עד שינסה לדחוף אותו אחורנית כנגד שיפוע הגדול מ- 0.01 או בתמרון חניה
שיהיה בהצלחה
האמת שעם ה-500 שלי פלס ארגז עמוס זה ממש לא קל אז לא מתאר לעצמי איך זה על אופנוע כבד שכזה. הספורטסטר שרכבתי עליו גם היה מאוד כבד בפניות ומהר מאוד הבנתי שקרוזרים זה לא התחום שלי, עם כמה שכיף להסתכל עליהם. אני חובב מאוד רטרו - אבל מניח שסקראמבלר או טראקר זה יותר בשבילי.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy 106,200KM and counting
מהניסיון שלי באופנועים נמוכים,המשקל בדחיפה לא ממש מורגש.
מהניסיון האישי עם הכלי הספציפי הזה, המשקל שלו מאוד מורגש כאמור, במיוחד בשיפועים. מרווח הטיית כידון קטן, ובכלל יכולת תמרון מוגבלת. ואני לא איש קטן מימדים.
זו הסיבה העיקרית שאחרי כ- 4 חודשים נשבר לי.
זוועה מה שהולך בעיר עם ה"פרוייקט" הזה, חצי מהעיר חסומה אבל לפחות בכל פעם שאני נכנס מהכניסה הדרומית אני שמח על שבחרתי לרכב על אופנוע בעודי עוקף מהשוליים את שיירת הרכבים הארוכה.
וממליץ בחום לעבור לאופנוע - טונות של כיף.
צירוף מקרים מצחיק הוא שאבי, שמוציא רשיון בימים אלו בגיל 50, מתכוון לרכוש את ה-VN900, וממה שהבנתי - אופנוע נהדר, נוח יותר מהספורטטר 883 שיצא לי לנסות והמון torque שמתאים לכל רוכב עם A1, פשוט נהדר.
תודה על ההמלצה, חבר יקר! מחכה לשמוע מחוויותיו של אביך על הכלי!!