חמי שלום
אנחנו מטפלים באירוע ע"פ אמות מידה מקצועיות. מה אתה מחליט לעשות עם המידע שבידך זו החלטה ואחריות שלך. כפי שהבנת אין לנו זמן להתעסק עם עדכונים ללקוח כשאנחנו מטפלים באירוע של הלקוח, מה גם שאתה ראית את כל המהלך באון ליין אצלך . אתה לא צריך אישור שלנו לטפל באירוע כראות עינך ואיננו יודעים מה השיקולים שלך , היכן אתה לעומת הסייר וכו' .
אני לא מצפה ואיני מאשר למוקדנים לנהל את האירוע עם הלקוחות , אלא עם גורמי האכיפה בלבד כולל הסיירים. למדנו שלכל קלוח גישה משלו : אחד מבקש שנטפל ונעדכן אותו, אחר רוצה לדעת מה קורה בכל שנייה , שלישי רוצה לצאת גם למרדף וכו' ...עלינו לשמור על עבודה נקייה מהפרעות, הסחות ורעשים. זה גם מה שאתה מצפה מאיתנו שנעשה כשמטפלים באירוע שלך.