IMSF לא חושבת שהציבור מטומטם, היא יודעת את זה!
והיא גם יודעת שלא נעשה כלום, כמו בעניין הביטוח לאופנועים
מחירי הציוד, וכד.
אנחנו לקוחות שבויים ופראיירים גמורים!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
כן.
מה מונע ממך להקים עוד התאחדות של רוכבי אנדורו, למשל, ולהגיש בקשה להתאחדות להכרה?
ומה מונע מאותה עמותה לעשות מרוצים שהם בכלל מרוצי סיבולת (אנדורנס) של 6 שעות? זה אומנם לא מרוצים של ה-FIM, אבל אי אפשר לטעון שאלו לא "מרוצים"....
מה מונע ממך להקים עוד התאחדות של רוכבי פלאט-טראק, לטעון בתוקף שזה ממש לא דומה לסופרמוטו, ולהצטרף כעמותה מייצגת בהתאחדות?
שלא לדבר על האפשרות להקים עמותה לאקסטרים אנדורו, הארד אנדורו, אנדורו קרוס או אנדורו באולמות, ולטעון שזה תחומים שונים לחלוטין ועל כן עמותת האנדורו הנוכחית לא מייצגת את רוכבי התחומים הללו? איך תסביר שרוכבי מרוצי הראלי, לא שייכים בכלל להתאחדות הדו גלגלי?
אל תיפול להגדרות שלהם. לאף אחד אין בלעדיות או זיכיון בלעדי בעבור תחום כזה או אחר. וטוב שכך.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
על פי החוק בישראל, אסור להקים יותר מעמותה אחת נושא מסויים.
מודה, לא בקיא בזה במאה אחוז. אבל יש איזה תנאי כזה.
אני אגיד לך למה זה מפריע לי
אתה יוצר שתי ליגות, שלא קשורות, עם חוקים שונים
אבל בסוף הניקוד שלהן יהיה אחיד?
אז יש לי רעיון
אני אצור לי ליגה רישמית משל עצמי.
אחליט שהניקוד למקום ראשון הוא 250 נקודות ולא 25.
אצור לעצמי איזה חוקים דרקוניים ומוזרים שיגרמו רק לי להשתתף.
והופה, אני אלוף ישראל
Sent from my MI 3W using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
אסור להקים עמותה תחת שם שכבר קיים. אבל מבחינת נושאים? אין שום הגבלה שכזו. זו הסיבה כנראה שהזמינו אותי בפייסבוק לקחת חלק בקבוצה שנקראת "מועדון הסופרמוטו הישראלי" שיתחרה במסגרת ה-IMSF... שם שונה, מטרה דומה. אם לא הייתי קורא את ההודעה הזו שלך כאן בפורום, לא היה לי מושג מה זה "המועדון" הזה...
ולגבי המיליון נקודות וההכרזה שלך על עצמך כאלוף ישראל? אכן, זה מה שאתה יכול לעשות. השאלה היא, מי יכיר בזה?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אני מכיר על מה אתה מדבר.
בהתחלה זה נקרא "עמותת רוכבי הS-M"
והם מהר מאוד שינוי את השם
למה? כי הם הבינו שמה שהם עושים זאת עבירה.
הם לא עמותה, הם לא רשומים בשום מקום, ובגלל שהם לא עמותה, הם לא באמת יכולים להיות חלק בIMSF
לכן, כל זה לא חוקי, על גבול הפלילי.
ולגבי החלק השני, אני שואל שוב
אם אני יוצר ליגה משלי, אבל שכן תיהיה "רישמית" למניין אליפות ישראל
אז הניקוד בליגה שלי יחשב כחלק מהניקוד באליפות ישראל
ולכן, אני אחשב אלוף ישראל, למרות שלא התחרתי במירוץ אחד של העמותה.
מוזר, לא?
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
טיפה עידכונים אם מעניין אותכם:
1. בתור רוכב סופרמוטו, לא ברור למה מישהו שהוא לא עמותת הסופרמוטו מקים מירוץ סופרמוטו.
התשובה לזה פשוטה: כשר אבל מסריח.
זכותם של כל בעלי התפקידים המעורבים לעשות כך.
אשמתם של עמותת הסופרמוטו שלא עמדו יותר על המשמר אם זה כל כך הפריע להם.
בתור רוכב, אני אישית מאוד מבולבל, האם עלי ללכת עם העמותה? או אולי עם ההתאחדות? אולי גם וגם?
ובכלל, למה ההתאחדות נזכרה לארגן מירוצי סופרמוטו רק אחרי המירוץ של העמותה בבית שאן? איפה הם היו כל השנה?
2. בתור קהל, אני לא מצליח להבין את החוקים שמנוהלים בדלתון, את חלקם הסבירו לי, חלקם עדיין לא:
Q: האם באמת בטיחותי לקטנוע ירכב עם אופנוע?
A: לא יודע, אולי כן ואולי לא, לא מתפקידי לקבוע. אבל נאמר לי שמישהו שכן אחראי בדק את הנושא באופן אישי ואישר אותו. קטונתי.
Q: שני אנשים קיבלו אותו ניקוד, איך קובעים מי יהיה מעל מי?
A: עדיין אף אחד לא הצליח להסביר לי איך מיישבים את הסוגייה הזאת, בדקתי בחוקים כפי שהם מפורסמים באתר, לא מצאתי שם הסבר.
Q: מה זה כוכביות במקום מיקום של רוכב?
A: עדיין אף אחד לא הצליח להסביר לי איך מיישבים את הסוגייה הזאת, בדקתי בחוקים כפי שהם מפורסמים באתר, לא מצאתי שם הסבר.
Q: למה יש ניקוד עבור מירוץ 5 כאשר המירוץ הנוכחי הוא החמישי?
A: היו כבר 5 מירוצים, אבל בעקבות גשמים חלק מהקטגוריות לא ביצעו אותו, לכן המירוץ הנוכחי צריך להיקרא המירוץ ה6, ומדובר פה על טעות כתיב שכנראה אני הראשון/היחידי ששם לב אליה
למה אני שואל את כל זה?
כי אבא שלי ראה את הפירסומים, ורצה להגיע
אבל לפני זה, ביקש שאני אסביר לו מה הולך שם.....נשארתי עם הרבה שאלות ומעט תשובות, משם כל זה התחיל
כי קהל רצה להגיע, אבל פחד כי לא מצליח להבין מה הולך שם.
אם מישהו יוכל להסביר לי את שתי הסוגיות בנוגע לחוקי דלתון שעדיין לא נפתרו, זה יהיה נחמד.
עוד שאלה שעלתה לי היא, מי הם הנציגים של העמותות שכן יושבים בהתאחדות?
אבל זאת כבר שאלה לא לפורום הזה. (אם למישהו כן יש תשובה לזה, אשמח לקבלה בפרטי)
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
לדעתי, אם אתה מסוגל לעמוד ב-2 ליגות במקביל, לך על זה.
אם יקר לך, לדעתי תדבוק לזו שכבר התחלת להתחרות בה.
לגבי שאר השאלות שלך - אין לי מושג...
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
זה כל הקטע, אלה אולי שתי ליגות, אבל הניקוד שלהן מסתכם לטבלה אחת.
כלומר, אתה יכול להתחרות בליגה של IMSF, אני יכול להתחרות בליגה של עמותת הסופרמוטו
אני ואתה לעולם לא ניפגש
אבל בסופו של דבר, בפודיום ניהיה מדורגים יחד למרות שמעולם לא רכבנו יחד.
בדקתי את זה לעומק, זה חוקי.
לא נחמד, לא כיפי, אבל חוקי.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
אני לא רואה שום בעיה בטיחותית שTMAXים משופרים יתחרו באופנועים.. בעיקר במגרשים קטנים יחסית כמו שזה בארץ.
ההפרשי מהירויות יהיו קטנים ואולי אף לטובת הקטנוע.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
ומה בדיוק נעשה?
נגיש בג"צ נגד המדינה בדרישה לבטל את הרשות לנהיגה ספורטיבית ולחייב את המדינה לאפשר מרוצים לפי תקנות ה FIM.
נגיש זה ברבים וזאת כבר בעיה.
בעיה שניה, מי יממן.
בעיה שלישית, מה העילה לבג"צ.
ועוד ועוד.
כרגע, זה מה יש. אם המעט שיש עכשיו יגדל בעתיד, אולי, השטח יקום על ההתאחדות לנהיגה ספורטיבית. מכיוון שאני אופסימי, אבחר במבט האופטימי בזה ברגע.
איללכא...ואם ירצו האישה והקטנטנות נדווח לכם בסופ"ש הישר מדלתון