עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: ENERGICA מגיעים לארץ!

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529

    ENERGICA מגיעים לארץ!

    מותג אופנועי הספורט החשמליים האיטלקי ENERGICA מגיע לארץ!
    אני מניח שהרבה בעלי אופנועים שנחשבים חזקים מאוד הולכים להתבאס קצת ברגע שיפגשו את הדבר הזה על הכביש

    aint no turning back now

    https://youtu.be/lcxDj5-iv_M

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    רק 144,000 בישראל

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    רעש של טוסטר

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    רק 144,000 בישראל
    לא כתבתי כלום על המחיר חיכיתי לראות כמה הודעות זה יקח...ממה שראיתי בארה"ב מתחילים מ-35,000$ ועל ה-144K יש עוד 10% הנחה כרגע כך שהתמחור נראה טוב.
    לא שהתמחור פה הוא העיקר לדעתי כי מדובר בצעצוע עשירים. לפעמים יקר יותר זה טוב יותר עבור קהל היעד...

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    א. פתיחות זה לא הכל בחיים
    ב. הסיכוי היחיד שהוא ייתן למישהו בראש בסדום-ערד זה אם הרוכב גר בסדום או ערד. אם הוא גר בת"א לא יהיה לו איך לעשות את הדרך חזרה.



  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    העניין בפתרונות נישתיים הוא שאם אתה לא קהל היעד יהיה קשה לך להבין למה זה טוב.

    למה צריך פלוק ב-2000 שקל כשיש סיני ב-20 ?
    למה צריך זירו בעשרות אלפי שקלים כשיש קורקינט חשמלי?
    למה צריך אופנוע תיור במאה אלף כשקטנוע 250 מביא אותך לאותה נקודה?
    למה צריך קסדה ב-3000 ש"ח כשיש חדשה ב-300?

    אם אופנועים בארץ זה נישה, אז זירו זה אופנוע נישה-נישה, ואנרג'יקה זה נישה-נישה-נישה.
    אני לא יודע כמה המוצר הספציפי הזה מוצלח או לא, אבל אני מכיר אנשים שברגע שיבינו שזה כאן וזמין הם ירצו רק את זה. אם הם גם יכולים להרשות לעצמם את הרכישה אז הנה לך קהל היעד.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    זאת הסחת דעת.
    אני אנסח מחדש חלק מהשאילתות :
    למה צריך לשלם על אופנוע תיור מאה אלף בישראל כשבחו"ל זה קרוב לחצי ? והמשכורות שם פי 2-3 ?
    ניסוח חלופי : תאר לך שמשכורת מקובלת היא 25000-30000ש"ח המיסים נמוכים בהרבה, דירה עולה 80,000$
    הכבישים סלולים היטב, תרבות הנהיגה והרכיבה גבוהה, ואופנוע ספורט ליטר חדש עולה 40-50000 ש"ח,
    איך היה נראה שוק הרכב בארץ ? מה היה נשאר כנישה ?
    נערך לאחרונה על ידי levil; 05-12-2016 בשעה 16:08.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ימכר בבודדים בלבד לדעתי. לא יהיה להם משתלם להיות בארץ והם יתקפלו די מהר. מילא בחו"ל אנשים יכולים לשים אותו במסלול ולתת בראש. כאן אתה חייב לנסוע לדרום\צפון עשרות ק"מ רק בשביל להתחיל. ירושלים-סדום זה 80 ק"מ. על 120 קמ"ש הוא אפילו לא יגיע לשם. הפס מלמעלה למטה זה 25 ק"מ. אפילו אם יגיע על גרר, בלחץ אפשר לעשות סיבוב 2.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    זאת הסחת דעת.
    אני אנסח מחדש חלק מהשאילתות :
    למה צריך לשלם על אופנוע תיור מאה אלף בישראל כשבחו"ל זה קרוב לחצי ? והמשכורות שם פי 2-3 ?
    ניסוח חלופי : תאר לך שמשכורת מקובלת היא 25000-30000ש"ח המיסים נמוכים בהרבה, דירה עולה 80,000$
    הכבישים סלולים היטב, תרבות הנהיגה והרכיבה גבוהה, ואופנוע ספורט ליטר חדש עולה 40-50000 ש"ח,
    איך היה נראה שוק הרכב בארץ ? מה היה נשאר כנישה ?
    גם כי זה לא הנושא, וגם כי הנתונים תלושים מהמציאות, בבקשה ממך בוא נשאיר את הבכיינות והפנטזיות על חו"ל מחוץ לפורום הזה.
    אני חושב יהיה רלוונטי יותר לקוראים אם הדיון יתמקד במותג החדש ומה שקשור אליו בישראל.
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 05-12-2016 בשעה 18:54.

  10. #10
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ימכר בבודדים בלבד לדעתי. לא יהיה להם משתלם להיות בארץ והם יתקפלו די מהר. מילא בחו"ל אנשים יכולים לשים אותו במסלול ולתת בראש. כאן אתה חייב לנסוע לדרום\צפון עשרות ק"מ רק בשביל להתחיל. ירושלים-סדום זה 80 ק"מ. על 120 קמ"ש הוא אפילו לא יגיע לשם. הפס מלמעלה למטה זה 25 ק"מ. אפילו אם יגיע על גרר, בלחץ אפשר לעשות סיבוב 2.
    בדיוק!

    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    זאת הסחת דעת.
    אני אנסח מחדש חלק מהשאילתות :
    למה צריך לשלם על אופנוע תיור מאה אלף בישראל כשבחו"ל זה קרוב לחצי ? והמשכורות שם פי 2-3 ?
    ניסוח חלופי : תאר לך שמשכורת מקובלת היא 25000-30000ש"ח המיסים נמוכים בהרבה, דירה עולה 80,000$
    הכבישים סלולים היטב, תרבות הנהיגה והרכיבה גבוהה, ואופנוע ספורט ליטר חדש עולה 40-50000 ש"ח,
    איך היה נראה שוק הרכב בארץ ? מה היה נשאר כנישה ?
    מה הקשר???



  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    הקשר הוא שהמחירים בארץ גבוהים אבסולוטית למרבית האוכלוסיה לא בגלל העלות האמיתית של המוצר,
    אז במקום להתייחס למציאות, הופכים אותה על ידי הצדקת התמחור בנישתיות המוצר, זה פתרון עקום.
    בכל מקרה לא התייחסתי לאופנוע הספציפי עם פער קטן לעומת ארה"ב, ההפרש הוא היוצא מן הכלל המעיד על הכלל

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    מאחר ואתה מאשר שאין קשר לנושא השרשור, אתה מוזמן להמשיך בנושא בפורום אוף טופיק (שמעתי שמחלקים שם כסף כמו בחו"ל) בכל אופן, בפעם השניה, שחרר בבקשה את השרשור הזה מנושאים שאינם רלוונטיים.

    לגבי כמה ימכרו - אני לא חושב שגיליתם פה משהו חדש, זה ברור שזה יימכר ביחידות בודדות. מה שונה מאקזוטיקות איטלקיות אחרות?

    יבואן מבוסס ויצרן מפורסם כמו דוקאטי - כמה פאניגלה נמכרו?
    יבואן עוד יותר מבוסס כמו עופר אבניר - כמה אפריליה RSV4 נמכרו?
    יבואן הכי גדול בארץ + יצרן יפני מפורסם - כמה קאווא H2 נמכרו ?

    נראה שאתם שופטים את היזמות המבורכת הזו לחומרה ומחוץ להקשר.
    אני יותר עסוק בשאלות אקוטיות כמו - מתי יהיו נסיעות מבחן? ומה יקרה כשאני לא ירצה לחזור לזירו שלי אחרי נסיעת המבחן?
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 06-12-2016 בשעה 13:12.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    נראה שאתם שופטים את היזמות המבורכת הזו לחומרה ומחוץ להקשר.
    אני יותר עסוק בשאלות אקוטיות כמו - מתי יהיו נסיעות מבחן? ומה יקרה כשאני לא ירצה לחזור לזירו שלי אחרי נסיעת המבחן?
    +1
    *מרייר כמו ד.ביל*

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    מאחר ואתה מאשר שאין קשר לנושא השרשור, אתה מוזמן להמשיך בנושא בפורום אוף טופיק (שמעתי שמחלקים שם כסף כמו בחו"ל) בכל אופן, בפעם השניה, שחרר בבקשה את השרשור הזה מנושאים שאינם רלוונטיים.

    לגבי כמה ימכרו - אני לא חושב שגיליתם פה משהו חדש, זה ברור שזה יימכר ביחידות בודדות. מה שונה מאקזוטיקות איטלקיות אחרות?

    יבואן מבוסס ויצרן מפורסם כמו דוקאטי - כמה פאניגלה נמכרו?
    יבואן עוד יותר מבוסס כמו עופר אבניר - כמה אפריליה RSV4 נמכרו?
    יבואן הכי גדול בארץ + יצרן יפני מפורסם - כמה קאווא H2 נמכרו ?

    נראה שאתם שופטים את היזמות המבורכת הזו לחומרה ומחוץ להקשר.
    אני יותר עסוק בשאלות אקוטיות כמו - מתי יהיו נסיעות מבחן? ומה יקרה כשאני לא ירצה לחזור לזירו שלי אחרי נסיעת המבחן?
    כשאתה יבואן גדול ויש לך אופנוע נישה יש לך גב כלכלי לתמוך בנישה הזו. כשאתה מייבא אך ורק נישה של הנישה אתה בבעיה.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    שאתה מייבא אך ורק נישה של הנישה אתה בבעיה.
    למה זה מדאיג אותך?

אשכולות דומים

  1. קניית קסדה והעברתה מהונגריה לארץ
    על ידי Hamuds בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-07-2016, 17:31
  2. מתי מגיע R3 2016 לארץ?
    על ידי סער666 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-04-2016, 07:39
  3. עזרה בהבאת חלקים לארץ
    על ידי wile e בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 12:20
  4. איך מגיעים לקטגוריית "טיולים" שבאתר?
    על ידי TooLy בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 21:29
  5. לטוס עם קסדה מחו"ל לארץ
    על ידי ehudco8 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 08:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO