äôéøìé àðâì âéèé ðãéø ùîôøôø ëùçí
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ø÷ ùéí ìá ùâí ìé äîéùìéï øåàã 4 áçééí ìà ôéøôø ëé äøåá ðåñò îçåõ ìòéø.
áøâò ùáéìéúé éåí áúì àáéá áùøá ùì 45-47 îòìåú äöîéâ äéä îôøôø äîååï.
âí ðñéòä îäéøä ùåç÷ àåúå îäø îàåã.
àí àúä îáìä äîåï áçåõ åîòè áèîôøèåøåú âáåäåú äåà îòåìä
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
àðé øåëá éçñéú îäø,
åäöîéâ ìà ðùç÷ ìé îäø áëìì, âí àðé ùîòúé òì äàâãä äæàú ùäåà îôøôø áùøá, ìà ðú÷ìúé áæä, âí áçåì îãáøéí òì æä ùîâéòéí àéúå ìèîô' âáåää äåà îçìé÷,
âí áøëéáä ñôåøèéáéú áéåí çí ìà äéä ìé àéáåãé àçéæä...ëëä ùäúàåøéä èåáä àåìé ìîñìåì, ìà ì"ôñéí"
ãå÷àèé îåìèñéèøàãä 1100. îåú÷ï ñè ùì àðâ'ì GT, ëøâò òí ëîòè 20K ÷"î.
ðùàø òì äöîéâéí òåã 30-40 àçåæ. äîúëåï - éã éîéï øâåòä (99.9% îäæîï ìà òåáø àú ä-160, äàöåú äãøâúéåú ), ä÷ôãä òì ìçöé àåéø ú÷éðéí åúëðåï î÷ãéí ùì ÷å äúðåòä, ùîàôùø îéðéîåí äàöåú åáìéîåú. àðé îàîéï ùàçìéó àú äñè ëùéäéä òìéå ë-30 àìó ÷"î,
ãé îøåöä îäàçéæä âí ëùäöîéâéí ÷øéí, àí ëé æëåø ìé ùäàðâ'ì ST ùäéå ìé áæîðå (òì àåôðåò àçø) äøâéùå èéôä éåúø ãáé÷éí, åäí äçæé÷å àöìé ë-25K (áðãéè 1200). ìà äééúä ìé àó úìåðä ìöîéâéí âí áîäìê äñåôä áùáåò ùòáø.
ñä"ë - äàðâ'ì GT äåà öîéâ îòåìä. îä âí, øéðåèééø òåùéí ìäí éáåà î÷áéì áîçéøéí ùååéí ìëì ðôù.
çáø òí MT-09 áúååàé ðñéòä ãåîä, àáì éã éîéï ëáãä áäøáä - äåöéà ë-16 àìó ÷"î îäîéùìï ôééìåè øåàã 4 äàçåøé (ìòåîú 8.5K ùäåà äåöéà îäãàðìåô äî÷åøé). äåà äúìåðï ùäåà ìà àåäá àú äúçåùä îäîéùìðéí, ìà ë"ë îøåöä îøîú äàçéæä ùäí îñô÷éí åàéðå îúëååï ìøëåù àåúí ùåá.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ááàðãéè äøâùúä éåúø àçéæä áâìì ùäöîéâ äúàéí ôçåú, ìáàðãéè ùîéí àú Angel a
Angel gt e
ëîå ùâí äñéáé 1000 î÷áì åáâãåì ëì äëìéí äâãåìéí î600 àøàø òí 180/55-17
äãå÷àèé ùìê ÷àè÷åá àðé ôçåú îëéø àæ ìà éåãò òìéå .
àöìé îä ùàðé éëåì äâéã òì ä800 àñèé, äàöåú çæ÷åú,áìéîåú çæ÷åú ,ðñéòä îôåúìú åäøäøéú ìòáåãä òí äøáä ðñéòä îðäìúéú éùøä áëáéù îäéø.
îùìéï øåàã 3 äçæé÷ 12 àìó
îùìéï øåàã 4 äçæé÷ 14 àìó
ôéìåè ôàååàø 2 äçæé÷ 1500-1800 ÷î
îùìéï øåàã 4 âéèé 34àìó
÷åðèéððèì øåàã àèà÷ 2 10 àìó
÷åðèéððèì øåàã àèà÷ 2 âéèé 21 àìó
îöìø æã 8 àå 27 àìó ìàçåøé
àöì àáà ùäåà îàéõ çæ÷ îîðé åðñåòä ùì éåúø ô÷÷éí åäùúçìåú âí ëï 800 àñèé.
àðâìéí àñèé øâéìéí 12 àìó
ãàðìåô øåàã ñîàøè 8 àìó
îùìéï øåàã 4 âéèé ëáø òùä 27 åòãééï çé.
àöì àéùúé 800 àø
ùîúé ìä àðâì âéèé àé, àáì äéà ëøâò áâìì äðñéáåú ìà éëåìä ìøëá àæ ð÷áì ñèèéñèé÷ä ø÷ òåã ìôçåú ùðúééí.
àðâì âéèé øâéì îçæé÷ òì äãâîéí äàìä ë15 àìó
Sent from mTalk using windows 10 mobile
ðòøê ìàçøåðä òì éãé strelok89; 07-12-2016 áùòä 09:46.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
àðé ëøâò òì îéùìéï PR 4 øâéì (ìà GT): 14 àìó ÷"î, ùðúééí åçöé. ùçé÷ä ñéîèøéú áéï ÷ãîé åàçåøé òí 50% ìôçåú.
ðåñò ø÷ èéåìé ñåô"ù, äîåï áéðòéøåðé, àåôé øëéáä 70% çì÷ - 30% àèøó, ø÷ áúðàéí éáùéí, îøëéá îòè.
ìàçøåðä äöîéâéí îúçéìéí ìäøàåú ñéîðé éåáù ëôåð÷öéä ùì äâéì.
äñè äáà éäéä ëðøàä PR4 GT.
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T