תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: מטרו: הגידול במכירות דו-גלגלי יימשך

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    היא צו שעה לשנה שמחודש לשנה נוספת בכל פעם.
    צריך להכניס את זה לתקנות באופן מוחלט.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    לדעתי קצת הגזימו עם המחיר של ה X300.
    40 אש"ח לבייבי אדוונצ'ר בניפח 300 סמ"ק, כבר עדיף להוסיף עוד צמד אלפיות ולקנות את ה CB500X חדש שמגיע בשיא ההספק ל A1 או איזה בימר F700GS בן שלוש שמאפשר לדלג בקלות יחסית ל A...

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    לדעתי קצת הגזימו עם המחיר של ה X300.
    40 אש"ח לבייבי אדוונצ'ר בניפח 300 סמ"ק, כבר עדיף להוסיף עוד צמד אלפיות ולקנות את ה CB500X חדש שמגיע בשיא ההספק ל A1 או איזה בימר F700GS בן שלוש שמאפשר לדלג בקלות יחסית ל A...
    מנסיון ממש לא קל למצוא את ה-700gs או ה-650 twin. במיוחד לא אחד במחירון.
    ראיתי בעיקר 800gs והמחירים לא מחמיאים.

    אני מניח שזה יהיה סוג של ויסטרום diet להרבה אנשים. הוא שוקל 50 קילו פחות(!!) ויש לו מספיק מנוע בשביל רוב כבישי הארץ.
    לאנשים שמנתיידים לבד ומחפשים אופנוע עם ישיבה זקופה, מיגון רוח ואפשרות לשאת ארגז בלי שזה יראה מגוחך, זו תהיה אופציה לא רעה.

    אני לא בטוח אם המחיר כולל ABS אבל אני משער שהביקוש יהיה מספיק גבוה כדי שלא תהיה להם סיבה להוריד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    זה יהיה המחיר של כל הבייבי-אדוונצ'רים. הב.מ.וו G310GS, ההונדה CRF250 ראלי, וגם הסוזוקי ויסטרום 250 שאולי יהיה מעט זול יותר.
    נראה לי קוואסקי פגעו פה בול עם מנוע טווין שיהיה פחות גס אבל עם הספק הגיוני יותר מהמיני-סטרום וגלגל 19״ קדמי.
    אני מודה שקצת כואב לי לראות GS הודי.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מנסיון ממש לא קל למצוא את ה-700gs או ה-650 twin. במיוחד לא אחד במחירון.
    ראיתי בעיקר 800gs והמחירים לא מחמיאים.

    אני מניח שזה יהיה סוג של ויסטרום diet להרבה אנשים. הוא שוקל 50 קילו פחות(!!) ויש לו מספיק מנוע בשביל רוב כבישי הארץ.
    לאנשים שמנתיידים לבד ומחפשים אופנוע עם ישיבה זקופה, מיגון רוח ואפשרות לשאת ארגז בלי שזה יראה מגוחך, זו תהיה אופציה לא רעה.

    אני לא בטוח אם המחיר כולל ABS אבל אני משער שהביקוש יהיה מספיק גבוה כדי שלא תהיה להם סיבה להוריד.



    נראה לי קוואסקי פגעו פה בול עם מנוע טווין שיהיה פחות גס אבל עם הספק הגיוני יותר מהמיני-סטרום וגלגל 19״ קדמי.
    אני מודה שקצת כואב לי לראות GS הודי.
    שלא תבין אותי לא נכון, אני חושב כמוך שהקטגוריה הזאת מצויינת ופוגעת בול בצורך שוק שכרגע לא קיים. הייתי רוצה לראות עוד יצרניות עולות על העגלה הזאת (אהם אהם ktm). אני רק מלין על התמחור הלא אטרקטיבי של ה x300.
    דרך אגב, אני לא רואה שום בעיה ב gs הודי הרי קיים gs חצי סיני, לדעתי בקרוב הייצור הרווחי יהיה במדינות המיליארד בלבד.
    ונכון, לא קל למצוא f650/700gs בכלל וזול בפרט, אבל זה אפשרי עם קצת סבלנות.

אשכולות דומים

  1. חווית טרייד אין של מטרו - צריך עצה
    על ידי 0x80 בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 18:13
  2. עלייה של 11% במכירות דו-גלגלי במחצית השנה הראשונה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 07:27
  3. שוב מטרו מעלה מחירים...
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 17:14
  4. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 17:01
  5. מטרו שמה לי רגל?
    על ידי alexfux בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 09:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO