לא לכולם יש יכולת או אומץ להתעסק מכנית עם הכלי שלהם (פשוט ככל שזה נראה לך) וזה בסדר גמור. לא צריך להגזים עם כינויים ושמות כאלה ואחרים.
אם הוא רוצה לבדוק עוד אופציות ולהתיעץ עם עוד אנשים בתור אדם שלא מבין מכונאות, למה לא? תזכורת - זה הכלי שלו והבעיה שלו וגם דרך הפעולה שתיבחר בסוף היא שלו.
הוא פתח שרשור כי הוא לא מבין, הוא מתייעץ, קיבל הצעות כאלו ואחרות, משתף ומעדכן, ולזה קיים הפורום הטכני. מה הוא יחליט לעשות בסופו של דבר זה החלטה שלו בלבד, ואין שום סיבה לתקוף אותו כי הוא פועל בדרך כזו או אחרת.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 25-12-2016 בשעה 20:07.
לא מבין על מה אתה מדבר ? בגלל שהלכתי למוסך של מטרו בכדי לשאול את דעתם על החורים? מה רצית שאעשה? שלא כמוך ,מסתבר , איני איש מקצוע ואיני מבין מספיק ולכן פניתי ליבואן הרשמי בכדי לברר את מצב האחריות ועל הדרך התייעצתי עם המכונאי.
מה אתה חושב שהייתי צריך לעשות? להכנס למלחמות? בשביל להכנס למלחמה אתה צריך קודם לבדוק את האופציות הריאליות הקיימות וכך עשיתי.
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 25-12-2016 בשעה 23:37.
כנס למוסך אחר שייתנו דיעה,יסובבו את המנוע וגם ירכיבו מכסה חדש.
רק אחרי זה ניתן יהיה לדעת אם המנוע תקין או לא.
זה בדיוק העניין שאתה לא צריך להיות בעל מקצוע בשביל להוריד את המכסה לצלם ולעלות לכאן.
הכל נכתב מתוך רצון לגרום לך לקחת את הדברים לידיים ולא מתוך כוונה לזלזל בך.
אם נפגעת זכותך,אבל הכוונה שלי הייתה טובה וזה אמיתי לגמרי.
נ.ב. אני לא בעל מקצוע.
שאר החברים שכנראה גם לא הבינו את מהות הפוסט,מוזמנים לחשוב כרצונם וסיגנט מוזמן לעשות כרצונו.
חברים להרגיע רוחות.
אנשים מתיעצים לא לכולם יש ידע טכני,לא לכולם יש אומץ לפתוח מכסה, ועוד בכלי באחריות.
בבקשה להיות נחמדים פותח שרשור בא בשאלה לגיטימית של יעוץ, הבעיה שזה לא היה ברור מראש, אגב אני הבנתי שהוא מתיעץ על איך לתקן ולא על מה האופציות שלו מול מטרו.
ופותח שרשור זה שרשור לכללי ולא לטכני, בטכני מתיעצים על תיקון בכללי על התנהלות מול מטרו.
השרשור בסוף תפס כיוון טכני אז הוא ישאר בטכני,אבל סיווג נכון היה מסביר את כוונתך טוב יותר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 25-12-2016 בשעה 22:32.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כאשר פתחתי את השרשור לא ידעתי כיצד יכול להיות שיש לי חור במנוע... לאט לאט עם תגובות בפורום והתייעצויות מבחוץ הבנתי שיכול להיות ומדובר בחפץ שפגע בקרטר (עדיין לא הוכח/נבדק ע"י מכונאי). משם התייעצתי לגבי האופציות העומדות בפניי ושיתפתי בשרשור.
אני עדיין אמשיך לשתף תוך כדי תיקון ובדיקה מה הממצאים בכדי לשפוך אור על האופנוע והמנוע של ה MT 09 ומכאן אנשים יחליטו בעצמם האם הם רוצים להכנס לחוויה.
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 25-12-2016 בשעה 22:33.
אני חושב שזה שרשור תורם מאוד סך הכל.
פשוט החברה פה ציפו לשירשור מפלצת של איך אתה משפץ מנוע....
ובנתיים אנחנו מחכים לעידכונים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
רק דעה על סמך התמונות,
כשקודחים חור בקיר, ויוצאים מהצד השני...בטעות או שלא,
בדרך כלל רואים שהטיח נשבר וחור היציאה, גדול מחור הכניסה.
כלומר, הטיח שבור באלכסון, כמו קונוס, לכיוון שממנו בא המקדח.
לעניות דעתי, השבר נגרם מבפנים החוצה ולא ההיפך,
המתכת בתמונה נראית כאילו התפוצצה מבפנים אל החוץ.
אגב - מה שאני חושב, תופס לגבי שני המקרים (גם הקודם וגם הנוכחי)
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 25-12-2016 בשעה 23:05.
שנים שלא הגבתי כאן .
א. תבדוק שהמנוע מסתובב , מהקראנק או תכניס הילוך 6 ותסובב את הגלל - תראה אם הגלגל מבצע כמה סיבובים או נתקע.
אם נתקע אתה בבעיה,
אם לא - יש מצב שהבעיה לא חמורה כל כך.
גם לי ואני לא בעל מקצוע נראה שזה נשבר מבפנים.
ואגב אולי החבר'ה פה יצאו עלייך קצת כי לא רצו שתלך למוסך שיגיד לך כן הלך בלה בלה בלה בלה וזאת אשמתך 10000 ש"ח תודה.
חשבנו שתעזר במישהו(גם ככה אין אחריות) ותוריד את הקארטר בעצמך..
ובאמת לא בדקת אם המנוע מסתובב?
בתור מישהו שעבר סיפור מאוד לא נעים עם מנוע של MT09, אני רואה הגיון רב בללכת דווקא למוסך של מטרו גם אם זה מעט אחרי האחריות.
אם זה היה אופנוע בן עשר שכבר עבר כברת דרך ארוכה, החליף מלא ידיים ובעל עבר לא ידוע, אני מסכים שאפשר ורצוי לפתוח אותו בבית או במוסך אמין ולתקן בצורה הטובה והזולה ביותר. אך פה זה לא המצב.
האופנוע הוא יד ראשונה (אם איני טועה) ורק בן שנה וחצי. לעניות דעתי, מנוע לא צריך להתפרק אחרי 33000ק"מ, או אחרי 47000ק"מ במקרה שלי, (זאת בהנחה שאכן הנזק אכן נעשה מהפנימה החוצה).
רק אם ימאהה (או במקרה הזה מטרו) בעצמם יפתחו את המנוע ויזהו את התקלה, יש תקווה/סיכוי שהם יקחו אחריות על המצב.
גם אצלי הם הפחידו אותי עם הצעות מחיר של יותר מ 30000ש"ח, וככה גרמו למצב שהם אפילו לא פתחו את המנוע לבדוק את מקור הבעיה. אולי אם היו פותחים הם היו באמת מגלים מעבר לכל ספק שיש פה פגם ביצור (ואולי לא)?
אם כל בעלי ה MT יקבלו רגליים קרות ויתקנו את המנועים על חשבונם (גם אם זה עולה 12000ש"ח), מבחינת מטרו/ימאהה הבעיה לא קיימת וכאילו שאף פעם לא קרתה.
You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
KTM 790 Adventure R
רלז היה סיפור דומה עם הקראנקים ,הונדה יפן ידעה (החליפו למקט אחר של קראנק והוא שונה ללא בעיות) .
מה עשו בארץ ובכל העולם? מי שהלך לו במסגרת אחריות קיבל חינם מי שפחות היה לו מזל ומת לאחר האחריות אכל אותה על מנוע.
עוד דוגמא?
כי סידרת הורסיס 650 והer6
ששופכים מנועים בכמויות בארץ בגלל כשל בשסתומי פליטה, קוואסאקי העולמית מכירה בבעיה, החליפה למקט אחר של שסתום משופר ללא הבעיה.
יש ריקול? משהו? כלום
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
יש לי שאלה אולי קצת מפגרת... המוזרים על 4 חווים אותם בעיות שירות?
זאת אומרת אם יש תקלת יצור במנוע או גיר או משהו אחר החברה לוקחת אחריות? (להוציא ריקולים על בטיחות).
Sent from my SM-G920F using Tapatalk