שלום חברים
איך ניתן לשנות מנורות H7 למנורות H4 ?
בקטנוע שלי יש h7 שאחת דולקת אור דרך והשניה היא אור גבוה.
אני מעוניין לשנות ל-h4 כמו בג'וימקס ששניהם דולקים קבוע
שלום חברים
איך ניתן לשנות מנורות H7 למנורות H4 ?
בקטנוע שלי יש h7 שאחת דולקת אור דרך והשניה היא אור גבוה.
אני מעוניין לשנות ל-h4 כמו בג'וימקס ששניהם דולקים קבוע
אין קשר לסוג המנורה, אלא לחיווט, למה לך לשנות את מה שהיצרן החליט שעדיף לקטנוע?
כי h7 זה מנורה אחת דולקת ואחת כבויה (אור גבוה ואור דרך)
H4 כמו בגוימקס שניהם דולקים תמיד באור דרך וגם באור גבוה.
יותר יפה זה נראה .
זה סיפור להחליף חיווט?
H4 משלבת בתוכה שתי נורות היא לא מתוכננת כברירת מחדל להפעיל את שתיהן - אפשר לקצר את הפלאג (קונקטור) של מפסק החלפת אורות והם יעבדו ביחד - שתי נורות h7 או נורת h4 שתפעיל 2 חוטי להט במכה אבל במערכת שתוכננה לנורה אחת בכל פעם זה ייצור עומס על החיווט ועל המצבר ויכול להחליש מעט את ההספק של המנוע.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 01-08-2015 בשעה 10:22.
אני רק אזכיר שנסיעה קבועה על אור גבוה הינה לא חוקית....
אוקיי, עשו כאן סלט.
אני מניח שפות"ש לא רוצה לנסוע כל הזמן עם הכל דולק, אלא הוא רוצה שיהיו לו 2 פנסים - גם במצב של אור גבוה וגם אור נמוך.
פותח השרשור, חיווט והספק נוסף (60w, זה לא מעט!) יהיו הבעיה הכי קטנה שלך:
1. הנורות לא יתאימו לתושבת ברפלקטור, להחליף תושבת לא תוכל - אין אחת תואמת, ולהתאים את הקיימת - יכול פשוט להיות משימה מורכבת מדי.
2. גם אם תתגבר על 1, חוטי הלהט של h4 יושבים במקומות שונים מ-h7, והרפלקטורים שלך בנויים שונה, שמאלי וימני - אחד ספציפית מיועד לאור גבוה, אחד לנמוך. אתה מושיב בהם נורות שלא תוכננו להיות בהם, עם חוטי להט במקומות לא נכונים - תקבל פיזור אלומה לכל עבר במקום אור מרוכז, משני הפנסים, כל אחד באופן שונה. ובגלל שב-h4 חוט הלהט של האור הגבוה גם נמצא במקום אחר, כנראה אפילו אור גבוה נורמלי לא תקבל.
הדרך היחידה לטפל בזה היא להחליף את הרפלקטורים קומפלט - לכאלה שמיועדים ל-h4 ועובדים כמו שאתה רוצה. אותם תצטרך להתאים שתושבות ולפלסטיקה. גם כן כאב ראש לא קטן בכלל.
בקיצור אני ארד מזה..
ראיתי כמה שעשו את זה ביוטיוב עם כלי כמו שלי אבל לפי מה שנכתב כאן זה מסובך מדי