אהלן חבר׳ה.
לפני מספר ימים התקנתי אגזוז אקרפוביץ.
מאז- יש לי בק פיירים כמעט בכל פעם שאני מוריד הילוך ( בדיוק מתי שאני סוגר את המצערת).
חשוב לציין שהכלי כמעט חדש לגמרי ( מדובר בz300).
מה עושים? איפה מתחילים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אהלן חבר׳ה.
לפני מספר ימים התקנתי אגזוז אקרפוביץ.
מאז- יש לי בק פיירים כמעט בכל פעם שאני מוריד הילוך ( בדיוק מתי שאני סוגר את המצערת).
חשוב לציין שהכלי כמעט חדש לגמרי ( מדובר בz300).
מה עושים? איפה מתחילים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 23-12-2016 בשעה 14:10.
ברוך הבא לפורום הטכני , להבא תקפיד בבקשה על כותרת עינינית יותר.
והבעיה כמו שהבחנתה זה לא הורדת ההילוך אלא סגירת המצערת, זה מוכר וידוע זה נגרם בגלל שבסגירת מצערת התערובת נהיית עשירה ויש מנגנון שזורק אוויר מסונן לאגזוז לטובת שריפת התערובת העודפת באגזוז.
אם זה ממש מפריע לך אפשר לכבות את המערכת שזורקת את האוויר זה נקרא pair valve
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
יש סוגים של באק פיירים.
לא כולם זה רע, במקרה רע זה נובע מתערובת עשירה קבועה וזה רע. האופנוע שלך מוזרק עם חיישן חמצן מה שאומר שהוא לבד מודד את גזי הפליטה ומכוון את התערובת.
יש מקרים בלתי נמנעים של סגירת מצערת מהירה שגורמת לזמן קצר תערובת עשירה, זה תקין וככה עובד מנוע אין מה לעשות בנידון.
בגלל שזה מזהם אוויר משתמשים במערכת שלוקחת אוויר מהתיבת אוויר ומכניסה אותו לאגזוז, האגזוז חם ,דלק הוא קיבל והתיבת אוויר זרקה לו לשם חמצן אז העסק מתפוצץ בקטנה בצורה מבוקרת באגזוז זה תורם לזיהום אוויר.
ניתוק המערכת יגרום לזה שיותר דלק לא שרוף יזרק לאוויר במקום להישרף באגזוז אבל ימנע את הבאקפייריים.
זה הכל, טכנית ביטול של המערכת לא יגרום לנזק, וגם המצב הקיים תקין
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אבל אנחנו לא עוסקים כאן בבאק פיירים, לקרוא לשריפה שמתבצעת בתוך האגזוז כתוצאה מהזרמת אוויר טרי מהpair valve בק פייר זה לא ממש נכון.
בכל מקרה על פניו אחרי החלפת אגזוז באופנוע מוזרק על שלל חיישניו אין תערובת ענייה במנוע, התערובת העניה מתבצעת באגזוז כתוצאה מהזרמה מסיבית של אוויר אליו.
שאתה צודק...אתה צודק, מודה מודה מודה. אלו אכן אינם "BACK FIRE"ים במובן הטכני, אך 99% מהאוכלוסיה הממונעת מתייחסת אליהם כך, בדיוק כמו שמכנים "צ'וק" או "צ'וק אוטומטי" רכיב שמבצע פעולה הפוכה בכלל מ"צ'וק" אמיתי. בכל מקרה, הבנו למה התכוון המשורר.
והמשורר דיבר על סגירת מצערת וה"פיפפופים" הנלווים אליה - ואלו נגרמים מתערובת ענייה בתא השריפה, גם במנוע מוזרק על שלל חיישניו בתצורתו המקורית, וזאת מכיוון שמנועי האופנועים מגיעים מהיצרנים מכוונים לתערובת ענייה, במיוחד בסל"ד סרק - לשם שואף הרי מנועו של אותו משורר. לא ניכנס עכשיו להגדרות "לא ממש נכונות", אבל התופעה מקבלת תגבור כאשר מחליפים לאגזוז "פתוח" ("לחץ"?). למה תגבור? כי היא קיימת מרגע הירידה מפס הייצור, פשוט קשה מאוד לשמוע אותה עם המגפונים להם קוראים "דוד מפלט מקורי" ובטח ובטח עם הקטליזטורים המוגדלים שמתחילים להגיע עכשיו עם תקנות ה-EURO 4.
ואם כבר נגענו ב-PAIR VALVE (אשר לא ממש מתעסק עם תערובת, אלא יותר בקטע של פירומן של אורחים לא רצויים), אז גם ביטולו לא מבטל את התופעה, אלא לרוב רק מצמצם אותה. המון משתנים נכנסים כאן, אך לרוב ביטול התופעה מצריך טיונינג, ומשעות על דינמומטר אני יכול להגיד שגם אז זה לא מושלם. רבות הן מגבלותיו של המנוע הארבע פעימתי.
טוב אז ככה הייתי היום במוסך מורשה של קווסקי מה שהם אומרים שזה דבר שהוא ידוע בהחלפת אגזוז ושלא לגעת בזה להשאיר את זה ככה כי כל נגיעה רק יכולה להרוס ,כל החלפת אגזוז תיגרום לביקבוקים במיוחד באגזוזים פתוחים ועווד הוסיפו שבמשך הזמן הביקבוקים ירדו . נחכה ונראה.
Sent from my iPhone using Tapatalk