תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: חיבור מצערת - ואריאטור - מנוע, מעורפל ובDELAY בXEVO 250 חדש.

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353

    חיבור מצערת - ואריאטור - מנוע, מעורפל ובDELAY בXEVO 250 חדש.

    אהלן, סיימתי לפי חודש הרצה על הXEVO, עבר טיפול והכל... גם לפני ואחרי, אני מרגיש במיוחד במיוחד כשהמנוע קר, אבל בהחלט גם כשהוא התחמם ורץ הרבה, עיקוב רציני בתגובת המצערת.

    רציתי לדעת אם זה נורמאלי וככה הכלי, או שנפלתי על משהו חריג ?
    הכוונה היא שאני פותח מעט גז, ואני מרגיש שסנדלי הסחיבה לא קרובים בכלל למגע עם הגלגל, אז אני פותח עוד, ואז הכלי כבר מקבל מכת גז טיפה מוגזמת שמרגיש צורך לאזן אותה בברקס אחורי במקביל.

    זה מורגש מאוד בכל תחילת נסיעה, בירידות כשאני עוזב את הגז לגמרי ומחזיר את הגז, יש ממש בלימת מנוע קטנה והרגשה שהמנוע מוצף ברגע החיבור עם הגז.
    בפניות כשעוזבים גז ומחליפים כיווון ופותחים עוד פעם גז, העיקוב הזה מסרס את הרצף של הרכיבה.

    מישהו פה מכיר את העניין ? או שיש לXEVO והוא לא יודע על מה אני מדבר ???
    האם לדעתכם זה עניין לאחריות ?

    תודה וחורף חם.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא זה לא התנהגות נורמלית לא לxevo ולמען האמת לא לשום כלי אחר שרכבתי עליו.
    לדעתי זה בהחלט במסגרת האחריות - תן להם שישברו את הראש.
    זה מזכיר סימפטומים שנפתרים עם שיוף של סנדלי סחיבה אבל זה לא אמור לקרות בכלי חדש כל כך.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    תודה אני אדבר עם היבואן ואעדכן מה הדיבור שם.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    עדכון:
    הלכתי ליבואן למוסך המורשה ליד שוקן, בדקו אותו 3 מכונאים שונים! באמת מודה להם על תשומת הלב והמאמץ למצוא את מה שאני מדבר עליו... אבל אף אחד לא חשב שיש משהו חריג או לא תקין.

    באמת שאין לי מה לעשות יותר, אני פשוט מרגיש שהמעבר ממצב סרק לגז, לא נעשה בצורה חלקה מספיק, וזה גורם לזריקות תחת, לעיכוב קטן במעבר לתאוצה, והרגשה של החלקה בכביש רטוב. כי מספיק שמתחילים את התאוצה חזק מדי ונכנסים להחלקה, אין איך לצאת מזה, צריך לעזוב גז/לבלום ולהתחיל מחדש.
    אז אני מוצא את עצמי רוכב הרבה מאוד עם נגיעות ברקס אחורי (אני עושה את זה גם ככה, אבל עכשיו טיפה יותר) שיתן אפקט של קלאץ' וימתן את התאוצה.

    יש לי נסיון של כמעט 10 שנים ברכיבה, אני שליח שנים, היו לי הרבה כלים, אופנועים וקטנועים... וזה לא משהו שאי אפשר לחיות איתו, אבל זה די מוזר לי כל העניין הזה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    בדוק שהמיקום של הספייסרים בוריאטור תקין (שייבות)

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    זה נשמע לא תקין, במיוחד שיש לך כבר ניסיון על קטנועים - לא שמעתי בחיים שלי על הצורך בשימוש בלם אחורי לאזן את השילוב של הוריאטור ואין לי ספק שזה לא בריא לטווח זמן הארוך.

    כשהלכת ליבואן מישהו רכב עליו? כתבת שהם בדקו אבל לא ברור אם הם הרגישו את אותו הדבר.
    לפני הרכישה עשית רכיבת מבחן? יצא לך לרכוב על Xevo אחר לפני?

    הייתי מנסה להשיג סיבוב על כלי זהה של מכר כדי להשוות את התחושות שלך.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    הכוונה היא שאני פותח מעט גז, ואני מרגיש שסנדלי הסחיבה לא קרובים בכלל למגע עם הגלגל
    אני לא יודע כמה זה מעט,מעט זה תקין.
    כשחיבור רגוע גורם לזריקה זה ברוב המקרים מעיד על בעיה במצמד,שמחבר את המנוע בסל"ד מידיי גבוהה וזה נגרם בגלל שהקפיצים דפוקים\יש בעיה בצירים של הרפידות\עיוות.
    לפעמים יש פאקים בייצור.

    אם הקטנוע באחריות על היבואן לטפל בזה זה לא תקין.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    תודה על התגובות קודם כל,
    כשאני אומר 3 מכונאים בדקו, הכוונה עלו ועשו סיבוב.
    אני באמת לא מרגיש שמורחים אותי... אני אנסה לעשות השוואה עם XEVO של חבר בהזדמנות.
    הבעיה היא לא קיצונית, זה לא שאני לא מצליח לרכב, אני גם מתרגל למצב הזה ואופי הרכיבה משתנה...

    אני אנסה לבדוק את זה לעומק, מבחינתי, אני רוצה לפתוח גז, ולקבל חיבור כמעט על המקום... ככל שהמרווח בין הסל"ד סרק, לנקודת החיבור עם הגלגל גדול יותר, ככה הכלי מועד יותר לזריקות תחת והחלקה מהמקום.
    יכול גם להיות שלהרים את הסל"ד סרק גם יפתור את הבעיה.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    איזה צמיגים יש לך?

    ה xevo "סובל" מבעיה קטנה.
    כל צמיג שהוא לא בסגנון של Pure city של מישלן מחליק איתו ב4 סלדים הראשונים של הפתיחה (זה איפה שהמומנט שלו הכי חזק).
    אתה תהיה נוכח לזה אם תפתח איתו על הפס הלבן של המעבר חציה - חוויתי את אותה הבעיה כמו שלך ואמרו לי שהכל תקין בדיעבד אחרי שהחלפתי צמיגים למישלן (כי עופר אבניר לא הביאו אותו עם מישלן) אז הוא הפסיק לתת את הפיקים.

    השאלה גם מה בדיוק אתה מרגיש מהמנוע והגלגלים.

    נ.ב
    יש יש גרף שמראה את הפעולה של המנוע, אם אני לא טועה (באתר של מלוסי) - ברגע שנותנים גז הוא לא מגיב מיד ואז מגיע הכוח שלו בעליה חזקה בין 0-60.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. שדרוג ואריאטור ימהה טימקס malossi vs polini
    על ידי vy17206 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-11-2016, 22:08
  2. משקולות ואריאטור 25x15 tmax
    על ידי TUREL בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:56
  3. שידרוג ואריאטור לטימקס עם משקולות dr pully
    על ידי eyp1984 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-03-2016, 11:26
  4. עזרה בפתיחת ואריאטור לאיקס מקס 250
    על ידי Tal_matzlawi בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-01-2016, 02:05
  5. מנוע נחנק בעת פתיחת מצערת
    על ידי svechinsky בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 17:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO