ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
תלוי כמה מהר נוסע הטנדר, שבבגאז' שלו הוא שוכב.
לא מועיל, כרגיל, אבל לפחות קצת משעשע.

ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
100-110 קמ"ש בהילוך שישי.
מה שהוא אמר.

ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
אני לא מבין גדול אבל כדאי דווקא להגדיל את הקדמי ולהקטין את האחורי בשביל יותר מהירות.
הסטאפ שהיה אצלך נתן פתיחות יותר 'חזקות' על חשבון מהירות סופית נמוכה.

במקור הוא היה 15 קדמי 41 אחורי.
ב16/39 אתה תגיע למהירות קצה של 120-130~
לפי http://www.gearingcommander.com/
למרות שאני לא יודע כמה אתה רוצה להריץ אופנוע ישן עם שלדה פריכה (בהתאם להיסטוריית הכלים כולם) במהירויות האלה לאורך זמן.
לא מועיל, כרגיל.

ציטוט נכתב במקור על ידי יאיר צפיה בהודעה
לגבי השילדה ה"פריכה" מה ההבדל אם הוא מקבל זעזועים בשטח ? או מהירות בכביש?מקירים מוסך שמבין באופנועים האלה?
את המושג "שילדה פריכה" ,אברי שואל מהקוואסאקים של שנות ה90 שאהבו להגיד את זה עליהם.
ה"בעיה" היחידה של השלדה של ה dr היא חולשה בחיבור של השלדת זנב, ששם כדאי לחפש סדקים; שעלולים להיגרם מנחיתות קשות וכד'.

כמו שאברי כתב, הוא לא מבין גדול. גם אני לא מבין גדול, אבל אני לא מצליח למצוא סיבה למה לפחד מ"להריץ" אופנוע ישן עם שלדה "פריכה" במהירויות האלה (שכל טוסטוס מסכן מגיע אליהן בירידה) .

יכול להיות שבגלל שהשלדה "פריכה" אתה תמצא את עצמך באמצע הנסיעה רוכב רק על מנוע וגלגלים כי השלדה התפוררה לה על הכביש בדרך.
אבל אם זה לא מרתיע אותך, כנראה שאתה בסדר.