עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 35

אשכול: סוללה של זירו בלי המעטפת

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465

    סוללה של זירו בלי המעטפת


  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    26
    מענין. זה נראה כמו תאים בצורת צילינדר. חשבתי שהם משתמשים בתאים שונים, כדי לחסוך מקום..


    Sent from my XT1585 using Tapatalk

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הגיוני שיהיה תאים צלינדריים
    בתאים צלינדריים לרוב יש מנגנון הגנה מכאני מובנה נגד קצר.
    התאים קשיחים יותר למקרה תאונה
    וגם מאוד נפוצים, למה להמציא גלגל מחדש כשיש שפע כאלה מוכנים?

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    הגיוני שיהיה תאים צלינדריים
    בתאים צלינדריים לרוב יש מנגנון הגנה מכאני מובנה נגד קצר.
    התאים קשיחים יותר למקרה תאונה
    וגם מאוד נפוצים, למה להמציא גלגל מחדש כשיש שפע כאלה מוכנים?

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    עם מחשבה כזאת לא היו מגיעים לשום מקום, יש הרבה מה לפתח במצברים לרכבים חשמליים, להקטין את הגודל בזמן העלאת הקיבול זה הכיוון

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עם מחשבה כזאת לא היו מגיעים לשום מקום, יש הרבה מה לפתח במצברים לרכבים חשמליים, להקטין את הגודל בזמן העלאת הקיבול זה הכיוון
    זירו לא מפתחת תאים חדשים היא משתמשת בקיימים ומפתחת שיטות יישום.

    יש חברות שמתמחות בפיתוח מצברים

    על אותו משקל של מערכות הזרקה ברכבים ואופנועים ,יש חברות שזה הפרנסה שלהם כמו בוש או מגנטי מרלי.

    יש נגיד את 123 סיסטמס ויש גם חברות עכשיו לא זוכר מה שמה שהשנה משיקה ליטיום ברזל משופרת וכבר קיימות ליטיום יון משופרות.
    השיפור זה הוספת גראפן לתוך האנודה וזה משפר את הזמני פריקה וזמני טעינה.
    זה מגיע למצב כזה שתוך כדקה אפשר להטעין 80% מצבר בתנאי שיש מטען חזק מספיק

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    הוא צודק, אלה תאים ישנים, בחדשים יש חבילות מלבניות הרבה יותר צפופות.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    26


    אלה פחות או יותר התאים בזירו

    Sent from my XT1585 using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מזכיר מאוד ליפו

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    26
    יצרן הסוללות שזירו עושה בהם שימוש נקרא Farasis

    Sent from my XT1585 using Tapatalk

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    זירו לא מפתחת תאים חדשים היא משתמשת בקיימים ומפתחת שיטות יישום.

    יש חברות שמתמחות בפיתוח מצברים

    על אותו משקל של מערכות הזרקה ברכבים ואופנועים ,יש חברות שזה הפרנסה שלהם כמו בוש או מגנטי מרלי.

    יש נגיד את 123 סיסטמס ויש גם חברות עכשיו לא זוכר מה שמה שהשנה משיקה ליטיום ברזל משופרת וכבר קיימות ליטיום יון משופרות.
    השיפור זה הוספת גראפן לתוך האנודה וזה משפר את הזמני פריקה וזמני טעינה.
    זה מגיע למצב כזה שתוך כדקה אפשר להטעין 80% מצבר בתנאי שיש מטען חזק מספיק

    Sent from mTalk using windows 10 mobile

    אם הם ימשיכו לקנות את אותה טכנולוגיה ישנה "וטובה" מבלי לחפש את החדש המשופר הם ישארו מאחור.
    נכון להיום האופנועים החשמליים מכסים רק טווח צר של שימוש, כדי להיות מיין סטרים הם צריכים להמציא את הגלגל מחדש או למצוא חברה שתעשה זאת בישבילם, תאים גלילים מחוברים ביחד למצבר אחד גדול לא מתאימים לחזון הרכב החשמלי.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    נכון להיום האופנועים החשמליים מכסים רק טווח צר של שימוש
    ההצהרה הזו צריכה להיות מלווה בהסבר, כי היא לא מתיישבת עם המציאות.
    אפשר להוסיף גם נסועה יומית ממוצעת של אדם לעבודה שלו וסידוריו בישראל\גרמניה לשם ההקשר

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    עוד קצת אינפורמציה


  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    דרזדנר אם לא הייתי ברור אז אבהיר שוב.
    זירו בוחרת את מיטב טכנולוגיית הסוללה לרגע נתון הזמינה בשוק, כמו טסלה.

    לא זירו ולא טסלה לא מפתחות תאים יש חברות שמתעסקות בזה ומספקות אותם לזירו.

    כמו שבוש מפתחת מערכות לבמוו, ובמוו משתמשת בקיים של בוש, ככה גם הקטומים ודוקאטי שמים של מגנטי מרלי והיפנים דנזו או מיצובישי.

    אני חולם על זירו הרבה זמן רק חסר לי עמדות טעינה מהירה בארץ ואני על זירו, יש יכולת טכנית להטעין זירו בכ15 דקות ל80%
    וברגע שיעשו שימוש בתאי גראפן זה יהיה מהיר יותר.
    כרגע המגבלה זה עמדות טעינה


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    ההצהרה הזו צריכה להיות מלווה בהסבר, כי היא לא מתיישבת עם המציאות.
    אפשר להוסיף גם נסועה יומית ממוצעת של אדם לעבודה שלו וסידוריו בישראל\גרמניה לשם ההקשר
    אם זה לא היה מתיישב עם המציאות הייתה רואה הרבה יותר כלים חשמליים.
    אופנוע חשמלי מעולה למי שצריך כלי לעבודה וחזרה לכל השאר הוא מוגבל, כאופנוע שטח הוא כבד והטווח שלו מצטמצם עוד יותר מהכביש ובכביש הוא מוגבל לרדיוס מסויים שהוא יכול להיות בסדר אם וכאשר הטעינה המהירה תיהיה נגישה אבל היא לא (כרגע) לכן תחום השימוש כרגע צר אבל אין ספק שזה עומד להשתנות אבל זה יקח זמן.

    אגב מה שסטרלוק כתב מייצג פחות או יותר את כל הלקוחות הפוטנציאלים של זירו

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    נגיד אצלי אפילו הלוך וחזור לעבודה על זירו זה בעייתי.
    אני ממש על הקשקש של הטווח שלו.
    אם יהיו עמדות טעינה עם טעינה במחיר שפוי לא מחיר "בטרפלייס" שיקר יותר מאוטו דיזל או אוטו בנזין קטן אני קופץ על העיסקה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. Tork = זירו ההודית?
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 13-12-2016, 17:26
  2. בעלי זירו התפקדו!
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20-11-2016, 09:56
  3. התלבטות בין זירו ל-250
    על ידי aki333 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 04-06-2016, 22:48
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-03-2016, 10:23
  5. עזרה ברכישת סוללה מאייבי למחשב
    על ידי God בפורום אוף טופיק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 04:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO