עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: רכיבה ראשונה: SWM RS500R

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    רכיבה ראשונה: SWM RS500R

    ה-RS500R - האנדורו הגדול של SWM - אמנם נמצא דור אחורנית ביחס למתחרים, אבל הוא מספק ביצועים טובים ומהווה אופוזיציה זולה שצריך לקחת בחשבון.

    http://fullgaz.co.il/?p=118459


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אני חוזה/מבקש את הטרנד הבא:
    אופנועי דו"ש-אדוונצ'ר מוכווני שטח על בסיס אופנועי אינדורו כבדים דוגמת ה-RS500.
    הכי קרוב לזה, ממה שיצא לי לטעום עד עכשיו, היה הק.ט.מ 690 אינדורו. אני פשוט הוקסמתי מהמכונה הזאת.
    תנו לי אחד כזה עם טנק מוגדל, מושב ברמת נוחות סבירה. אני קונה וטס לגרוזיה לחודשיים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני חוזה/מבקש את הטרנד הבא:
    אופנועי דו"ש-אדוונצ'ר מוכווני שטח על בסיס אופנועי אינדורו כבדים דוגמת ה-RS500.
    הכי קרוב לזה, ממה שיצא לי לטעום עד עכשיו, היה הק.ט.מ 690 אינדורו. אני פשוט הוקסמתי מהמכונה הזאת.
    תנו לי אחד כזה עם טנק מוגדל, מושב ברמת נוחות סבירה. אני קונה וטס לגרוזיה לחודשיים.
    יש לswm אופנוע שנקרא superdual.
    זה זה.

  4. #4
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני חוזה/מבקש את הטרנד הבא:
    אופנועי דו"ש-אדוונצ'ר מוכווני שטח על בסיס אופנועי אינדורו כבדים דוגמת ה-RS500.
    הכי קרוב לזה, ממה שיצא לי לטעום עד עכשיו, היה הק.ט.מ 690 אינדורו. אני פשוט הוקסמתי מהמכונה הזאת.
    תנו לי אחד כזה עם טנק מוגדל, מושב ברמת נוחות סבירה. אני קונה וטס לגרוזיה לחודשיים.

    אתה חוזה את שנות ה90' בחזרה?

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אתה חוזה את שנות ה90' בחזרה?
    היום כל כלי מכוון משימה אחת ספציפית.
    זה רק למוטוקרוס וההוא לאינדורו והשלישי בכלל סופר מוטו והכל אותו הדבר.
    פעם היה לך אחד לשלושה שימושים.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אתה חוזה את שנות ה90' בחזרה?
    למה לא?
    תראה את אופנת הרטרו של השנים האחרונות.
    כל זה כבר היה בשנות ה-90 - XJR1200/1300, CB1100.GSX1400...
    לקונספט שבריא והגיוני בבסיסו, יש סיכוי טוב לחזור לעולם באינטרפרטציה מודרנית.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    נשמע כמו דו"ש להמונים עם הרבה כיף בצידו.

  8. #8
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    אבל יש לך את הswm650
    את האינדורו 690
    את הdr650
    מה עוד?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אבל יש לך את הswm650
    את האינדורו 690
    את הdr650
    מה עוד?
    האינדורו 690 מעולה - אבל הוא די יקר, וסובל מטנק דלק קטן מדי לרכיבות הרחק מהציביליזציה. סבלתי מזה בגרוזיה (למזלנו, בעלת הגסטהאוס הסכימה למכור לנו קצת דלק שיועד לגנרטור שלה).
    ה-DR650 גם מגיע עם טנק קטן (לפחות במקרה הזה, יש פתרונות אפטרמרקט), הוא כבד, מיושן ובעל מתלים גרועים יחסית למקובל היום. הטנרה 660 נושא עודף פלסטיק וכבד להחריד.

    ה-SWM superdual נשמע מעולה. רק אני חושש שהוא יהיה יקר לפחות כמו האינדורו 690 של KTM.

    אני מדבר על אינטרפרטציה מודרנית ל-DR650 - שיהיה קל יותר, עם משקף קטן מלפנים, מוכוון שטח, לא פראייר בכביש - ולא יקר. מאין גרסאת תקציב ל-KTM אינדורו, בנפח 400-500 סמ"ק, ועם טווח נסיעה ריאלי של מעל 300 ק"מ בשבילים וכבישים צדדים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    משקף, מושב מפנק, ארגזים, מיכל מוגדל - הכל אפשר להוסיף לכל דגם. גם ל 690/701. גם לכל דו"ש אחר.
    למה זה כזה משנה אם זה מגיע סטוק או אתה מוסיף בעצמך אפטרמרקט? זה כסף קטן הדברים האלה...

    אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה?
    מושב, מיכל דלק? על פי זה שופטים אופנוע?
    לא מוצא חן בעיניך המושב לך לרפד תשדרג אותו, או לך ל renazco / seatconcepts ותחליף אותו.
    אז יעלה אלף שקל...
    הרגע קנית אופנוע ב 50-60 אלף.
    נערך לאחרונה על ידי קוקוריקו נגד קופיקו; 26-12-2016 בשעה 23:19.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
    משקף, מושב מפנק, ארגזים, מיכל מוגדל - הכל אפשר להוסיף לכל דגם. גם ל 690/701. גם לכל דו"ש אחר.
    למה זה כזה משנה אם זה מגיע סטוק או אתה מוסיף בעצמך אפטרמרקט? זה כסף קטן הדברים האלה...

    אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה?
    מושב, מיכל דלק? על פי זה שופטים אופנוע?
    לא מוצא חן בעיניך המושב לך לרפד תשדרג אותו, או לך ל renazco / seatconcepts ותחליף אותו.
    אז יעלה אלף שקל...
    הרגע קנית אופנוע ב 50-60 אלף.

    כן.
    שופטים אופנוע לפי המרכיבים שלו.
    ואם אני קונה אופנוע מהחברה אני אקנה אופנוע שמתאים לי
    לא אופנוע שאני צריך להתאים לעצמי.

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
    משקף, מושב מפנק, ארגזים, מיכל מוגדל - הכל אפשר להוסיף לכל דגם. גם ל 690/701. גם לכל דו"ש אחר.
    למה זה כזה משנה אם זה מגיע סטוק או אתה מוסיף בעצמך אפטרמרקט? זה כסף קטן הדברים האלה...

    אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה?
    מושב, מיכל דלק? על פי זה שופטים אופנוע?
    לא מוצא חן בעיניך המושב לך לרפד תשדרג אותו, או לך ל renazco / seatconcepts ותחליף אותו.
    אז יעלה אלף שקל...
    הרגע קנית אופנוע ב 50-60 אלף.
    אגב, משקל,מיכל דלק, מגן רוח קטן.
    כולם זולים.

    בולמים קדימה אחורה לכלי שכזה יעלו כמו 20 אחוז מהכלי החדש שהרגע קנית.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
    משקף, מושב מפנק, ארגזים, מיכל מוגדל - הכל אפשר להוסיף לכל דגם. גם ל 690/701. גם לכל דו"ש אחר.
    למה זה כזה משנה אם זה מגיע סטוק או אתה מוסיף בעצמך אפטרמרקט? זה כסף קטן הדברים האלה...

    אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה?
    מושב, מיכל דלק? על פי זה שופטים אופנוע?
    לא מוצא חן בעיניך המושב לך לרפד תשדרג אותו, או לך ל renazco / seatconcepts ותחליף אותו.
    אז יעלה אלף שקל...
    הרגע קנית אופנוע ב 50-60 אלף.
    זה לא "אלף שקל". זה יותר בכיוון של "אלפי שקלים" - שלא חוזרים במכירה אח"כ, למי שזה משנה לו.
    בשביל הספורט, תחשב כמה יעלה לקחת DR650, להוסיף לו טנק מדברי של אצ'רביס, כידון מחוזק, מגני ידיים, ומיגון רוח. תוסיף מיסים, מע"מ ואם אתה לא עושה את זה לבד - גם עבודת מוסך.
    כשתחזור עם התוצאות, נדבר על שיפורי מתלים והורדת משקל.
    ואז נקבל DR650, שעלה כמו ק.ט.מ אנדורו 690, ועדיין פחות טוב ממנו בכל פרמטר פרט לטווח נסיעה ופשטות מכאנית (ואני לרגע לא מזלזל בשני הדברים האלה).
    למה? כי ליצרן לעשות את כל הדברים האלה עולה משמעותית פחות ממני וממך.
    אבל עזוב את ענייני העלויות. יש כאן עוד נקודה - תוצאה של המקום שבו אני, באופן אישי, נמצא כרגע בקריירה האופנוענית שלי.
    תאמין לי, שאני מסוגל לבצע את כל ההתאמות. אבל... נמאס לי. לא רוצה. רוצה לקנות אופנוע שמתאים לצרכים שלי כמו שירד מפס הייצור. זה לא נשמע לך לגיטימי?
    יתרה מזאת, אני רוצה לדעת כשאני משכיר בחו"ל דגם מסוים, שהאופנוע יענה לדרישות שלי כמו שהוא. אלא אם אתה מציע לי לקסטם אופנוע מהשכרה...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    מדברים על ktm 390 אדוונצ'ר, לך תדע אולי החלום שלך יתגשם.

  15. #15
    ללכת לרפד עולה מאות שקלים. לא יותר.
    אם מחליפים מושב יעלה לך בקושי אלף ואין פה עניין של התקנה שדורשת מוסך ועוד מוכרים את המושב הקיים המקורי אז "מזדכים" על עוד כמה מאות שקלים. (בטח אם מדובר על מושב או מיכל דלק מקורי חדש, של כלי חדש שקנית)
    מתלים - עולה יותר אומנם, אבל שוב: אתה מוכר את המקורי ומתקזז.
    (וגם מרוויח המון בביצועים ובהנאה ובטיחות, מעבר לנקודה הכספית)

    בעתיד, בזמן המכירה, קונים פוטנציאלים דווקא כן יעריכו אם תשים אוהלינס או ווילברס/הייפרפרו על הדו"ש שלך. כנ"ל מושב ומשקף.
    ומי שלא יעריך - שיילך לחפש במקום אחר.
    משקף לא עולה הרבה, ולא מיכל מוגדל, ואלו התקנות פשוטות, ושוב - אתה מוכר המיכל המקורי אז מקזז עוד מהמחיר.

    לדעתי, דו"ש הוא פלטפורמה לשיפורים והתאמות אישיות - מעצם קיומו. גם אם תקנה 690 תצטרך לבצע אותן.
    נראה ללך שיש מישהו שרוכב על ה 690 סטוק..?
    בין אם זה רק משקף/ מושב/ מיכל/ מנשא ארגזים - ובין אם אתה נכנס לענייני מתלים כגון החלפת בולם אחורי (שים לב אני אני מדבר רק על בולם אחורי שבתכ'לס בדו"ש זה העיקר. מתלים מקדימה אין טעם לשדרג בשום דו"ש... לפחות לא מעבר לקיט קפיצים שיסתומיזציה ואימולטורים של RACETECH וכו'. שגם זה לא בשמיים מבחינת מחיר, וממש לא עשרות אחוזים ממחיר הכלי).

    אבל כל זה סתם לרדת לפרטים חשבונאים.
    מבחינת מהות: אופנוע דו"ש זה משהו שדורש התאמה אישית לאחר הקנייה.
    אתה קונה פלטפורמה.

    (זו דעתי. אין לי בעלות על האמת. ואני טירון בנסיון. אבל עדיין, כך אני רואה את הדברים)
    נערך לאחרונה על ידי קוקוריקו נגד קופיקו; 27-12-2016 בשעה 13:40.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: SWM RS300R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-12-2016, 22:15
  2. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  3. רכיבה ראשונה: שרקו SEF-R300
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-04-2016, 13:10
  4. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01
  5. רכיבה ראשונה: דוקאטי מולטיסטראדה dvt
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 15:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO