אופנועים שונים. מסרתי לא מזמן סיקס קומפ משומש ללקוח, עבור בבן שלו. הוא עצמו רוכב על הוסבארג 450..
עשה סיבוב אצלו במשק על הסיקס קומפ והחיוך לא ירד, נראה לי שזה אומר הכל. הכלי זריז ומאוד מגניב.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אופנועים שונים. מסרתי לא מזמן סיקס קומפ משומש ללקוח, עבור בבן שלו. הוא עצמו רוכב על הוסבארג 450..
עשה סיבוב אצלו במשק על הסיקס קומפ והחיוך לא ירד, נראה לי שזה אומר הכל. הכלי זריז ומאוד מגניב.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אופנוע זה לא חתונה קתולית...
קח מה שמוצא חן בעיניך כרגע. אם בעתיד אחרי הקניה תראה שהכלי לא מתאים לך (תאמין לי שלא תהיה הראשון שזה קורה לו) - אז פשוט מחליפים.
נ-ב: אני אישית על WR250R שכמעט ומעולם לא ראה שטח (בינתיים עם סט סופרמוטו שהשאלתי מחבר אני רוכב איתו רק ברחובות העיר הגדולה), אז לא יכול להמליץ לך יותר מדי על ענייני ביצועים בשטח.
בוצון הטבלה שהעלת קצת יותר הגיונית, אהבתי שרשום למעלה לשימוש חובבני..
מי שנותן בגז שיצפה לקצץ שם את כל האינטרבלים בחצי.
ואז קיבלת אופנוע שמחליף בוכנה כל 4000 ק"מ.
לא לספר סיפורי סבתא, היה לי בדיוק אותו מנוע ועוד מוגבל, ועם יד טובה על הגז לא היה מחזיק 12,000 ק"מ על אותה הבוכנה, שלא לדבר על רינגים.
לא סיפורים ולא נעליים. בדיוק כמו שבKTM מצויין שימוש חובבני או תחרותי בטבלת טיפולים.
אל תתחיל עכשיו עם "יד חזקה על הגז", לא אני ולא אתה מגדירים מה זה יד טובה על הגז. לא משנה איך רוכבים, כל 4 אלף ק"מ (שזה למעלה מ100 שעות מנוע) צריך להרים ראש ולבדוק, אם הכל תקין ניתן להמשיך על הבוכנה הזאת עד 8 אלף ק"מ (למעלה מ200) שעות , זה מרווח סביר מאוד לטיפולים באופנוע דו"פ . לרוכב סופ"ש זה בוכנה אחת לשנה אולי, מה שמציב את האחזקה כאן לפשוטה מאוד.
מסכים איתך לגבי רוכב סופ"ש, האחזקה פחות תשחק תפקיד במיוחד אם הוא מתחיל ולא מותח גבולות.
אבל מה זה כבר יד חזקה על הגז?
כולה 125.. מבלי לזלזל חלילה, להביא אותו לסוף המצערת זה מתבקש קל והגיוני..
ולא נשכח שחוץ מהערסים שמרימים גלגל בשכונה, מי שרוכב אנדורו רוכב בבוץ בגשם בתוך מים לפעמים..
להמשיך?
בקיצור... גילוי נאות.