עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: מחפש דוש עם נטייה לשטח

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי Botzon צפיה בהודעה
    AMI הטיפולים בסיקס קומפ הם לפי קילומטראז'. לא מדובר באופנוע מקצועי (בדומה לאפריליה RX125 שמשתמש באותו המנוע של רוטאקס) אלא באופנוע דו"ש דו פעימתי (כמו שהיה פעם 50 סמ"ק) עם מתלים טובים וביצועים לא רעים.
    ההבדל בין הקטמ ל SIX קומפ בביצועים הוא לא קטן בכלל אך עלויות האחזקה שונות בתכלית.
    זה שהה.מ לא אנדורו מקצועי זה ברור. רק הקטמ והpr5 מקצועיים.
    השאלה כמה הכוח של הה.מ נופל מהקטמ.. בעיקר בשבילים ומסלולים, פחות אנדורו טכני

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    אופנועים שונים. מסרתי לא מזמן סיקס קומפ משומש ללקוח, עבור בבן שלו. הוא עצמו רוכב על הוסבארג 450..
    עשה סיבוב אצלו במשק על הסיקס קומפ והחיוך לא ירד, נראה לי שזה אומר הכל. הכלי זריז ומאוד מגניב.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  3. #18
    אופנוע זה לא חתונה קתולית...
    קח מה שמוצא חן בעיניך כרגע. אם בעתיד אחרי הקניה תראה שהכלי לא מתאים לך (תאמין לי שלא תהיה הראשון שזה קורה לו) - אז פשוט מחליפים.

    נ-ב: אני אישית על WR250R שכמעט ומעולם לא ראה שטח (בינתיים עם סט סופרמוטו שהשאלתי מחבר אני רוכב איתו רק ברחובות העיר הגדולה), אז לא יכול להמליץ לך יותר מדי על ענייני ביצועים בשטח.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    בוצון הטבלה שהעלת קצת יותר הגיונית, אהבתי שרשום למעלה לשימוש חובבני..
    מי שנותן בגז שיצפה לקצץ שם את כל האינטרבלים בחצי.
    ואז קיבלת אופנוע שמחליף בוכנה כל 4000 ק"מ.
    לא לספר סיפורי סבתא, היה לי בדיוק אותו מנוע ועוד מוגבל, ועם יד טובה על הגז לא היה מחזיק 12,000 ק"מ על אותה הבוכנה, שלא לדבר על רינגים.

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    לא סיפורים ולא נעליים. בדיוק כמו שבKTM מצויין שימוש חובבני או תחרותי בטבלת טיפולים.
    אל תתחיל עכשיו עם "יד חזקה על הגז", לא אני ולא אתה מגדירים מה זה יד טובה על הגז. לא משנה איך רוכבים, כל 4 אלף ק"מ (שזה למעלה מ100 שעות מנוע) צריך להרים ראש ולבדוק, אם הכל תקין ניתן להמשיך על הבוכנה הזאת עד 8 אלף ק"מ (למעלה מ200) שעות , זה מרווח סביר מאוד לטיפולים באופנוע דו"פ . לרוכב סופ"ש זה בוכנה אחת לשנה אולי, מה שמציב את האחזקה כאן לפשוטה מאוד.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    מסכים איתך לגבי רוכב סופ"ש, האחזקה פחות תשחק תפקיד במיוחד אם הוא מתחיל ולא מותח גבולות.
    אבל מה זה כבר יד חזקה על הגז?
    כולה 125.. מבלי לזלזל חלילה, להביא אותו לסוף המצערת זה מתבקש קל והגיוני..
    ולא נשכח שחוץ מהערסים שמרימים גלגל בשכונה, מי שרוכב אנדורו רוכב בבוץ בגשם בתוך מים לפעמים..
    להמשיך?

  7. #22
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    בקיצור... גילוי נאות.

אשכולות דומים

  1. חזרה לשטח עם דו״ש בתקציב דל
    על ידי m.c. בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 03-12-2016, 13:03
  2. למכירה מכנסיים וחולצה לשטח
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 11:29
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 09:23
  4. ציוד מיגון לשטח
    על ידי יאיר בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 10:40
  5. כלי לשטח
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 11:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO