כשאתם מדברים על דציבלים אתם מדברים על בדיקות עם מכשור מתאים זה אחלה, בארץ זה לא עובד ככה. גם אם ההגיון וכל הוכחה מדעית עומדת לצידך במקרה של אגזוז רועש לצורך העניין והטסטר כמו במקרה הנוכחי טוען שהאגזוז רועש, ואתה טוען שבדיקה לפי האוזן היא לא בדיקה - הוא יגיד לך אוקיי, האגזוז הזה לא מקורי, לא רשום ברשיון, ואני לא מעביר אותו טסט. אם היצרן מאשר אותו גש ותביא אישור מהיצרן של האופנוע שהוא מאשר את האגזוז הזה לכלי הזה, תאשר אותו בעמדה 1 ברשיון ואני אעביר לך אותו בלי בעיה.
כמובן שאחרי שהוא אמר לך את זה אתה יכול לדבר ללאמפה כי לא סוזוקי ולא עופר אבניר יתנו לך שום אישור בנושא ובעמדה מס 1 לא יאשרו לך שום דבר כזה ברשיון והוא גם יודע את זה.
בארץ בניגוד לכל ארץ נורמלית בעולם העסק עובד הפוך - אם אתה רוצה לערער על הכשלה כלשהי (לדוגמה "האגזוז הזה חוקי") חובת ההוכחה היא עליך, לא על הטסטר ולא על המכון (לך תביא אישור מהיצרן).
העיצה שלי היא כמו שאמרת לנסות לאתר מישהו עם כלי דומה להחליף אגזוז רק לטסט אולי אפילו תמורת כמה שקלים בשביל הכוונה הטובה, או לחכות חודש עד שתוכל לגשת למכון אחר ולשם אני מקווה שכבר תגיע עם המשתיק מורכב מראש.


 
			
			


 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה