עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: צריכת דלק עלתה לאחר התקנת פילטר אוויר רב פעמי K&N

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340

    צריכת דלק עלתה לאחר התקנת פילטר אוויר רב פעמי K&N

    יש לי טרנסאלפ 650 שנת 2007, הכל אצלו חלק, רק שמאז ששמתי בטיפול האחרון פילטר רב פעמי של K&N שמתי לב שהצריכת דלק עלתה.

    יש למישהו רעיון למה זה קורה ואיך פותרים את זה?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    למה זה קורה? זו כל המהות של k&n
    מאוד פשוט הפילטר מזרים יותר אוויר? יחס התערובת הוא קבוע
    משמע יותר אוויר-> יותר דלק

    נ.ב אם תרצה הסבר טכני יותר ללמה וכמה בכיף

    איך לפתור? לשים פילטר מקורי או לשים ספוג רב פעמי ולא כותנה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    למה זה קורה? זו כל המהות של k&n
    מאוד פשוט הפילטר מזרים יותר אוויר? יחס התערובת הוא קבוע
    משמע יותר אוויר-> יותר דלק

    נ.ב אם תרצה הסבר טכני יותר ללמה וכמה בכיף

    איך לפתור? לשים פילטר מקורי או לשים ספוג רב פעמי ולא כותנה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    שזה אחלה על הנייר אבל לפחות באופנועים שאני שמתי בהם פילטר כותנה לא הורגש שינוי בצריכת הדלק, ואגב הנוסחא הזאת אמורה להיות תקפה גם לפילטרים הפתוחים מספוג (יותר אוויר יותר דלק)

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    זה תופעה ידועה בבמוו ברגע שאתה מחליף ל K&N צריכת הדלק עולה משמעותית.
    ספוג לרוב מזרים את אותה כמות האוויר כמו מקורי רק רב פעמי, בגלל זה הצריכת דלק כמעט ללא שינוי.

    אכן כל פילטר שמזרים יותר אוויר יעלה צריכת דלק
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    אשמח להסבר להסבר.

    לפי ההיגיון שלך, סטרלוק, יותר אויר --> יותר דלק. אם כך, בכל יניקה כמות התערובת שנכנסת לצילינדר גדולה יותר ולפיכך כל פעימת עבודה נותנת יותר אנרגיה.
    המשמעות היא שבאותה פתיחה של גז אתה מקבל יותר כוח, או, אתה צריך לפתוח פחות גז כדי לעבוד כמו קודם --> פחות תערובת --> חסכוני בדלק.
    ??????

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אשמח להסבר להסבר.

    לפי ההיגיון שלך, סטרלוק, יותר אויר --> יותר דלק. אם כך, בכל יניקה כמות התערובת שנכנסת לצילינדר גדולה יותר ולפיכך כל פעימת עבודה נותנת יותר אנרגיה.
    המשמעות היא שבאותה פתיחה של גז אתה מקבל יותר כוח, או, אתה צריך לפתוח פחות גז כדי לעבוד כמו קודם --> פחות תערובת --> חסכוני בדלק.
    ??????
    לא כי האוויר לא נכנס לצלינדר.
    האוויר נכנס מבחינת תיבה אבל בגלל שזה מחרבש את התהודה זה מפחית מילוי צלינדר, ומעלה לתערובת עשירה זמנית.
    אחרי למידה של המחשב העסק חוזר לתצרוכה רגילה אבל בהפסד כוח

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    לא כי האוויר לא נכנס לצלינדר.
    האוויר נכנס מבחינת תיבה אבל בגלל שזה מחרבש את התהודה זה מפחית מילוי צלינדר, ומעלה לתערובת עשירה זמנית.
    אחרי למידה של המחשב העסק חוזר לתצרוכה רגילה אבל בהפסד כוח

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    ה"חירבוש" קיים יותר באופנועים בעלי 4 בשורה שם באמת חלק מהיצרנים משקיעים בתהודה אבל בכל השאר התיבה היא יותר להשתקת רעש היניקה כחלק מתקן היורו.
    חברת DNA כבר הוכיחה שבעזרת הפילטר stage 3 שלה על טנרה (לדוגמא) שהוא בעצם תיבה כמעט פתוחה לגמרי הוספו 3 כוחות סוס ללא כל שינוי במערכת הדלק.
    לי זה אומר שדווקא המילוי הפך להיות יותר אופטימלי.
    כנ"ל גם בlc8 של ktm ועוד.

    וכן סטרלוק, אם תנבור חזק תמצא כמה אופנועים שפתיחת תיבת האוויר "תחרבש" אותם

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    חברת DNA כבר הוכיחה שבעזרת הפילטר stage 3 שלה על טנרה (לדוגמא) שהוא בעצם תיבה כמעט פתוחה לגמרי הוספו 3 כוחות סוס ללא כל שינוי במערכת הדלק.
    לי זה אומר שדווקא המילוי הפך להיות יותר אופטימלי.
    כנ"ל גם בlc8 של ktm ועוד.
    בדיקה על דיינו בחדר הסגור מדמה רכיבה בכביש?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בדיקה על דיינו בחדר הסגור מדמה רכיבה בכביש?
    כן, כי כל התיבות האלו הם לא ראם אייר ולא פונות ישירות לכיוון התנועה ולפחות בחלק מהמקרים מיכל הדלק מגונן על חוסר התיבה.
    וכמובן שעדיין יש סוג של תיבה אם כי קטנה יותר ופתוחה יותר כמו זאת
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תראה אני מכיר באופנועים שיותר התעסקתי איתם. לא מכיר טנרה ולמדתי ממך שהסינגל של יאמהה נהנה מתיבה פתוחה
    זאות אומר שכל הליין שבנוי על המנוע הזה יהנה.
    מאידך יודע וודאית שברוטקסים משחק עם התיבה משגע הכל.
    מכיר כמה 4 בשורה עם תופעות דומות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מה המספרים התכלס - בכמה עלתה הצריכה?
    האם הפילטר שומן כראוי לפני ההתקנה?
    נעשו בטיפול דברים נוספים? תוואי הנסיעה השתנה לאחרונה?
    מנסיוני - השפעה של K&N אינבוקס (שזהה בצורתו לפילטר המקורי, ויושב בתוך תיבת האוויר המקורית) - זניחה, הן מבחינת ביצועים והן מבחינת צריכת דלק.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה המספרים התכלס - בכמה עלתה הצריכה?
    האם הפילטר שומן כראוי לפני ההתקנה?
    נעשו בטיפול דברים נוספים? תוואי הנסיעה השתנה לאחרונה?
    מנסיוני - השפעה של K&N אינבוקס (שזהה בצורתו לפילטר המקורי, ויושב בתוך תיבת האוויר המקורית) - זניחה, הן מבחינת ביצועים והן מבחינת צריכת דלק.


    כנראה השאלות הראשונות שהיינו צריכים לשאול

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כן, כי כל התיבות האלו הם לא ראם אייר ולא פונות ישירות לכיוון התנועה ולפחות בחלק מהמקרים מיכל הדלק מגונן על חוסר התיבה.
    וכמובן שעדיין יש סוג של תיבה אם כי קטנה יותר ופתוחה יותר כמו זאת
    זה לא שייך לכיוון שאליו התיבה פונה,אם היה אפשר לצייר את כיווני האוויר ברכיבה היית מקבל קשקושים בלי שמץ של חוקיות,כשאתה מסיר את התיבה או פותח אותה אתה מזמין אותם פנימה וזה לא דבר שקיים בחדר הסגור,שם האוויר זורם לאט וינותב בקלות לאן שתרצה.

    אז אם המסנן שצירפת תוכנן לישור מערבולות בזמן שהוא מעלה ספיקה - שאפו,אבל לגופו של עניין בדיקה בלי תיבה שתיעשה בחלל סגור לא תישתווה לרכיבה בכביש גם כשיש מעט הגנה ממיכל הדלק שהיא זניחה כי האוויר נכנס בקלות מהצדדים.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה המספרים התכלס - בכמה עלתה הצריכה?
    האם הפילטר שומן כראוי לפני ההתקנה?
    נעשו בטיפול דברים נוספים? תוואי הנסיעה השתנה לאחרונה?
    מנסיוני - השפעה של K&N אינבוקס (שזהה בצורתו לפילטר המקורי, ויושב בתוך תיבת האוויר המקורית) - זניחה, הן מבחינת ביצועים והן מבחינת צריכת דלק.
    אני מודד את זה עכשיו...אבל אני פשוט שם לב לזה שהמד דלק יורד מהר יותר לעומת מה שהיה בעבר.

    לא נעשה שום דבר מעבר, גם תוואי הנסיעה נשאר אותו דבר. אין לי מושג לגבי שימון הפילטר, ההחלפה נעשתה (לפני הזמן) במסגרת טיפול 78,000 במוסך עלית ר"ג, חבר'ה טובים, כך שאני מניח שהם עשו את זה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    זה לא שייך לכיוון שאליו התיבה פונה,אם היה אפשר לצייר את כיווני האוויר ברכיבה היית מקבל קשקושים בלי שמץ של חוקיות,כשאתה מסיר את התיבה או פותח אותה אתה מזמין אותם פנימה וזה לא דבר שקיים בחדר הסגור,שם האוויר זורם לאט וינותב בקלות לאן שתרצה.

    אז אם המסנן שצירפת תוכנן לישור מערבולות בזמן שהוא מעלה ספיקה - שאפו,אבל לגופו של עניין בדיקה בלי תיבה שתיעשה בחלל סגור לא תישתווה לרכיבה בכביש גם כשיש מעט הגנה ממיכל הדלק שהיא זניחה כי האוויר נכנס בקלות מהצדדים.
    שרוכבים במהירויות גבוהות בגשם, הגשם נכנס לכל חור אפשרי ואם הוא לא מגיע לתיבה הפתוחה אז המערבולות שמגיעות לאיזור הזה זניחות.
    בנוסף לנ"ל לפילטר עצמו יש אחוז מסויים ביישור הזרימה.

    אגב בהרצות דיינו יש מאורר תעשייתי מול האופנוע אבל אין לי מושג לאיזה מהירויות הוא מגיע

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  2. ניקוי פילטר אוויר
    על ידי דוד בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 06:30
  3. שאלה בנוגע לניקוי פילטר אוויר
    על ידי PushTheThrottle בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 21:54
  4. פילטר אוויר k&n לקטמ 690 - מה ההבדל?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 22-07-2015, 22:40
  5. איך לחזק הברגה בפלסטיק? (בית פילטר אוויר)
    על ידי shaig בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 23:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO