עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 66

אשכול: דרישה לבג"צ לעלות את מחירי הביטוח ב 20 אחוז....עד העצם

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185

    דרישה לבג"צ לעלות את מחירי הביטוח ב 20 אחוז....עד העצם


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אין על הפול...
    בושה וכלמה

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    למה לא לנצל עוד יותר את הציבור הלא מיוצג הזה..

    ועוד לפני הבחירות כחלון הצטלם עם נציגי רוכבים כמי שילחם על מחירי הביטוח..

    מדינה של..

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    למה לא לנצל עוד יותר את הציבור הלא מיוצג הזה..

    ועוד לפני הבחירות כחלון הצטלם עם נציגי רוכבים כמי שילחם על מחירי הביטוח..

    מדינה של..
    בזמן שנציגי מטה המאבק נמצאים במשרד האוצר בהמתנה לפגישה שנקבעה איתם, באופן פלאי מוזמנת כתבה ב- YNET שנועדה להזכיר לנו הרוכבים מאיפה משתין הדג.
    ואם מישהו חשב שזה במקרה, תחשבו שוב.
    https://www.facebook.com/DanielPetriMitsu/?hc_ref=PAGES_TIMELINE

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    182
    הורגים את הדו גלגלי בישראל.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    בואו נצא לרחובות...

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    97
    קראתי את הכתבה ולא הבנתי את הטענות של תאגיד הפול:

    1.
    בעתירה נטען כי ועדת וינוגרד החליטה לאחרונה על הליך שנקרא ריבית היוון. תהליך זה יגרום לתשלום תביעות יקר יותר ובא לידי ביטוי בעיקר בתחום
    ביטוחי החובה לרכב.
    מהי אותה החלטה של ועדת וינוגרד שתגדיל את התביעות כלפי הביטוח?

    2.
    ראוי לציין כי מי שאמור לכסות על הפסדי הפול הן חברות הביטוח, אך חלק מחברות הביטוח כבר הודיעו על כוונתן להגביל את השתתפותן בסבסוד עקב הצפי להגדלת הפסדי הפול.
    על אילו הפסדים נוכחיים, לא התגלה לפני זמן מה עודף של מיליארד ש"ח בקרנית?

    אפילו אם נניח שהפול הם רק גנבים ושקרנים נאלחים, מישהו שמבין יכול בבקשה להסביר את הבסיס-לכאורה לטענותיהם?

  8. #8

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobish צפיה בהודעה

    על אילו הפסדים נוכחיים, לא התגלה לפני זמן מה עודף של מיליארד ש"ח בקרנית?

    אפילו אם נניח שהפול הם רק גנבים ושקרנים נאלחים, מישהו שמבין יכול בבקשה להסביר את הבסיס-לכאורה לטענותיהם?
    הפול הינו תאגיד שבו שותפות חברות הביטוח באחוזים שונים. מי שממש מעניינת אותו החלוקה יציץ בחלקה העליון של תעודת ביטוח חובה של הפול ויגלה את החלוקה.
    קרנית אינו חלק מהפול http://www.karnit.co.il/category/abb ולמיטב ידעתי העודף הוא תוצר של אבנר- איגוד ביטוח נפגעי רכב, הגוף שניהל את ביטוח החובה עד הרפורמה.

    לו היית מנהל את הפול, הפרספקטיבה שלך הייתה שונה בעליל. הביטוח הדו"ג בפול גורם לו הפסדים כבדים. למיטב זכרוני כ 250 מיליון ש"ח בשנה. בניגוד לשאר חברות הביטוח, הפול אינו יכול לסרב לבטח נהג שפונה אליו.
    עכשיו, כשאתה מנהל את הפול, שורת הרווח או ההפסד של הביטוח הדו"ג מעניינת אותך יותר מהאופנוענים. הפול רוצה לצמצם את הפסדיו ובראיה עסקית כלכלית הפול צודק.

    איללכא...ובכל פרספקטיבה אחרת הפול טועה, רק שאת מי שמכתיב מדיניות ציבורית כלכלית זה לא מעניין במקרה הטוב ובמקרה הרע, שמישהו יבדוק היכן עובדים המפקחים הקודמים על ביטוח ושוק ההון

  10. #10
    Member הסמל האישי של droravr
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    הפול הינו תאגיד שבו שותפות חברות הביטוח באחוזים שונים. מי שממש מעניינת אותו החלוקה יציץ בחלקה העליון של תעודת ביטוח חובה של הפול ויגלה את החלוקה.
    קרנית אינו חלק מהפול http://www.karnit.co.il/category/abb ולמיטב ידעתי העודף הוא תוצר של אבנר- איגוד ביטוח נפגעי רכב, הגוף שניהל את ביטוח החובה עד הרפורמה.

    לו היית מנהל את הפול, הפרספקטיבה שלך הייתה שונה בעליל. הביטוח הדו"ג בפול גורם לו הפסדים כבדים. למיטב זכרוני כ 250 מיליון ש"ח בשנה. בניגוד לשאר חברות הביטוח, הפול אינו יכול לסרב לבטח נהג שפונה אליו.
    עכשיו, כשאתה מנהל את הפול, שורת הרווח או ההפסד של הביטוח הדו"ג מעניינת אותך יותר מהאופנוענים. הפול רוצה לצמצם את הפסדיו ובראיה עסקית כלכלית הפול צודק.

    איללכא...ובכל פרספקטיבה אחרת הפול טועה, רק שאת מי שמכתיב מדיניות ציבורית כלכלית זה לא מעניין במקרה הטוב ובמקרה הרע, שמישהו יבדוק היכן עובדים המפקחים הקודמים על ביטוח ושוק ההון
    זה נכון שהפול מפסיד 250 מיליון בשנה אבל זו דרך הסתכלות מגוחכת הרי הפול הוא איגוד של חברות הביטוח עצמן. החברות מונעות ביטוח של אופנועים ושולחות את כולם לפול על מנת שההפסדים יהיו רשומים בפול ולא בחברות עצמן וככה הם (ההפסדים) ייראו גדולים וניתן יהיה לנפח את המחירים. הרי אם החברות לא היו מסרבות לבטח אופנוענים ה"הפסד" היה נעלם אי שם במיליוני השקלים שהחברות האלה עושות מ"ביטוח" החובה (או מס נהיגה כמו שהוא צריך להיקרא).

    בקיצור, דופקים אותנו ואין מה לעשות, לנבחרים לא אכפת, הציבור שונא אותנו ואנחנו מעטים מדי. זה ימשיך עד שלא יהיה דו גלגלי במדינה.

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי droravr צפיה בהודעה
    זה נכון שהפול מפסיד 250 מיליון בשנה אבל זו דרך הסתכלות מגוחכת הרי הפול הוא איגוד של חברות הביטוח עצמן. החברות מונעות ביטוח של אופנועים ושולחות את כולם לפול על מנת שההפסדים יהיו רשומים בפול ולא בחברות עצמן וככה הם (ההפסדים) ייראו גדולים וניתן יהיה לנפח את המחירים. הרי אם החברות לא היו מסרבות לבטח אופנוענים ה"הפסד" היה נעלם אי שם במיליוני השקלים שהחברות האלה עושות מ"ביטוח" החובה (או מס נהיגה כמו שהוא צריך להיקרא).

    בקיצור, דופקים אותנו ואין מה לעשות, לנבחרים לא אכפת, הציבור שונא אותנו ואנחנו מעטים מדי. זה ימשיך עד שלא יהיה דו גלגלי במדינה.
    בקיצור, אתה צודק.
    מי שלא צריך להתוות מדיניות הם חברות הביטוח, תאגיד הפול והמפקח על הביטוח.
    מי שאמור לעשות זאת הם ראש הממשלה, שר האוצר, שר הקלקלה ושר התחבורה. אבל אותם, אנחנו מעניינים כקליפת השום.
    לגבי הדו"ג והיעלמותו, אינך צודק. נוצר איזון מוזר במחירי החובה כיום. איני רואה את זה משתנה מהותית. לא לטובתנו ולא לרעתנו.

    איללכא...ואפילו פחות משום, כי לו מחיר השום היה נוסק היו מייבאים ממנו על מנת להוריד את מחירו

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    שאלה מפגרת, איך במדינות אחרות המחירים לביטוח לא כל כך גבוהים?

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    שאלה מפגרת, איך במדינות אחרות המחירים לביטוח לא כל כך גבוהים?
    במדינות אחרות כל הרוכבים הם מינימום יוצאי מוטו גיפי

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    שאלה מפגרת, איך במדינות אחרות המחירים לביטוח לא כל כך גבוהים?
    כי במדינות אחרות (נורמליות) הביטוח הרפואי שלך (קופת חולים) מכסה גם את זה ולמעשה הביטוח חובה הוא צד ג', כלומר למי שתפגע בו חלילה, ומשם אתה יכול להוסיף איזה ביטוח שאתה רוצה (אובדן כושר עבודה, פיצויים כאלו ואחרים וכולי). אתה בכל מצב מכוסה מבחינה רפואית ע"י הביטוח הרפואי הרגיל שלך. כאן בארץ - לא.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    שרמוטות עליי פלישיתים.
    משהו כאן ממש לא מסתדר לי בראש.
    אם העלות של הביטוחי רכב אמורה לעלות בגלל חישובי ריבית כאלה ואחרות אז גם ביטוחי הרכבים היו אמורים לעלות בשיעור דומה ועובדה שזה לא קורה.

אשכולות דומים

  1. מטה המאבק כנגד העלאת מחירי הביטוח מוקם מחדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 223
    הודעה אחרונה: 30-08-2018, 22:39
  2. תגובות: 139
    הודעה אחרונה: 18-12-2016, 20:23
  3. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 12-08-2016, 07:07
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 23:29
  5. מחירי הביטוח
    על ידי שיווי משקל בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 00:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO