ההזרקה עובדת בשונה, מהקרבורטורים.
בגדול זה משנה את המומנט של מנוע 2 פעימות.
בקטן יותר, כשאר יש הזרקה המערכת נעשית מדויקת יותר והמומנט של המנוע אמור לעבוד בסל"ד נמוך יותר כדי לחסוך בדלק ולגרום לפחות זיהום אויר. הבעיה עם מנועי 2 פעימות שהם מתייצבים (פיזית) רק בסל"ד גבוה יותר ולכן פעילות המנוע דורשת שתהיה עבודה עם סל"ד גבוה.
*זאת פיזיקה פשוטה. משהו שעושה תנועה ימינה-שמאלה במסלול קבוע (קדימה אחורה במרחק שווה ונתון - שאחד הצדדים מקובע), ברגע שהוא יעבוד במהירות יותר גבוהה הוא יתקרב יותר לקו האמצע שלו, כאשר מהירותו תהיה נמוכה הוא יזוז וידפוק יזרוק את הראש לצדדים.*
ברגע שזה קורה מנסים לפצות על זה ע"י חישובים הסתברותיים של מערכת החשמלית במתן כוח למנוע בפתיחת השסתומים - זה לא עובד (הזוויות שאתה יוצא מהן גם משפיעות על מתי הבוכנה מתאפסת. משקלים (מסה) וכיוון (זווית),למעשה הוקטורים נוצרים שונה, זה אומר שלכל זוית ממהלך של 0 עד 100 צריך להיות 2 חישובים שונים - זה לא אפשרי. כל זה צריך להיות מרוכז במערכת חשמלית 1 בהנחה שהדרך היא ישרה ללא זוית של עליה ירידה שאז זה מצריך עוד 2 חישובים (הגענו ל-4). אם אנחנו ב-4....
בקיצור כך המצב הזה יוצר גורם לסיכון החלקה מוגבר בכל פתיחה שהיא.
אתה יכול לקרוא על זה הרבה יותר מדויק אם תחפש על הבעיות בפרויקט Sutter mx 500 - לא סתם סוזוקי מכרה את הטכנולוגיה של המנועים לרוטקס כי על האדמה זה בעייתי כל הנושא הזה (זה עוד לפני זיהום האויר).
נ.ב
מערכת הזרקת דלק משתנה בין אם מרגישים או לא, זה אומר שיש גם תחזוקה מוגברת הרבה יותר, בקרבורטור אתה מנקה אותו או דואג שהוא יזריק טיפה יותר דלק/שמן למנוע 2T, יוצא לסיבוב ורואה איפה המומנט הכי קרוב למה שהיית רגיל.
פה אתה תצטרך או לשנות כל 5000, 10000 את ההזרקה או לכייל את כל המערכת מחדש.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk



					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה