אני אחזק את טריבל ,מסנן לרוב זה רכיב מתכלה וזול יחסית.
אחרי הטרחה של לפרק ולבדוק כבר הייתי מחליף.
אבל! את הישן בוחן אם הוא יוצא נקי עדיין פעם הבאה תרחיב את המרווח ל30 או 40 תלוי מצבו.
אגב הסיכון במסנן סיבים(מקורי) סתום היא אפסית.
במקרה ההכי קיצוני לא יזרום מספיק אוויר והמנוע לא יעלה בסלד או יהיו בעיות "לא סוחב" אבל רמת הסינון עולה ככל שהמסנן מתמלא. מסנן אוויר אתה יכול לבדוק ולהאריך מרחקי החלפה ללא נזק למכללי האופנוע, כמובן שהארכה תהיה על אחריותך בלבד,וזה תקף למסנן אוויר סיבים,או ספוג טבול בלבד כותנה זה מצב שונה
האקלים כן משפיע, מי שחי בסביבה ערונית בגלל הזיהום הרב המסנן נסתם מהר יותר, אותו הדבר לסביבה מדברית עם חול, או לאורך מישור החוף.
נגיד אצלי רשום החלפה כל 20,באופנוע של אישתי (דגם עם שיגרת טיפולים זהה) רכבו נתניה - תל אביב רוב הזמן ולאחר 20 אלף המסנן היה מאוד סתום.
אצלי שאני רוכב קריית שמונה - רמת הגולן/חרמון אני מחליף ב40 אלף והמסנן יוצא פחות מלוכלך


אז לסיכום אם רשום לבדוק יהיה חכם יותר שתחליף בזמן הבדיקה, אם יצא ממש נקי פעם הבאה תבצע את זה ב40 אלף אם יצא מלוכלך 20 אלף זה סבבה לו.
אם יצא בינוני 30 אלף ובהצלחה.



Sent from mTalk using windows 10 mobile