יש לי טרנסאלפ 650 שנת 2007, הכל אצלו חלק, רק שמאז ששמתי בטיפול האחרון פילטר רב פעמי של K&N שמתי לב שהצריכת דלק עלתה.
יש למישהו רעיון למה זה קורה ואיך פותרים את זה?
יש לי טרנסאלפ 650 שנת 2007, הכל אצלו חלק, רק שמאז ששמתי בטיפול האחרון פילטר רב פעמי של K&N שמתי לב שהצריכת דלק עלתה.
יש למישהו רעיון למה זה קורה ואיך פותרים את זה?
למה זה קורה? זו כל המהות של k&n
מאוד פשוט הפילטר מזרים יותר אוויר? יחס התערובת הוא קבוע
משמע יותר אוויר-> יותר דלק
נ.ב אם תרצה הסבר טכני יותר ללמה וכמה בכיף
איך לפתור? לשים פילטר מקורי או לשים ספוג רב פעמי ולא כותנה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
זה תופעה ידועה בבמוו ברגע שאתה מחליף ל K&N צריכת הדלק עולה משמעותית.
ספוג לרוב מזרים את אותה כמות האוויר כמו מקורי רק רב פעמי, בגלל זה הצריכת דלק כמעט ללא שינוי.
אכן כל פילטר שמזרים יותר אוויר יעלה צריכת דלק
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אשמח להסבר להסבר.
לפי ההיגיון שלך, סטרלוק, יותר אויר --> יותר דלק. אם כך, בכל יניקה כמות התערובת שנכנסת לצילינדר גדולה יותר ולפיכך כל פעימת עבודה נותנת יותר אנרגיה.
המשמעות היא שבאותה פתיחה של גז אתה מקבל יותר כוח, או, אתה צריך לפתוח פחות גז כדי לעבוד כמו קודם --> פחות תערובת --> חסכוני בדלק.
??????
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ה"חירבוש" קיים יותר באופנועים בעלי 4 בשורה שם באמת חלק מהיצרנים משקיעים בתהודה אבל בכל השאר התיבה היא יותר להשתקת רעש היניקה כחלק מתקן היורו.
חברת DNA כבר הוכיחה שבעזרת הפילטר stage 3 שלה על טנרה (לדוגמא) שהוא בעצם תיבה כמעט פתוחה לגמרי הוספו 3 כוחות סוס ללא כל שינוי במערכת הדלק.
לי זה אומר שדווקא המילוי הפך להיות יותר אופטימלי.
כנ"ל גם בlc8 של ktm ועוד.
וכן סטרלוק, אם תנבור חזק תמצא כמה אופנועים שפתיחת תיבת האוויר "תחרבש" אותם
תראה אני מכיר באופנועים שיותר התעסקתי איתם. לא מכיר טנרה ולמדתי ממך שהסינגל של יאמהה נהנה מתיבה פתוחה
זאות אומר שכל הליין שבנוי על המנוע הזה יהנה.
מאידך יודע וודאית שברוטקסים משחק עם התיבה משגע הכל.
מכיר כמה 4 בשורה עם תופעות דומות
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מה המספרים התכלס - בכמה עלתה הצריכה?
האם הפילטר שומן כראוי לפני ההתקנה?
נעשו בטיפול דברים נוספים? תוואי הנסיעה השתנה לאחרונה?
מנסיוני - השפעה של K&N אינבוקס (שזהה בצורתו לפילטר המקורי, ויושב בתוך תיבת האוויר המקורית) - זניחה, הן מבחינת ביצועים והן מבחינת צריכת דלק.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
זה לא שייך לכיוון שאליו התיבה פונה,אם היה אפשר לצייר את כיווני האוויר ברכיבה היית מקבל קשקושים בלי שמץ של חוקיות,כשאתה מסיר את התיבה או פותח אותה אתה מזמין אותם פנימה וזה לא דבר שקיים בחדר הסגור,שם האוויר זורם לאט וינותב בקלות לאן שתרצה.
אז אם המסנן שצירפת תוכנן לישור מערבולות בזמן שהוא מעלה ספיקה - שאפו,אבל לגופו של עניין בדיקה בלי תיבה שתיעשה בחלל סגור לא תישתווה לרכיבה בכביש גם כשיש מעט הגנה ממיכל הדלק שהיא זניחה כי האוויר נכנס בקלות מהצדדים.
אני מודד את זה עכשיו...אבל אני פשוט שם לב לזה שהמד דלק יורד מהר יותר לעומת מה שהיה בעבר.
לא נעשה שום דבר מעבר, גם תוואי הנסיעה נשאר אותו דבר. אין לי מושג לגבי שימון הפילטר, ההחלפה נעשתה (לפני הזמן) במסגרת טיפול 78,000 במוסך עלית ר"ג, חבר'ה טובים, כך שאני מניח שהם עשו את זה.