היא צו שעה לשנה שמחודש לשנה נוספת בכל פעם.
צריך להכניס את זה לתקנות באופן מוחלט.
היא צו שעה לשנה שמחודש לשנה נוספת בכל פעם.
צריך להכניס את זה לתקנות באופן מוחלט.
לדעתי קצת הגזימו עם המחיר של ה X300.
40 אש"ח לבייבי אדוונצ'ר בניפח 300 סמ"ק, כבר עדיף להוסיף עוד צמד אלפיות ולקנות את ה CB500X חדש שמגיע בשיא ההספק ל A1 או איזה בימר F700GS בן שלוש שמאפשר לדלג בקלות יחסית ל A...
מנסיון ממש לא קל למצוא את ה-700gs או ה-650 twin. במיוחד לא אחד במחירון.
ראיתי בעיקר 800gs והמחירים לא מחמיאים.
אני מניח שזה יהיה סוג של ויסטרום diet להרבה אנשים. הוא שוקל 50 קילו פחות(!!) ויש לו מספיק מנוע בשביל רוב כבישי הארץ.
לאנשים שמנתיידים לבד ומחפשים אופנוע עם ישיבה זקופה, מיגון רוח ואפשרות לשאת ארגז בלי שזה יראה מגוחך, זו תהיה אופציה לא רעה.
אני לא בטוח אם המחיר כולל ABS אבל אני משער שהביקוש יהיה מספיק גבוה כדי שלא תהיה להם סיבה להוריד.
נראה לי קוואסקי פגעו פה בול עם מנוע טווין שיהיה פחות גס אבל עם הספק הגיוני יותר מהמיני-סטרום וגלגל 19״ קדמי.
אני מודה שקצת כואב לי לראות GS הודי.
שלא תבין אותי לא נכון, אני חושב כמוך שהקטגוריה הזאת מצויינת ופוגעת בול בצורך שוק שכרגע לא קיים. הייתי רוצה לראות עוד יצרניות עולות על העגלה הזאת (אהם אהם ktm). אני רק מלין על התמחור הלא אטרקטיבי של ה x300.
דרך אגב, אני לא רואה שום בעיה ב gs הודי הרי קיים gs חצי סיני, לדעתי בקרוב הייצור הרווחי יהיה במדינות המיליארד בלבד.
ונכון, לא קל למצוא f650/700gs בכלל וזול בפרט, אבל זה אפשרי עם קצת סבלנות.