הפירלי אנגל גיטי נדיר שמפרפר כשחם
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
רק שים לב שגם לי המישלין רואד 4 בחיים לא פירפר כי הרוב נוסע מחוץ לעיר.
ברגע שביליתי יום בתל אביב בשרב של 45-47 מעלות הצמיג היה מפרפר המוון.
גם נסיעה מהירה שוחק אותו מהר מאוד.
אם אתה מבלה המון בחוץ ומעט בטמפרטורות גבוהות הוא מעולה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני רוכב יחסית מהר,
והצמיג לא נשחק לי מהר בכלל, גם אני שמעתי על האגדה הזאת שהוא מפרפר בשרב, לא נתקלתי בזה, גם בחול מדברים על זה שמגיעים איתו לטמפ' גבוהה הוא מחליק,
גם ברכיבה ספורטיבית ביום חם לא היה לי איבודי אחיזה...ככה שהתאוריה טובה אולי למסלול, לא ל"פסים"
דוקאטי מולטסיטראדה 1100. מותקן סט של אנג'ל GT, כרגע עם כמעט 20K ק"מ.
נשאר על הצמיגים עוד 30-40 אחוז. המתכון - יד ימין רגועה (99.9% מהזמן לא עובר את ה-160, האצות הדרגתיות ), הקפדה על לחצי אויר תקינים ותכנון מקדים של קו התנועה, שמאפשר מינימום האצות ובלימות. אני מאמין שאחליף את הסט כשיהיה עליו כ-30 אלף ק"מ,
די מרוצה מהאחיזה גם כשהצמיגים קרים, אם כי זכור לי שהאנג'ל ST שהיו לי בזמנו (על אופנוע אחר) הרגישו טיפה יותר דביקים, והם החזיקו אצלי כ-25K (בנדיט 1200). לא הייתה לי אף תלונה לצמיגים גם במהלך הסופה בשבוע שעבר.
סה"כ - האנג'ל GT הוא צמיג מעולה. מה גם, רינוטייר עושים להם יבוא מקביל במחירים שווים לכל נפש.
חבר עם MT-09 בתוואי נסיעה דומה, אבל יד ימין כבדה בהרבה - הוציא כ-16 אלף ק"מ מהמישלן פיילוט רואד 4 האחורי (לעומת 8.5K שהוא הוציא מהדאנלופ המקורי). הוא התלונן שהוא לא אוהב את התחושה מהמישלנים, לא כ"כ מרוצה מרמת האחיזה שהם מספקים ואינו מתכוון לרכוש אותם שוב.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
בבאנדיט הרגשתה יותר אחיזה בגלל שהצמיג התאים פחות, לבאנדיט שמים את Angel a
Angel gt e
כמו שגם הסיבי 1000 מקבל ובגדול כל הכלים הגדולים מ600 אראר עם 180/55-17
הדוקאטי שלך קאטקוב אני פחות מכיר אז לא יודע עליו .
אצלי מה שאני יכול הגיד על ה800 אסטי, האצות חזקות,בלימות חזקות ,נסיעה מפותלת והרהרית לעבודה עם הרבה נסיעה מנהלתית ישרה בכביש מהיר.
משלין רואד 3 החזיק 12 אלף
משלין רואד 4 החזיק 14 אלף
פילוט פאוואר 2 החזיק 1500-1800 קמ
משלין רואד 4 גיטי 34אלף
קונטיננטל רואד אטאק 2 10 אלף
קונטיננטל רואד אטאק 2 גיטי 21 אלף
מצלר זד 8 או 27 אלף לאחורי
אצל אבא שהוא מאיץ חזק ממני ונסועה של יותר פקקים והשתחלות גם כן 800 אסטי.
אנגלים אסטי רגילים 12 אלף
דאנלופ רואד סמארט 8 אלף
משלין רואד 4 גיטי כבר עשה 27 ועדיין חי.
אצל אישתי 800 אר
שמתי לה אנגל גיטי אי, אבל היא כרגע בגלל הנסיבות לא יכולה לרכב אז נקבל סטטיסטיקה רק עוד לפחות שנתיים.
אנגל גיטי רגיל מחזיק על הדגמים האלה כ15 אלף
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 07-12-2016 בשעה 08:46.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני כרגע על מישלין PR 4 רגיל (לא GT): 14 אלף ק"מ, שנתיים וחצי. שחיקה סימטרית בין קדמי ואחורי עם 50% לפחות.
נוסע רק טיולי סופ"ש, המון בינעירוני, אופי רכיבה 70% חלק - 30% אטרף, רק בתנאים יבשים, מרכיב מעט.
לאחרונה הצמיגים מתחילים להראות סימני יובש כפונקציה של הגיל.
הסט הבא יהיה כנראה PR4 GT.
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T