לגבי המחירים - אני חושב שהבשורה החשובה היא של צמד ה-650 - ה-Z והנינג'ה.
אם במקרה של ה-SV650 חשבנו שמדובר במחיר חד פעמי שובר שוק, הקוואסאקי הופכים את המחיר של אופנוע חדש, מאובזר ומודרני בנפח כזה ב-50K למגמה.
התוצאה שלה תהיה לדעתי דחיפה כלפי מטה של מחירי CB500 למיניהם לכיוון ה-45K (לפני הנחה), מה שיגרור בתורו דחיפה של כלי ה-300 סמ"ק למיניהם אל מתחת ל-40K (שוב - לפני הנחה). במקביל יוזלו גם כלים יד שניה שהפער בינם לבין כלים חדשים חייב להישמר.
ימים יגידו, אבל לדעתי תהיה לזה השפעה חיובית ומשמעותית על גודל השוק.