אפשר הסבר קצת יותר מעמיק על מה הבעיה עם הרגולציה בספורט המוטורי?
לא הבנתי מה העניין עם המס? ומה הקטע עם "זרוע מבצעת" ו- "הדרישות הבירוקרטיות המוגזמות"? ומהי הנקודה עם אופנועים משומשים?

כל העניין הזה די עמום בכתבה.

דרך אגב, במערכת של פול גז גם חושבים שהשוק הדו גלגלי ימשיך לגדול?
כי יבואנים תמיד אופטימים. אבל כשאני חושב על זה ביני לבין עצמי - אני לא רואה איך השוק גודל ללא דחיפה מצד המדינה.

ושאלה אחרונה ודי: האם פורסמו מספרי מכירות של כלים אפורים/ספורט מוטורי של מטרו?