנס לך בתקציב אחד משנתון גבוה יחסית.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    לארצנו הקטנטונת אין על WR250R.
    פשוט תופר הכל.
    הוא עושה הכל,משייט 120 על הכביש בכיף.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    7
    האחזקה של ה2 מרובעים שציינתי לא יקרה במיוחד, יחסית
    ואומרים שדו'פים בשורה התחתונה לרוב יותר זולים
    אז הקטמ יקר לאחזקה משמעותית בהשוואה ל2 המרובעים?
    אגב, כמה ההבדל בין הקטמ לsix בכ'ס ומומנט
    האם הוא הבדל מורגש מאוד בשטח ובכביש יחד

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אתה מטפל לבד או במוסך?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    125 דו"פ הוא לא דו"ש. זה אופנוע אנדורו שלא מתאים לכביש. יש לו רישוי צהוב וטכנית ניתן לרכוב בכביש אבל המהירות שלו די מוגבלת ותדירות הטיפולים (לפי שעות מנוע) תהיה גבוהה.
    250 מרובע יכול להתאים.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    AMI הטיפולים בסיקס קומפ הם לפי קילומטראז'. לא מדובר באופנוע מקצועי (בדומה לאפריליה RX125 שמשתמש באותו המנוע של רוטאקס) אלא באופנוע דו"ש דו פעימתי (כמו שהיה פעם 50 סמ"ק) עם מתלים טובים וביצועים לא רעים.
    ההבדל בין הקטמ ל SIX קומפ בביצועים הוא לא קטן בכלל אך עלויות האחזקה שונות בתכלית.

  9. #9
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    ציטוט נכתב במקור על ידי Botzon צפיה בהודעה
    AMI הטיפולים בסיקס קומפ הם לפי קילומטראז'. לא מדובר באופנוע מקצועי (בדומה לאפריליה RX125 שמשתמש באותו המנוע של רוטאקס) אלא באופנוע דו"ש דו פעימתי (כמו שהיה פעם 50 סמ"ק) עם מתלים טובים וביצועים לא רעים.
    ההבדל בין הקטמ ל SIX קומפ בביצועים הוא לא קטן בכלל אך עלויות האחזקה שונות בתכלית.
    HM450 מיובא לארץ?
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  10. #10
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    שכחתי לציין עם רישוי צהוב?
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    הונדה הפסיקו את שיתוף הפעולה שלהם עם Moto Spa האיטלקית לפני כמה שנים ובכך תם עידן הונדה-מונטסה כמו שהכרנו, היום מי שמייצר בעיקר את אופנועי הונדה עם תקינת כביש לאירופה הם RED MOTO מהם קונה יבואן הונדה את האופנועים שהוא מביא לארץ.
    עקב הפסקת הפעילות והפסקת הייצור ע"י מוטו ספא כמובן שגם אנחנו, ה.מ. , הפסקנו לייבא את HM.
    לארץ הגיע ה HM 450 גם בגרסאות ה X וגם בגרסאות הR ברישוי צהוב , עד שנת 2014.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    הייתה לי אפריליה RX וזה אותו מנוע רוטקס כמו בסיקסקומפ ואפילו הסיקסקומפ יותר חזק כי המנוע שם במלוא הפונטנציאל..
    אני עם הRX מוגבלת הייתי מטפל לפי ק"מ, אין מצב שתטפל לפי ק"מ בסיקסקומפ, ואם כן אז באינטרבלים מאוד קצרים.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    sixcomp.jpg

    מצ"ב טבלת טיפולים לסיקס קומפ
    מוסיף - שמן גיר כל 500 ק"מ, פלאג כל 5000.
    נערך לאחרונה על ידי Botzon; 04-12-2016 בשעה 16:31.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    7
    מוסך

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אתה מטפל לבד או במוסך?
    מוסך

אשכולות דומים

  1. חזרה לשטח עם דו״ש בתקציב דל
    על ידי m.c. בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 03-12-2016, 13:03
  2. למכירה מכנסיים וחולצה לשטח
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 11:29
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 09:23
  4. ציוד מיגון לשטח
    על ידי יאיר בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 10:40
  5. כלי לשטח
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 11:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO