עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 24 מ 24

אשכול: (כ"ע) מחפש צמיגים שיתנו אורך חיים גבוה על חשבון אחיזה

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הפירלי אנגל גיטי נדיר שמפרפר כשחם

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tunfash צפיה בהודעה
    אתה מתכוון לפיילוט רואד 4?
    תוכל לציין את המחיר?
    כן.
    הפירלי הוא ספורטיבי יותר.
    אני הלכתי על המישלן כי הוא טוב יותר בחורף.
    קניתי דרך ספורטישופ, המחירים במוסכים הם ממש לא ריאלים.
    אני חושב שסט עולה 1800
    אני החלפתי רק אחורי כי קדמי היה לי כבר. והוא עלה לי 950 שקלים .

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    כן.
    הפירלי הוא ספורטיבי יותר.
    אני הלכתי על המישלן כי הוא טוב יותר בחורף.
    קניתי דרך ספורטישופ, המחירים במוסכים הם ממש לא ריאלים.
    אני חושב שסט עולה 1800
    אני החלפתי רק אחורי כי קדמי היה לי כבר. והוא עלה לי 950 שקלים .
    תודה
    עזרתי לי מאווד..

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    רק שים לב שגם לי המישלין רואד 4 בחיים לא פירפר כי הרוב נוסע מחוץ לעיר.
    ברגע שביליתי יום בתל אביב בשרב של 45-47 מעלות הצמיג היה מפרפר המוון.

    גם נסיעה מהירה שוחק אותו מהר מאוד.

    אם אתה מבלה המון בחוץ ומעט בטמפרטורות גבוהות הוא מעולה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אני רוכב יחסית מהר,
    והצמיג לא נשחק לי מהר בכלל, גם אני שמעתי על האגדה הזאת שהוא מפרפר בשרב, לא נתקלתי בזה, גם בחול מדברים על זה שמגיעים איתו לטמפ' גבוהה הוא מחליק,
    גם ברכיבה ספורטיבית ביום חם לא היה לי איבודי אחיזה...ככה שהתאוריה טובה אולי למסלול, לא ל"פסים"

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tunfash צפיה בהודעה
    תודה כל התגובה
    האם הצמיג מפרפר גם שהוא חם?
    בכיף.
    על אספלט טוב הוא אוחז מעולה כשהוא חם, כשהכביש חלק יחסית הוא יפרפר גם כשהצמיג בטמפרטורת עבודה.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    דוקאטי מולטסיטראדה 1100. מותקן סט של אנג'ל GT, כרגע עם כמעט 20K ק"מ.
    נשאר על הצמיגים עוד 30-40 אחוז. המתכון - יד ימין רגועה (99.9% מהזמן לא עובר את ה-160, האצות הדרגתיות ), הקפדה על לחצי אויר תקינים ותכנון מקדים של קו התנועה, שמאפשר מינימום האצות ובלימות. אני מאמין שאחליף את הסט כשיהיה עליו כ-30 אלף ק"מ,
    די מרוצה מהאחיזה גם כשהצמיגים קרים, אם כי זכור לי שהאנג'ל ST שהיו לי בזמנו (על אופנוע אחר) הרגישו טיפה יותר דביקים, והם החזיקו אצלי כ-25K (בנדיט 1200). לא הייתה לי אף תלונה לצמיגים גם במהלך הסופה בשבוע שעבר.
    סה"כ - האנג'ל GT הוא צמיג מעולה. מה גם, רינוטייר עושים להם יבוא מקביל במחירים שווים לכל נפש.

    חבר עם MT-09 בתוואי נסיעה דומה, אבל יד ימין כבדה בהרבה - הוציא כ-16 אלף ק"מ מהמישלן פיילוט רואד 4 האחורי (לעומת 8.5K שהוא הוציא מהדאנלופ המקורי). הוא התלונן שהוא לא אוהב את התחושה מהמישלנים, לא כ"כ מרוצה מרמת האחיזה שהם מספקים ואינו מתכוון לרכוש אותם שוב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    בבאנדיט הרגשתה יותר אחיזה בגלל שהצמיג התאים פחות, לבאנדיט שמים את Angel a
    Angel gt e
    כמו שגם הסיבי 1000 מקבל ובגדול כל הכלים הגדולים מ600 אראר עם 180/55-17

    הדוקאטי שלך קאטקוב אני פחות מכיר אז לא יודע עליו .

    אצלי מה שאני יכול הגיד על ה800 אסטי, האצות חזקות,בלימות חזקות ,נסיעה מפותלת והרהרית לעבודה עם הרבה נסיעה מנהלתית ישרה בכביש מהיר.

    משלין רואד 3 החזיק 12 אלף
    משלין רואד 4 החזיק 14 אלף
    פילוט פאוואר 2 החזיק 1500-1800 קמ
    משלין רואד 4 גיטי 34אלף
    קונטיננטל רואד אטאק 2 10 אלף
    קונטיננטל רואד אטאק 2 גיטי 21 אלף
    מצלר זד 8 או 27 אלף לאחורי

    אצל אבא שהוא מאיץ חזק ממני ונסועה של יותר פקקים והשתחלות גם כן 800 אסטי.

    אנגלים אסטי רגילים 12 אלף
    דאנלופ רואד סמארט 8 אלף
    משלין רואד 4 גיטי כבר עשה 27 ועדיין חי.


    אצל אישתי 800 אר
    שמתי לה אנגל גיטי אי, אבל היא כרגע בגלל הנסיבות לא יכולה לרכב אז נקבל סטטיסטיקה רק עוד לפחות שנתיים.

    אנגל גיטי רגיל מחזיק על הדגמים האלה כ15 אלף


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 07-12-2016 בשעה 08:46.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #24
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    אני כרגע על מישלין PR 4 רגיל (לא GT): 14 אלף ק"מ, שנתיים וחצי. שחיקה סימטרית בין קדמי ואחורי עם 50% לפחות.
    נוסע רק טיולי סופ"ש, המון בינעירוני, אופי רכיבה 70% חלק - 30% אטרף, רק בתנאים יבשים, מרכיב מעט.
    לאחרונה הצמיגים מתחילים להראות סימני יובש כפונקציה של הגיל.
    הסט הבא יהיה כנראה PR4 GT.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

אשכולות דומים

  1. מחפש כפפות גורטקס לחורף
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 17:29
  2. אורך חיים לקסדה והאם עדיפה יקרה?
    על ידי enegbi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 50
    הודעה אחרונה: 21-02-2016, 07:57
  3. מחפש אופניים למסירה. בכל מצב. חייל
    על ידי א.כ.א.ב בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-10-2015, 18:09
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 03-10-2015, 23:54
  5. אורך חיים של פלאג פשוט
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 09:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO